quote:Het loopt de spuigaten uit!.
AMSTERDAM - Een bolletjesslikker is donderdagochtend tijdens een vlucht van Curaçao naar Amsterdam overleden. De man kreeg lichamelijke problemen, waarop twee artsen in het vliegtuig hem te hulp schoten. De hulp mocht niet baten.De man bevond zich in een toestel van Sobelair, dat woensdag was vertrokken van vliegveld Hato bij Willemstad en donderdagochtend op Schiphol landde.
De man werd rond 04.20 uur misselijk en kreeg braakneigingen. Na het verzoek van het cabinepersoneel om assistentie van artsen, schoten verschillende mensen te hulp, onder wie de twee artsen. Ze zijn tot 04.45 uur beziggeweest om de hevig schokkende man in leven te houden.
Het vliegtuig is rond 06.30 uur geland. Aan de gate stond een team van de marechaussee en ambulancepersoneel klaar om onderzoek te doen. Korte tijd later is het stoffelijk overschot uit het vliegtuig gehaald en met een ambulance afgevoerd. Over de identiteit van de man is nog niets bekend.
quote:Zeg dan niks......
Op donderdag 31 januari 2002 12:37 schreef Jarno het volgende:
Domme opmerking.
[Dit bericht is gewijzigd door _Hummer_ op 31-01-2002 12:38]
quote:Ik dacht dat je het schandalig vond dat er een bolletjes-slikker overleden was op Schiphol?
Op donderdag 31 januari 2002 12:38 schreef _Hummer_ het volgende:[..]
Zeg dan niks......
quote:Nee hoor, het krijgt op het moment gewoon iets meer aandacht van de media.
Op donderdag 31 januari 2002 12:36 schreef _Hummer_ het volgende:
Het loopt de spuigaten uit!.
Het probleem bestaat al jaren.
quote:Ik vind het schandalig dat dit nog steeds mogelijk is.
Op donderdag 31 januari 2002 12:39 schreef Jarno het volgende:[..]
Ik dacht dat je het schandalig vond dat er een bolletjes-slikker overleden was op Schiphol?
quote:Ja, maar dan snap je het niet helemaal: de kunst voor Hummerrr is om elke post nog dreigender, nog fatalistischer neer te zetten, zodat we met elke post nog dichter bij de afgrond, de vernietiging, de apocalyps zijn! Bang worden zul je!!
Op donderdag 31 januari 2002 12:39 schreef Smike het volgende:[..]
Nee hoor, het krijgt op het moment gewoon iets meer aandacht van de media.
quote:Daarom: waren de artsen er wel snel genoeg bij? Waren ze wel deskundig genoeg?? Wellicht een comissie aanstellen om de wanorde op Schiphol onder het medische personeel aan de kaak te stellen???
Op donderdag 31 januari 2002 12:40 schreef _Hummer_ het volgende:[..]
Ik vind het schandalig dat dit nog steeds mogelijk is.
dit kan zo niet langer!!!
quote:Dat weet ik, maar het is mijn sport om zoveel mogelijk posts in zijn topic te zetten waar hij niet op reageert.
Op donderdag 31 januari 2002 12:41 schreef Jarno het volgende:
Ja, maar dan snap je het niet helemaal: de kunst voor Hummerrr is om elke post nog dreigender, nog fatalistischer neer te zetten, zodat we met elke post nog dichter bij de afgrond, de vernietiging, de apocalyps zijn! Bang worden zul je!!
quote:Maakt het dat minder problematisch ?. je hebt mazzel
Op donderdag 31 januari 2002 12:39 schreef Smike het volgende:Het probleem bestaat al jaren.
[Dit bericht is gewijzigd door _Hummer_ op 31-01-2002 12:43]
quote:Nee, maar de opmerking "Het loopt de spuigaten uit" slaat nergens op.
Op donderdag 31 januari 2002 12:42 schreef _Hummer_ het volgende:
Maakt het dat minder problematisch ?. je hebt mazzel
Zeg dan "Het probleem blijft bestaan".
quote:Ik treur eveneens niet om die bolletjesslikker maar om de gang van zaken.
Op donderdag 31 januari 2002 12:47 schreef lawnMower het volgende:
olé, victory is ours!
Stelletje mafkezen zijn 't...
Enige mogelijke antwoord is de controle op Schiphol waterdicht maken en de straf vergelijkbaar maken met het op Curacao weigeren van het slikken van bolletjes op verzoek van de handelaar.
Dat hij doodgaat, risico van het vak zullen we maar zeggen.
quote:Dat komt omdat er bewust niet streng gecontrolleerd wordt. Ze kunnen maximaal 4 man per dag oppakken (dat is ongeveer 10% van de dagelijkse bolletjesslikkers) omdat de gevangenis(sen?) simpel weg overvol zit(ten) met twee man op 1 cel. Er kan eenvoudig weg niemand meer bij. En ze hebben geen geld om een gevangenis bij te bouwen.
Op donderdag 31 januari 2002 12:54 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Het is te gek voor woorden dat zo'n slikkert nog steeds een vliegtuig in kan stappen zonder dat er iets gebeurd. [...]
quote:Begin maar alvast met sparen..........
Op donderdag 31 januari 2002 12:40 schreef Tinkepink@work het volgende:
Inderdaad! Er moet als de sodemieter geld naar de Antillen zodat die arme Arubanen niet meer hun geld hoeven te verdienen met het transporteren van bolletjes. Omhoog die uitkeringen!
quote:Hey, ga nou niet nuanceren! Daar houden ze hier niet zo van. De bedoeling is dat je gewoon met de massa meeroept: "dood aan alle bolletjesslikkers!! en nog doderder als het buitenlanders zijn!!!". Snappie?
Op donderdag 31 januari 2002 12:59 schreef Dlocks het volgende:[..]
Dat komt omdat er bewust niet streng gecontrolleerd wordt. Ze kunnen maximaal 4 man per dag oppakken (dat is ongeveer 10% van de dagelijkse bolletjesslikkers) omdat de gevangenis(sen?) simpel weg overvol zit(ten) met twee man op 1 cel. Er kan eenvoudig weg niemand meer bij. En ze hebben geen geld om een gevangenis bij te bouwen.
Jarno, wannebee moraalridder, heb je soms medelijden met die cokeslikkers?
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Opel op 31-01-2002 13:05]
quote:Ook zoiets ja!
Op donderdag 31 januari 2002 13:02 schreef Dr.Nikita het volgende:[..]
Begin maar alvast met sparen..........
En maar blijven claimen dat je onafhankelijk wil blijven.
Maar toch lullig voor de nabestaanden.
quote:Ja shit, ik vergeet iedere keer dat ze het dan niet meer snappen.
Op donderdag 31 januari 2002 13:04 schreef Jarno het volgende:[..]
Hey, ga nou niet nuanceren! Daar houden ze hier niet zo van. De bedoeling is dat je gewoon met de massa meeroept: "dood aan alle bolletjesslikkers!! en nog doderder als het buitenlanders zijn!!!". Snappie?
quote:Oke!
Op donderdag 31 januari 2002 13:04 schreef Jarno het volgende:[..]
Hey, ga nou niet nuanceren! Daar houden ze hier niet zo van. De bedoeling is dat je gewoon met de linkse massa meeroept:
Het is allemaal de schuld van Pim zeg ik je! . Die vuile nazi zal wel weer zitten gniffelen in zijn darkroom
quote:Kijk, en als dat niet lukt dlocks, dan trek je gewoon de
Op donderdag 31 januari 2002 13:11 schreef _Hummer_ het volgende:[..]
Oke!
Die arme drommels toch!![]()
Hoe konden wij zo gemeen zijn om ze die troep te laten slikken en niet gewoon met een Containerschip vol de Rotterdamse haven laten binnen-varen!Het is allemaal de schuld van Pim zeg ik je!
. Die vuile nazi zal wel weer zitten gniffelen in zijn darkroom
![]()
![]()
quote:Ik leer elke dag weer wat bij in dit forum. Ik hoop dat ik het ook kan gebruiken in de maatschappij
Op donderdag 31 januari 2002 13:12 schreef Jarno het volgende:[..]
Kijk, en als dat niet lukt dlocks, dan trek je gewoon de
andere mening
compleet in het belachelijke. Simpel he?
quote:Wat is lulliger, een dode nabestaande of een levende drugskoerier?
Op donderdag 31 januari 2002 13:09 schreef Sproggel het volgende:Maar toch lullig voor de nabestaanden.
quote:Welnee, zijn eigen portie coke komt in gevaar.
Op donderdag 31 januari 2002 13:04 schreef Mr_Opel het volgende:
Jarno, wannebee moraalridder, heb je soms medelijden met die cokeslikkers?
quote:Ja, vast.
Op donderdag 31 januari 2002 13:04 schreef Mr_Opel het volgende:Jarno, wannebee moraalridder, heb je soms medelijden met die cokeslikkers?
quote:das geen antwoord...
Op donderdag 31 januari 2002 13:30 schreef Jarno het volgende:[..]
Ja, vast.
quote:Jarno is zoals gewoonlijk weereens uitgeluld. (had al niet anders verwacht
Op donderdag 31 januari 2002 14:14 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
das geen antwoord...
quote:Beter dit dan dode babies volproppen met drugs .
Op donderdag 31 januari 2002 12:39 schreef Smike het volgende:[..]
Nee hoor, het krijgt op het moment gewoon iets meer aandacht van de media.
Het probleem bestaat al jaren.
quote:Als je echt denkt dat ik medelijden heb met een bolletjesslikkende drugskoerier, ben je nog dommer dan ik dacht.
Op donderdag 31 januari 2002 14:25 schreef _Hummer_ het volgende:[..]
Jarno is zoals gewoonlijk weereens uitgeluld. (had al niet anders verwacht
)
Lithion, cancel die plaat voor Hummer maar. Degene die -ie nu voor z'n kop heeft doet het zo te merken nog prima!
quote:Mislukt!
Op donderdag 31 januari 2002 14:38 probeerde Jarno het volgende:Zich eruit redden d.m.v een foute grap.
quote:Zoals jouw zure leventje, bedoel je?
Op donderdag 31 januari 2002 14:41 schreef _Hummer_ het volgende:[..]
Mislukt!
quote:Dan zul je toch in of met Curaçao moeten beginnen.
Op donderdag 31 januari 2002 12:36 schreef _Hummer_ het volgende:[..]
Het loopt de spuigaten uit!.
Er moet aktie ondernomen worden en wel heel erg snel!.
1) ik heb geen medelijden met bolletjesslikkers
2) ik heb geen medelijden met bolletjesslikkers
3) ik heb geen medelijden met bolletjesslikkers
4) wel vind ik, dat het ongefundeerd ophitsen van de massa met kreten als 'het loopt de spuigaten uit!', 'dood aan alle bolletjesslikkers!' en 'dat ruimt lekker op' niet echt bijdraagt aan de discussie, maar meer een uitlaatklep lijkt voor je eigen dagelijkse frustraties. Prima, maar niet echt constructief.
5) zie 1.
Nog vragen?
[Dit bericht is gewijzigd door Jarno op 31-01-2002 14:48]
quote:Slik jij weleens kalmeringstabletten ?
Op donderdag 31 januari 2002 14:46 schreef Jarno het volgende:
Enniewee, ik zal het even duidelijk proberen te stellen, zodat ook de 'speciale' mensen het kunnen begrijpen:1) ik heb geen medelijden met bolletjesslikkers
4) wel vind ik, dat het ongefundeerd ophitsen van de massa met kreten als 'het loopt de spuigaten uit!', 'dood aan alle bolletjesslikkers!' en 'dat ruimt lekker op' niet echt bijdraagt aan de discussie, maar meer dient een uitlaatklep te vinden voor je eigen dagelijkse frustraties.
5) zie 1.Nog vragen?
quote:Nee, waarom?
Op donderdag 31 januari 2002 14:47 schreef _Hummer_ het volgende:[..]
Slik jij weleens kalmeringstabletten ?
quote:Je komt over als een corrupte politie-ambtenaar die helemaal over zijn toeren is omdat hij zijn illegale inbeslag-genomen voorraadje bolletjes niet meer kan nuttigen wegens verscherpte controle.
Op donderdag 31 januari 2002 14:48 schreef Jarno het volgende:[..]
Nee, waarom?
Chill is ff man!
quote:Deze onthou ik voor bij het volgende 'Verbal...' topic, ok?
Op donderdag 31 januari 2002 14:51 schreef _Hummer_ het volgende:Chill is ff man!
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 14:47 schreef _Hummer_ het volgende:[..]
Slik jij weleens kalmeringstabletten ?
quote:Ben je op dit moment ook stoned? Dat zou namelijk veel van je text kunnen verklaren
Op donderdag 31 januari 2002 14:51 schreef _Hummer_ het volgende:[..]
Je komt over als een corrupte politie-ambtenaar die helemaal over zijn toeren is omdat hij zijn illegale inbeslag-genomen voorraadje bolletjes niet meer kan nuttigen wegens verscherpte controle.
Chill is ff man!
quote:Je kunt het hem ook meteen mailen hoor: Verbal@fokzine.nl
Op donderdag 31 januari 2002 14:53 schreef Jarno het volgende:[..]
Deze onthou ik voor bij het volgende 'Verbal...' topic, ok?
quote:Een mail adres dat jij vast kunt droooooomen, he?
Op donderdag 31 januari 2002 14:54 schreef _Hummer_ het volgende:[..]
Je kunt het hem ook meteen mailen hoor: Verbal@fokzine.nl
quote:Je moet dromen en nachtmerries niet door elkaar halen.
Op donderdag 31 januari 2002 14:57 schreef Jarno het volgende:[..]
Een mail adres dat jij vast kunt droooooomen, he?
quote:geen vragen, wel een aantal opmerkingen. Laten we ten eerste het onderwerp er weer eens bijpakken ipv elkaar te gaan lopen afzeiken
Op donderdag 31 januari 2002 14:46 schreef Jarno het volgende:
Enniewee, ik zal het even duidelijk proberen te stellen, zodat ook de 'speciale' mensen het kunnen begrijpen:1) ik heb geen medelijden met bolletjesslikkers
4) wel vind ik, dat het ongefundeerd ophitsen van de massa met kreten als 'het loopt de spuigaten uit!', 'dood aan alle bolletjesslikkers!' en 'dat ruimt lekker op' niet echt bijdraagt aan de discussie, maar meer een uitlaatklep lijkt voor je eigen dagelijkse frustraties. Prima, maar niet echt constructief.
5) zie 1.Nog vragen?
Duidelijk is dat als je bolletjes slikt dat het dan binnen no time over kan zijn. Ik neem aan dat niemand daar medelijden mee heeft. Het is jou keus om te slikken en daarna dus te kunnen stikken.
Dat mensen zich ergeren aan zogenaamde ongenuanceerde, ongefundeerde uitspraken is hun probleem. Feit is gewoon dat half nederland zich kapot ergert aan het vervagen van grenzen, normen en waarden en dat die kolerelijers in Den Haag er werkelijk alles aan doen om die mensen tegen zich in het harnas te jagen. Ik vind het dus niet gek dat mensen dan ongenuanceerd worden, sterker nog logisch want als je niet gefrustreerd was zou je het van het huidige beleid wel worden. Hetzelfde geld voor het ontstaan van LN en extreem rechts, allemaal te wijten aan het gedoog- en wegwuif beleid van de huidige generatie politici. Zelfs als Ajax-fan vind ik het tijd voor geen woorden maar daden!
quote:Hij is in het vliegtuig overleden. Dan kan je dus heel veel artsen bij de gate zetten dat zal echt niet helpen. Boven water kan je ook niet even snel landen (niet dat het had geholpen) is gewoon flink pech hebben.
Op donderdag 31 januari 2002 12:42 schreef Jarno het volgende:Daarom: waren de artsen er wel snel genoeg bij? Waren ze wel deskundig genoeg?? Wellicht een comissie aanstellen om de wanorde op Schiphol onder het medische personeel aan de kaak te stellen???
De man zat twee rijen achter mijn moeder in het vliegtuig. Hij kreeg idd last van zijn maag (kwam niet van het eten want dat deed ie niet, dat is eigenlijk al een teken) en is toen naar achteren gelopen in de richting van de WC's. Daar hebben ze hem met een man of 8 in bedwang weten te houden terwijl hij het hele vliegtuig bij elkaar schreeuwde van de pijn. Toen hij overleden wat hebben ze hem op de achterste stoelen gelegd en er wat dekens overheen gedaan en de medereizigers verzocht niet naar achteren te komen.
Wanneer de bolletjes klappen is er niets meer aan te doen en wordt het dus een pijnlijke dood.
Medelijden met de persoon in kwestie, nee niet echt. Wel balen voor de andere mensen in het vliegtuig, het personeel en evnt. andere personen die net als het personeel bij zijn dood waren.
quote:Bullshit!!
Op donderdag 31 januari 2002 12:37 schreef Jarno het volgende:
Inderdaad! Meer artsen standby op Schiphol aub!!
--------------------------------------------------------------------------------
Wat een ongeloofelijk dom gelul van jou, Jarno!!
[Dit bericht is gewijzigd door p.s.e.u.d.o.n.i.e.m op 01-02-2002 12:11]
Stelletje zielepoten...
V.
quote:In principe is elk menselijk leven evenveel waard en zou je bij niemand zijn dood mogen juichen. Helaas springen vele mensen nogal slordig om met hun leven. Dat een bolletjesslikker overlijd is een logisch gevolg van zijn actie om die troep in te slikken. Ik vind dan ook dat er nauwlijks medeleven getoond hoeft te worden met het slachtoffer, hoogstens met zijn nabestaanden en de mensen die er "live" bijwaren.
Op vrijdag 01 februari 2002 00:28 schreef Verbal het volgende:
Het gejuich in dit topic over doden die vallen heeft mij eens temeer het niveau van een aantal mensen bevestigd...Stelletje zielepoten...
V.
Uiteindelijk is het zijn keuze geweest, niet de mijne (onze).
quote:Zeg Smoeldriaan, wat ben jij eigenlijk voor een eng mannetje?
Op vrijdag 01 februari 2002 09:47 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Ik vind dan ook dat er nauwlijks medeleven getoond hoeft te worden met het slachtoffer, hoogstens met zijn nabestaanden en de mensen die er "live" bijwaren.
quote:Brrrrrrrrrrr boosssssssssssss brrrrrrrrrrr
Op vrijdag 01 februari 2002 09:52 schreef Baas het volgende:[..]
Zeg Smoeldriaan, wat ben jij eigenlijk voor een eng mannetje?
quote:Niemand hoeft zich van mij in rouw te dompelen.
Op vrijdag 01 februari 2002 09:47 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
In principe is elk menselijk leven evenveel waard en zou je bij niemand zijn dood mogen juichen. Helaas springen vele mensen nogal slordig om met hun leven. Dat een bolletjesslikker overlijd is een logisch gevolg van zijn actie om die troep in te slikken. Ik vind dan ook dat er nauwlijks medeleven getoond hoeft te worden met het slachtoffer, hoogstens met zijn nabestaanden en de mensen die er "live" bijwaren.
Uiteindelijk is het zijn keuze geweest, niet de mijne (onze).
Maar het zichtbare plezier en de voldoening spreken werkelijk boekdelen over het morele niveau.
Hulde
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |