BF 2 heb ik vaak gespeeld trouwens.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
Owjaa.. ik speel vaker:
-CoD (UO)
-UT (99 & 2k4)
-NFSU
-MOHAA
Omdat er hier regeltjes zijn tegen baggeren...quote:
NFSU 1quote:Op woensdag 18 april 2007 11:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
BF 2 heb ik vaak gespeeld trouwens.
BF 2142 is ook wel gaaf opzich.
NFSU 1 of 2?
Wie baggert er dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Omdat er hier regeltjes zijn tegen baggeren...
als je NFSU 2 gewoon onder wat simpelere instellingen draait, draait ie vrijwel overal op.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
NFSU 1
vrienden met wie ik vaker LAN hebben niet allemaal een turbo pc
ik ken het spel niet, dus ik oordeel er ook niet overquote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vind het humor. Een van de weinige 'echte' pc spellen die ik doe
Ik ben meer van de racespellen en simulators. Gelukkig heb niet de snelste computer dus hoef ik ook niet al te nieuwe (dure) spellen te kopenquote:
Is flyff niet wat voor jou?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vind het humor. Een van de weinige 'echte' pc spellen die ik doe
topicreport, nsb functie.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:43 schreef BrandX het volgende:
Wat is TR @
Zal het in de groep gooien... (binnenkort gaat de laatste zijn GF2quote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
als je NFSU 2 gewoon onder wat simpelere instellingen draait, draait ie vrijwel overal op.
Ik ken het ook niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ken het spel niet, dus ik oordeel er ook niet over
nee, gewoon met een knopje boven in het schermquote:Op woensdag 18 april 2007 11:45 schreef BrandX het volgende:
ik ben nieuwsgierig, waar kan je een TR posten dan? In een FB ofzo??
Scroll eens helemaal naar boven...quote:Op woensdag 18 april 2007 11:45 schreef BrandX het volgende:
ik ben nieuwsgierig, waar kan je een TR posten dan? In een FB ofzo??
Dat is mooi, heb ik vroegah veel mee gespeeld.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
als je NFSU 2 gewoon onder wat simpelere instellingen draait, draait ie vrijwel overal op.
Jeetje, en dan nog tijd om mod te zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:46 schreef Frutsel het volgende:
ik doe nog dagelijks MOHAA Spearhead... Civilization 4...
en af en toe BF2, COD 2, Compagny of Heroes, Galactic Civ II, FM 2007, Fifa 2007
Woei... NFSU is wel leukquote:Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is mooi, heb ik vroegah veel mee gespeeld.En ik heb sinds een week een P4-2,4GHz die ik ga oppimpen. Heb in vraag&aanbod topic al geheugen gescoord
![]()
Kunnen we het nu gewoon over computers hebben danquote:Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef Heintje het volgende:
Ik vind het wel baggeren, dat is mijn mening, julie zijn het er duidelijk niet mee eens. Dus daar hoeven we ook niet over te gaan discusieren.
Lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is mooi, heb ik vroegah veel mee gespeeld.En ik heb sinds een week een P4-2,4GHz die ik ga oppimpen. Heb in vraag&aanbod topic al geheugen gescoord
![]()
ik vergat mijn pokerverslavingquote:Op woensdag 18 april 2007 11:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jeetje, en dan nog tijd om mod te zijn.
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef Heintje het volgende:
Ik vind het wel baggeren, dat is mijn mening, julie zijn het er duidelijk niet mee eens. Dus daar hoeven we ook niet over te gaan discusieren.
Welke? Ik heb regelmatig C&C Generals gespeeldquote:Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
voorlopig zijn wij on topic en hebben wij het over games, en jij over baggeren.
on topic: ik heb ook nog een tijdje C&C gespeeld trouwens!![]()
Nope, ik ben een console gamer.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kunnen we het nu gewoon over computers hebben dan![]()
Yes! Je vrienden afschieten. (missies spelen vond ik zooooo vervelendquote:Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
voorlopig zijn wij on topic en hebben wij het over games, en jij over baggeren.
on topic: ik heb ook nog een tijdje C&C gespeeld trouwens!![]()
Dat is een computerquote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nope, ik ben een console gamer.
Xbox 360 en niks anders...
Dat moet zelfs.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Mag ik een kop koffie voordat ik aan mijn spel begin?
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
Naja, het is niet baggeren O~Ze houden gewoon een goed gesprek![]()
vrienden afschieten jaquote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yes! Je vrienden afschieten. (missies spelen vond ik zooooo vervelend)
ja die.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke? Ik heb regelmatig C&C Generals gespeeld
die heb ik ook gespeeld!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik speelde vroeger op onze oude oc altijd Pharao
Kon je hele steden bouwen en die moest je ook onderhouden enzo. Wat was ik daaraan verslaafd zeg
Geen enkele ruimte dan voor andere consoles???quote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nope, ik ben een console gamer.
Xbox 360 en niks anders...
Als jij het zegt,quote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
Jij snapt hetquote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
Of een pc?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen enkele ruimte dan voor andere consoles???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |