En dat allemaal omdat hij geen seks krijgt van Huub. Vreselijke vieze verkrachter is het!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat flink wat mensen die kaart sturen. Eric moet echt weg. Huub kan Sylvia misschien wel overhalen hem er uit te stemmen.
dat was een uitspraak van Nicolaasquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Claimt ze dat?
Ze is inderdaad beschadigd, bij de geboorte en vandaag door haar eigen stompzinnige acties.
Eens, als hij hem met de Brian-acties had tegengehouden had dat een heel goed statement geweest, maar hierbij snijd hij zich hard in de vingersquote:
anders moeten wij het doen via kaartenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:15 schreef scanman01 het volgende:
Huub begint Eric door te krijgen volgens mij.
dan is huub de volgendequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat flink wat mensen die kaart sturen. Eric moet echt weg. Huub kan Sylvia misschien wel overhalen hem er uit te stemmen.
Welke kaart?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |