Hij past netjes opgevouwen in een A4 envelop hoor!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:57 schreef eer-ik het volgende:
hoe wil je het gaan verzenden voor 2 euro?
In een envelop past ie niet, en de minimum pakketprijs is bij mijn weten ruim 6 euro...
Ik zie dat je uit Utrecht komt, nogal uit de richting; ben zelf een Brabo, maar ben wel iedere maandag in R'dam?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:01 schreef MisterTata het volgende:
Waar ev op te halen? Als het niet ver weg is wil ik hem graag hebben voor 15e![]()
Okquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hij past netjes opgevouwen in een A4 envelop hoor!
Zeker. En als het XL was geweest (of liever XXL) had ik hem zo gekocht.quote:
Wat kost het verzenden? Is 16 incl. een goede prijs dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik zie dat je uit Utrecht komt, nogal uit de richting; ben zelf een Brabo, maar ben wel iedere maandag in R'dam?
Anders delen we de verzendkosten?
Ik heb normaal eigenlijk altijd een Medium-sized shirt, alleen ik dacht onthouden te hebben dat deze shirts kleiner vielen dan normaal. Foutje dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:08 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Hij is jou te groot, wat voor postuur heb je dan?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef MisterTata het volgende:
[..]
Wat kost het verzenden? Is 16 incl. een goede prijs dan?
![]()
Prima!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:23 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik zal voor de zekerheid vanmiddag even langs het postkantoor gaan voor die verzendkosten en dan kom ik daarover vanavond bij je terug ok?
Postkantoor is hier om de hoek & verzending krijg ik toch vandaag niet meer voor elkaar..
Voor beide niet fijn als ik het mis heb.
Ik kan 'm niet vinden, kijk ik niet goed?quote:
idd, je kijkt niet goed.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:02 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet vinden, kijk ik niet goed?
haha de nieuwprijs bieden +extraquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:29 schreef flappiewappie het volgende:
bij deze bied ik 27 euries inclusief, als je me je bank gegevens mailt/pmed maak ik het nog direct over...
jankie, heb al op diverse sites gelezen dat levertijden niet je-van-het zijn bij die website...quote:
Geld is binnen, hij gaat morgen op de post!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:28 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
jankie, heb al op diverse sites gelezen dat levertijden niet je-van-het zijn bij die website...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |