Je vindt zo'n man die iedere avond straalbezopen is wel lekker?quote:
En er niet even bij vermelden dat het een leugen was van Brian???quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef blomst het volgende:
Op de talpasite:
Brian komt met een belangrijke melding voor de groep: “Carlos komt niet vanwege de troep.” Sylvia zegt dat ze daar absoluut niet blij mee is. “Bedankt Huub!”, roept Eric meteen. Eerst kok Marc, dan juf Judith en nu sportinstructeur Carlos! Ook de huishouding heeft nog niks aangeraakt vandaag. Wie kan deze Miljonairs nog redden?!
????????????????????????//
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:50 schreef Prosac het volgende:
Palma, je hebt het gedaan.. ik wens je dood.
Owww de redaktie is, in navolging van de cleangangbang, ook al aan het muiten en denken ze ook nog alleen maar aan zichzelf?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Plannetje van de redactie denk ik. Die vinden dit ENORM leuk.
met een uurtje is deze bui wel weer voorbij.quote:
de opdrachtgevers van die stukjes neem ik al heel lang niet meer serieus...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef blomst het volgende:
Op de talpasite:
Brian komt met een belangrijke melding voor de groep: “Carlos komt niet vanwege de troep.” Sylvia zegt dat ze daar absoluut niet blij mee is. “Bedankt Huub!”, roept Eric meteen. Eerst kok Marc, dan juf Judith en nu sportinstructeur Carlos! Ook de huishouding heeft nog niks aangeraakt vandaag. Wie kan deze Miljonairs nog redden?!
????????????????????????//
Saffraan is lekker bij het koken van mosselenquote:
Is alleenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:55 schreef Soho het volgende:
Is dat meisje de hele schoonmaakploeg, of lopen er nog meer rond?
Dat mens heeft echt last van grootheidswaanzin. Te lang met d'r neus in de ammonia gezeten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
Napalma stuurt nu Saffa weg........ze draait echt door.
Precies, tief op palmaquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:58 schreef Prosac het volgende:
Palma je bent toch vrij en in staking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |