quote:
Meer een vraag over de opzet van het verslag.. niet over het scheren van schaamhaar...quote:Hi,
ik heb nog niet echt alle afleveringen gezien, en ik vroeg me af of er al een item is geweest of het wel/niet scheren van schaamhaar? en zo ja, hoe lang duurde dat en wie werden er geïnterviewd, of hoe zat het item in elkaar? thnxx
Anders ga je het effe goedpratenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:02 schreef Goover het volgende:
[..]
[..]
Meer een vraag over de opzet van het verslag.. niet over het scheren van schaamhaar...
ze zijn wel een stuk goedkoper, maar ik zie nergens iets over vervoerskosten? rekenen ze die niet? Of zijn dat de kleine lettertjes?quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:03 schreef Sok41 het volgende:
eindelijk bammen!
de verzendkosten zijn er niet nee.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze zijn wel een stuk goedkoper, maar ik zie nergens iets over vervoerskosten? rekenen ze die niet? Of zijn dat de kleine lettertjes?
Ah sorry! Ben zelf niet zo thuis in die markt, maar ik begrijp dat je er zelf aardig wat kennis van hebtquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat waren geen dildo's, dat waren Durex Play Vibration vibrators.
dat woord zocht ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
de verzendkosten zijn er niet nee.
ja, dat lijkt er wel opquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:06 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ah sorry! Ben zelf niet zo thuis in die markt, maar ik begrijp dat je lienelien er zelf aardig wat kennis van hebt heeft![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:08 schreef Damzkieee het volgende:
TRAVIS Man Who, The EUR 12.14
Bol:
The Man Who
3-6 werkdagen
Travis
CD | 1999
bol.com prijs: ¤ 7,99
D-Block & S-te-Fan staan zaterdag in New York, Hengeloquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Travis![]()
Staan binnenkort in de Melkweg![]()
Ik twijfel nog. Is dat makkelijk te bereiken per auto?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Travis![]()
Staan binnenkort in de Melkweg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |