Maar ze werkt toch niet? Ze staakt!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:36 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk houden ze dat wel van haar loon in. Zuipen terwijl je op je werk bent
Ga je dat ECHT opruimen???? Ja tuurlijk Palma, daar wordt ze voor betaald, net als jij!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:38 schreef 026 het volgende:
Palma is helemaal verwonderd dat de schoonmaakster daadwerkelijk gaat schoonmaken...
Wat een idioot stuk stront zeg!
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
pffft.... de OP is eindelijk klaar.
Gun het AUB een ogenblik uw aandacht
Dan moet je gewoon zeggen, achterlijke mongool! dit is mijn bedrijf! ik moet dit allemaal eerst een plekje geven, tot die tijd ga ik hier zitten, zuipen en roken en staken!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:41 schreef 026 het volgende:
Wat een suffe hoer zeg die palma, je gaat niet iets tegen je zin doen he...
Hahahahaha ik ga serieus van de week tegen mn baas zeggen dat ik ff een weekje pauze neem omdat ik een beetje tegenzin voel opkomen...
Wat een lol gaat dat opleveren
Te gluiperig voor woorden, dat mens.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:39 schreef scanman01 het volgende:
Palma probeert haar over te halen om het niet te doen.
Welke stoel?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:41 schreef HiDiHo het volgende:
Wie zit er in gods naam op die stoel ?
voordeel hiervan is wel dat ik daarna wel elke dag streams kan volgen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zeggen, achterlijke mongool! dit is mijn bedrijf! ik moet dit allemaal eerst een plekje geven, tot die tijd ga ik hier zitten, zuipen en roken en staken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |