quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:16 schreef FuTilE het volgende:
Waardeloze streamkwaliteit vandaag...
Vico Torriani zong het al: Du bloeder Zigeuner ...quote:
hij is dan ook wel zo'n walgelijke vieze flikker, bweuihhquote:
Je moet je foto's ergens anders hosten, nu werken ze niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:17 schreef blomst het volgende:
Natasja heeft ook wel interesse in de schoonmaakster
[afbeelding]
De homo's waar zij mee omgaat zijn oudere uitgezakte nichten... niet leuke hippe als ik. Stel je voor dat ik gezien wordt met Palma, reputatie naar de klote.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:13 schreef akveor het volgende:
Palma komt morgen terug met een paar potige homo's om orde op zaken te stellen...
Dat valt zo op, als ze staand gaat plassen in de Villa...quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:18 schreef getl0st het volgende:
Palma: Ik heb geplast..
Kan dat niet gewoon in het huis?
Nee haar 1e man (vader van haar kids) is doodgeschoten op straat in Amsterdam (serieus) en nu heeft ze na jaren weer een nieuwe lieve vriend. Maar het blijft een kutwijf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:17 schreef cobain94 het volgende:
is palma ook getrouwd? zo ja,dan heb ik medelijden met die arme man...
Als men erachter komt dat je naar DVK kijkt ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
De homo's waar zij mee omgaat zijn oudere uitgezakte nichten... niet leuke hippe als ik. Stel je voor dat ik gezien wordt met Palma, reputatie naar de klote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |