maar niet gaafquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Gelukkig ben ik wel echt.
Ben jij wel echtquote:Op woensdag 18 april 2007 00:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik meen dat aldith hunkar op fok zit. heeft ooit onder een interview op de FP gestaan.
Die had een keer gereageerd op een KLB topicquote:Op woensdag 18 april 2007 00:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik meen dat aldith hunkar op fok zit. heeft ooit onder een interview op de FP gestaan.
Hmm, als die echt is is het wel grappig.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die had een keer gereageerd op een KLB topic![]()
presentatrice
Hmm, kennelijk wel...had het nog niet eens gezienquote:Op woensdag 18 april 2007 00:35 schreef doka het volgende:
Hmm, als die echt is is het wel grappig.
(zal wel niet)
Geweldigquote:Op woensdag 18 april 2007 00:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, kennelijk wel...had het nog niet eens gezien: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/69650
quote:"Ik werd getipt dat ik gebashed werd op FOK! over mijn shirtje dat ik aan had. Iemand vond mijn truitje blijkbaar niet leuk, nou ja, smaken verschillen. Maar de fabrikant belde me later of ze me niet mochten sponsoren, maar daar heb ik nee op moeten zeggen aangezien ik bij de NOS werk. Maar wat ik wel vind bij kritiek: je moet wel mans genoeg zijn om je eigen naam eronder te zetten. Dan weet ik met wie ik van doen heb."
Zal wel een urks vismeisje zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*zucht*.
Zo dom, achterlijk en ontwetend KAN niemand zijn, dus je bent een kloon, klaar.
Heb ik al gedaanquote:Op donderdag 19 april 2007 19:03 schreef Fetai het volgende:
Met mevrouw Werner wil ik nog wel eens een pilsje drinken![]()
Ben je naar een meet geweest of ken je haar persoonlijk? Lijkt me best een tof wijfquote:Op donderdag 19 april 2007 19:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heb ik al gedaanMaar men... die kan echt kantelen
Crewmeet en modveilingquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:59 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ben je naar een meet geweest of ken je haar persoonlijk? Lijkt me best een tof wijf
Wie ben je danquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:52 schreef sharonfactor het volgende:
Ik ben echt a so you wannabe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |