Mooiquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, een nieuwe
Ja, fles, die is afgestoft
Een vers broodje. Jummie.quote:
Foto's?quote:
het stortregent, dus ik ga niet wegquote:
Ahhuh, ik doe dat altijd met fototoestellen. Foto's maken.quote:
Jammer dat die Oosterse mannen zo klein zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
het stortregent, dus ik ga niet weg
Ik ga deze of volgende week eens foto's maken in de stad of op het universiteitsterrein hier vlakbij. Dat moet wel wat worden.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het stortregent, dus ik ga niet weg
Ik ga deze of volgende week eens foto's maken in de stad of op het universiteitsterrein hier vlakbij. Dat moet wel wat worden.
nee, daar hoef ik dan ook geen foto's van inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jammer dat die Oosterse mannen zo klein zijn. Niet foto-waardig.
Dat vermoedde ik al.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
nee, daar hoef ik dan ook geen foto's van inderdaad
ja, dat probeer ik inderdaad ook ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahhuh, ik doe dat altijd met fototoestellen. Foto's maken.
Ooh das een halfuurtje rijdenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier niet
haar mijn hier is volgens mij 15.000 km verderop
IOndah loopt heel de tijd op te scheppen dat hij gewoon omkomt tussen de gloeiend lekkere wijven, maar als ik zeg "laat eens wat zien dan" heeftie telkens weer een ander zeiksmoesjequote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat onorigineelquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet meer?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier niet
haar mijn hier is volgens mij 15.000 km verderop
Ga naar hem toe en ervaar de vrouwen daar zelf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
IOndah loopt heel de tijd op te scheppen dat hij gewoon omkomt tussen de gloeiend lekkere wijven, maar als ik zeg "laat eens wat zien dan" heeftie telkens weer een ander zeiksmoesje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |