quote:Op maandag 16 april 2007 22:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope...Ik denk zeker te weten dat het een zwarte zangeres is (denk nog steeds dat het Gladys Knight is, maar dan met een heel onbekend nummer of zo). Het heeft heel veel ritme, (want ik liep er hard op) Damn, wat irritant. Nu wil ik het weten ook.
*Conleche gaat maar weer eens zoeken*
quote:
Fly Away - Vincent De Moor?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:46 schreef El_Rolando het volgende:
Nogmaals:
Ik zoek een nummer van zo'n 5 a 6 jaar geleden. Het is een trance nummer en werd ooit eens gedraaid bij de aankondiging van Van Diepens Dance Department op 538. Een stukje tekst uit het nummer (gezongen door een vrouw): I'm falling away, just like the sun/stars. Iemand?
er zijn er vele. ik zou zeggen: down eens een paar tot je die vindt die je zoekt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek een dance remix van Nelly Furtado ft. Timbaland - Promiscuous.
Ik hoorde hem tijdens fitnessen, maar weet niet welke remix het is.
iemand?
Probeer deze eens:quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef stijn_ het volgende:
heb ik al geprobeerd voordat ik hier postte, niets gevonden.
omdat niet alle nummers worden uitgebracht als een single..quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:01 schreef Brun0 het volgende:
ik zoek een single, weet iemand waarom je niet alle singles uit de top40 kan kopen? Iemand vroeg me om dat nieuwe plaatje van Shakira te halen maar kan het niet vindenhet gaat over pure intuition...
Shakira - Pure Intuition.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:01 schreef Brun0 het volgende:
ik zoek een single, weet iemand waarom je niet alle singles uit de top40 kan kopen? Iemand vroeg me om dat nieuwe plaatje van Shakira te halen maar kan het niet vindenhet gaat over pure intuition...
dat is 'emquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:34 schreef bartrid het volgende:
sting - englishman in new york?
Editors - Munichquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:56 schreef DDevil00001 het volgende:
Hallo,
Weet iemand hoe het liedje heet waarmee studio voetbal (zondag 15-4) eindigde.
Het was in het filmpje van Dirk Marcellis.
Als je studio voetbal niet hebt gezien, maar me tog wilt helpen door dit geweldige nummer op te zoeken. Kijk dan heer de uitzending terug: http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=4388644&md5=903348e33c5fd332991bbf853fe74102
( het filmpje + liedje komt helemaal op het laatst)
Alvast bedankt.....
dj galaga - the game?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:30 schreef justinos het volgende:
Het nummer 'Start the game' van Tune Up! lijkt ontzettend op een vrij oud nummer. Waarschijnlijk is dit daar een remix van, misschien ook niet maar ik ben benieuwd naar de titel van dit oudere nummer? Kan iemand mij hieraan helpen?
Dit oudere nummer was volgens mij ook een Trance/Dance remix ofzo, blijkbaar niet met dezelfde titel aangezien ik op deze naam niet veel kan vinden. Misschien ook wel.. hoop dat iemand mij die info kan geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |