Ik mag geen vrij meer nemenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja hálloAls ik door de week ga, dan zou ik er ook vrij voor nemen
![]()
![]()
En maandag is toch een goede dag?quote:
En wel dikke vette plasma teevees kopen, maar niet meegaan naar de Eft!quote:
En wel op die post regeren, maar niet op die van mijquote:Op woensdag 18 april 2007 15:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En wel dikke vette plasma teevees kopen, maar niet meegaan naar de Eft!![]()
![]()
![]()
![]()
tuurlijk kan dat... ik weet niet tot hoe laat de efteling open is trouwens op die dagquote:Op woensdag 18 april 2007 14:46 schreef MissBliss het volgende:
@Re: kunnen we L. dan al een hele dag alleen laten?
Wat stel je voor?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Niet op een maandag.
omdat...? waar zijn weekenden anders voor dan vertier en plezier?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
Niet in het weekend.
Zo denkt de rest van Nederland ook. En naarmate het dichter bij de zomer komt wordt het steeds drukker.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:17 schreef Re het volgende:
[..]
omdat...? waar zijn weekenden anders voor dan vertier en plezier?
En dat zijn we niet waard?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef Fir3fly het volgende:
Omdat ik dan moet betalen voor de trein.
dik? meervoud??quote:Op woensdag 18 april 2007 15:39 schreef Zhenar het volgende:
En wel dikke vette plasma teevees kopen, maar niet meegaan naar de Eft!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wel zo ja. 20 mei is volgens de Efteling een dag met 'gezellige bedrijvigheid'.. dus niet 'druk'. De maandag erna is rustigquote:Op woensdag 18 april 2007 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo denkt de rest van Nederland ook. En naarmate het dichter bij de zomer komt wordt het steeds drukker.
Hoe duur is die entree wel niet?quote:
Dat klinkt nogal zuur.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Gezellige bedrijvigheid. Fuck maar op met je gezellige bedrijvigheid. Ik vind het hartstikke gezellig en bedrijvig als ik er alleen ben met de mensen waarmee ik er heen ga.
Nou dan huur jij de Efteling af voor onsquote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Gezellige bedrijvigheid. Fuck maar op met je gezellige bedrijvigheid. Ik vind het hartstikke gezellig en bedrijvig als ik er alleen ben met de mensen waarmee ik er heen ga.
Ik haat gewoon wachten voor attracties. En ik haat het als er mensen voor mijn voeten lopen. Of als er andere mensen in je bootje worden geduwd bij de Piraņa.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Tja, dat klinkt logisch. Maar dat hoort er nu eenmaal bijquote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik haat gewoon wachten voor attracties. En ik haat het als er mensen voor mijn voeten lopen. Of als er andere mensen in je bootje worden geduwd bij de Piraņa.
Ik denk dat iedereen dat haat, maar goed het hoort erbij he?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik haat gewoon wachten voor attracties. En ik haat het als er mensen voor mijn voeten lopen. Of als er andere mensen in je bootje worden geduwd bij de Piraņa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |