Ja en als hij niet was gaan opruimen had hij het tegenovergestelde beweerd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:03 schreef yvonne het volgende:
Tsss, tsss, je bent geen man als je meehelpt opruimen.
Brian is echt wild
Brian's ware aard mooi in een screenshot gevangen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef ThomasCrown het volgende:
[afbeelding]
Waar heeft Brian nou weer last van...
Ze is aan het overstaken. hihi zo grappig..overstaken..quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef Leandra het volgende:
Wat doet Palma daar nog, behalve de sfeer verneuken, kijken hoe de concurrentie haar werk beter doet dan haar eigen personeel??
Ja maar, dan geldt die deal toch niet meer als Jaap er niet is???? Brian wat ben je toch dom!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:06 schreef noekje het volgende:
Nicolaas zegt tegen Brian dat Jaap eruit moet.
Ik kan toch niet stemmen zegt Nicolaas.
Brian is helemaal in de war.
ja dat besefte ik ook achteraf. vaag eric asbak?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is wat Brian allemaal heeft gezegd gok ik zo.
Dat hopen ze,dwz, als er elke stemmingsronde een uitgaat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:06 schreef farceman het volgende:
ZE hebben het elke keer over nog 11 stemronde's toto 29 september....is het dan afgelopen?
Dan zit het jaar er op en worden miljonairs die vrijwillig eruit gaan niet meer aangevuld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:06 schreef farceman het volgende:
ZE hebben het elke keer over nog 11 stemronde's toto 29 september....is het dan afgelopen?
palma leeft in een paleisje...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Palma naar huis en haar toilet-job !!!
[afbeelding]
Zou ze die uren invullen op dr werkbriefje?? En nog een 125% vergoeding verwachten ook??quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze is aan het overstaken. hihi zo grappig..overstaken..![]()
Eric liep met een peuk door het huis, hij zoch een asbak. Toen ging Brian over de piemel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dat besefte ik ook achteraf. vaag eric asbak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |