CD's kopen, weggegooid geldquote:
Super joh, ook tof om dat hier te postenquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat blijkt, maar het is je vergeven
ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Super joh, ook tof om dat hier te posten![]()
Anders noem je meteen effe het beste nummer.quote:
Totaal niet dus!quote:
dat zal wel ja, maar dat is voor mij niet te doen. ff retourtje Amsterdam is 6 uur onderweg.quote:
Heb je seizoenskaart?quote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Anders noem je meteen effe het beste nummer.
Je stijgt in aanzien Lien![]()
quote:Bassline, Hard Time, Rocking Hardstyle Ride,
Rough Beat, Pitch The Speed, Give Us Everything We Need
Fresh 'm Up, To The Club, No We Never Let It Stop,
On This Track, We'll Attack, Bouncing Bouncing Front 2 Back
haha oke.. het is je vergeven:Pquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat zal wel ja, maar dat is voor mij niet te doen. ff retourtje Amsterdam is 6 uur onderweg.![]()
laatste trein vertrekt om 21:26 uur om weer thuis te kunnen komen, of ik moet wachten tot 3:47 uur
ik voel dat jij lienelien toch wel stiekem een beetje ziet zittenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef 1900 het volgende:
ik voel een date tussen lienelien en damzki
Lees anders effe alle topics doorquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef 1900 het volgende:
ik niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef 1900 het volgende:
Voor mij ook dan, ook iets van 4 uur. Volgend jaar waarschijnlijk in Rotterdam tussen al die kakkerlakken studerenquote:
Ga weg joh!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef Damzkieee het volgende:
Luctor, in Zeeland wonen toch ook allemaal Feyenoorders?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef Damzkieee het volgende:
Ik voel een date tussen 1900 en de voorkant van de intercity Enschede-Amsterdam Centraal.
met je FCT-sjaalquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Voor mij ook dan, ook iets van 4 uur. Volgend jaar waarschijnlijk in Rotterdam tussen al die kakkerlakken studeren![]()
Die rijdt nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef Damzkieee het volgende:
Ik voel een date tussen 1900 en de voorkant van de intercity Enschede-Amsterdam Centraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |