"maar 2000" ... dat is anders een hoop geld! Een creditcard hoort een "backup" te zijn, voor eventuele dure uitgaven die nu niet courant betaald kunnen worden, maar aan het eind van de maand wel. Of voor de kleinere online uitgaven, zoals DVD's, of een vakantie. Maar niet voor grof gebruik!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vraag een vrij basic CC aan, de ING easy. Daarvoor hoef je inderdaad geen vast inkomen te hebben, maar je kredietmaximum is dan ook maar ¤2.000,-. Meer dan genoeg voorlopig. Maar wel raar dat je dan alsnog info over je inkomen moet verstrekken...
summer holiday van cliff richardquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:48 schreef Nesle het volgende:
ik ben liedjes aan t zoeken die je lekker in zomerstemming krijgen, alleen ik kom niet ver
PM mij eens jouw email adresquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"maar 2000" ... dat is anders een hoop geld! Een creditcard hoort een "backup" te zijn, voor eventuele dure uitgaven die nu niet courant betaald kunnen worden, maar aan het eind van de maand wel. Of voor de kleinere online uitgaven, zoals DVD's, of een vakantie. Maar niet voor grof gebruik!
Skik - Op fietsequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:48 schreef Nesle het volgende:
ik ben liedjes aan t zoeken die je lekker in zomerstemming krijgen, alleen ik kom niet ver
doorbaggeren dan maarquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:47 schreef iamredleader het volgende:
Ik vind het niet leuk dat we dan zo lang zonder onze Soemp zitten.![]()
Er is maar 1 oplossing![]()
Doorbaggeren, in hoog tempo!![]()
of gewoon meteen springen naar topic nr. 222![]()
You have PM!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
PM mij eens jouw email adres
Mond dichtquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:04 schreef Nesle het volgende:
en lost vind je wel leuk yuri?
das is zooo vreselijk uitgerekt en nep
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Soempie, je bent de grootste spammert hier
[..]
Over mij roddelen hèquote:
Dag soemp, tot over een uurtjequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef Soempie het volgende:
[..]voor een pot B&J, dat ik zo uitlog en hier niet meer kom tot en met topic..
Oeh, de tijd die ik over houd![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:35 schreef Etcetera het volgende:
ohw, dat wordt wel ironisch
112 Soempie is missing
Doodbloeden niet, maar wat zal het rustig worden!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
doorbaggeren dan maar
zou wat zijn zeg, dat Soemp zo belangrijk is voor de SC dat het zonder haar doodbloedt![]()
Lekker gezellig ben jijquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:25 schreef B.ertha het volgende:Krijgen we toch niet net zoiets als die vrouw op Klessebessen, toch?
Nah, ze gaat gewoon aan het ijsquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:49 schreef Nesle het volgende:
Laatste bezoek: 2 uur, 30 minuten geleden.
ik denk dat ze het moeilijk heeft nu, afkickverschijnselen enzo
Vroegtijdig achter de geraniums afrikaantjesquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nah, ze gaat gewoon aan het ijs
Of haar plantjes zien groeien
Voor 1 nacht?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:52 schreef Nesle het volgende:
ja ohja, nouja ik ga ff een camping boeken in zwitserland voor 1 nachtje
Zegt meneer op nr 6quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:53 schreef Yurithemaster het volgende:
* yuri Leest terug en roept spammerts![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ist goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zegt vevrouw op 3 met 100 posts meer![]()
![]()
![]()
Maar mijn posts zijn 100% kwaliteits posts![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:57 schreef B.ertha het volgende:
Nog een raadsel:Hoe noem je een mosllim die in de cockpit zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |