quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja ga maar effe zitten, dan doet Roycoooo de blinddoek voor en haalt Lienelien vast de trechter. Remcore pakt de Wodka wel.
Ik heb dus nog wel een adapter van m'n oude Muvo2 liggen.. Maar of die er ook op werkt? Daarnaast vond ik het vreemd dat die verkoper zei dat Creative alleen nog maar met software te gebruiken is en niet meer als verwisselbare schijf :|quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
idd, alleen via usb opladen. Maar da´s bij een iPod ook zo
Striepke, Skinny Fleppers of nen Voskequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:52 schreef 1900 het volgende:
ja lienelien, streepje kaal of bos?
helemaal nietsquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
*kuch*Houniet*kuch*
OT: wat moet jij met de schaamhaar aflevering?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ook nog onschuldig proberen over te komen. Boefje![]()
nah, de Zen Microphoto kan iig wel zonder softwarequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:53 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik heb dus nog wel een adapter van m'n oude Muvo2 liggen.. Maar of die er ook op werkt? Daarnaast vond ik het vreemd dat die verkoper zei dat Creative alleen nog maar met software te gebruiken is en niet meer als verwisselbare schijf :|
ontgroening?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:52 schreef Sok41 het volgende:
Ik wil ook !
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:52 schreef 1900 het volgende:
ja lienelien, streepje kaal of bos?
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, maar als er hier een nog-niet-uit-de-kast-homo is dan kan moet ie bukken![]()
Kom dr maar in Cuckoo
eerst kwam ik er nog wel eens toen ze hier pas waren, maar ze zijn niet echt goedkoper dan FRS, dus koop ik mijn games gewoon daar nog. Is btw ook nog makkelijkerquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:53 schreef Cuckoo het volgende:
Strategie van Mediamarkt: telkens roepen dat je de goedkoopste bent, en uiteindelijk gaat iedereen het geloven![]()
Doe dat nou niet, ik dacht dat hij mn post niet gezien hadquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
GE-WEL-DIGE post kerel!!!
Ik volg de discussie totaal niet, zag in het vorige topic alleen wat plaatjes van dildo's voorbij flitsen. En gezien het karakter van jouw post lijkt het me verstandig om daar niet op te reagerenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, maar als er hier een nog-niet-uit-de-kast-homo is dan kan moet ie bukken![]()
Kom dr maar in Cuckoo
Google : Mp3Shopquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:47 schreef Freshthinking het volgende:
Pfff, net even bij MediaMarkt geweest. Volgens mij is die helemaal niet zo voordelig als ze roepen.. Die Zen V. kost daar gewoon 149 euro met 4 gb, terwijl ik hem op internet voor rond de honderd heb zien staan. Die Sony met 8 gb is daar nu in de aanbieding voor 149 euro, al probeerde die verkoper me richting een Creative video met 30 gb te lullen voor 229. Wat ook beroerd is, is dat er standaard geen adapter bij zit
Qua CD's zijn ze wel goedkoper dan Bol.comquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eerst kwam ik er nog wel eens toen ze hier pas waren, maar ze zijn niet echt goedkoper dan FRS, dus koop ik mijn games gewoon daar nog. Is btw ook nog makkelijker
Beter opletten gaapstra.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:57 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik volg de discussie totaal niet, zag in het vorige topic alleen wat plaatjes van dildo's voorbij flitsen. En gezien het karakter van jouw post lijkt het me verstandig om daar niet op te reageren![]()
bolquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Qua CD's zijn ze wel goedkoper dan Bol.com
Ik weet niet wat ze @ FRS vragen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:57 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik volg de discussie totaal niet, zag in het vorige topic alleen wat plaatjes van dildo's voorbij flitsen. En gezien het karakter van jouw post lijkt het me verstandig om daar niet op te reageren![]()
Dat waren geen dildo's, dat waren Durex Play Vibration vibrators.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:57 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
zie FRSquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Qua CD's zijn ze wel goedkoper dan Bol.com
Ik weet niet wat ze @ FRS vragen.
Zeker CD's zonder boekjes enzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
goedkopeonlinecdwinkel, datzeggik.
owwwww....... dieeeeeeeeeequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat waren geen dildo's, dat waren Durex Play Vibration vibrators.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |