WFLquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:37 schreef petraa het volgende:
Avonne toppie
En TL waar kunnen we jou vanaf nu vinden ?
op WFLquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:37 schreef petraa het volgende:
Avonne toppie
En TL waar kunnen we jou vanaf nu vinden ?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef Netty het volgende:
Gefeliciteerd Avonne![]()
Zonder te willen slijmen is me opgevallen dat je iq 100 plus is, en dat soort mensen moeten "we" hebben om het COS-niveau te handhaven.
Welke interne voorstellen mbt het posten in dit subforum ga je doen, zodat jou gedeelde coördinerende taak ook een beleidsvormend aspect krijgt?
En is het erg kicken, ook 'achter' te kunnen lezen.![]()
![]()
edit: TL bedankt natuurlijk, met name voor het herstructureren van het Cora topic.
Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwingquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:01 schreef Lieve het volgende:
Sucses Avonne.
Wat is WFL? ( kutnewbie erig van mij, zal wel blond zijn van binnen)
Geregistreerd op: zaterdag 14 april 2007 @ 21:02quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef Netty het volgende:
Gefeliciteerd Avonne![]()
Zonder te willen slijmen is me opgevallen dat je iq 100 plus is, en dat soort mensen moeten "we" hebben om het COS-niveau te handhaven.
Welke interne voorstellen mbt het posten in dit subforum ga je doen, zodat jou gedeelde coördinerende taak ook een beleidsvormend aspect krijgt?
En is het erg kicken, ook 'achter' te kunnen lezen.![]()
![]()
edit: TL bedankt natuurlijk, met name voor het herstructureren van het Cora topic.
Teamlead, je was een prettige en evenwichtige aanwezigheid.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing
nogal anders dan DGK
die quote ik evenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Teamlead, je was een prettige en evenwichtige aanwezigheid.
Dat laatste woord doet toch enige ironie vermoeden.quote:
Dat had ik een beetje met dat woord ervoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat laatste woord doet toch enige ironie vermoeden.
ik had eigenlijk zo hier en daar nog wel een wat minder positieve opmerking verwacht van bepaalde users. Deze opmerking was een aangename verrassingquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat laatste woord doet toch enige ironie vermoeden.
Ik was anders ook meer dan tevreden over jouw modereren, jammer dat je ermee ophoudt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik had eigenlijk zo hier en daar nog wel een wat minder positieve opmerking verwacht van bepaalde users. Deze opmerking was een aangename verrassing
En nog gemeend ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik had eigenlijk zo hier en daar nog wel een wat minder positieve opmerking verwacht van bepaalde users. Deze opmerking was een aangename verrassing
Dan organiseert hij wel weer een eigen meetquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:57 schreef Prospera het volgende:
Jammer dat je gaat TL, ga je nu DGKmeeting missen![]()
en Avonne mod verbaasd me niet, omdat ze al eerder vanuit het zwart topics kon sluiten![]()
is er een meet danquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:57 schreef Prospera het volgende:
Jammer dat je gaat TL, ga je nu DGKmeeting missen![]()
en Avonne mod verbaasd me niet, omdat ze al eerder vanuit het zwart topics kon sluiten![]()
We doen het maar weer in het geheim, zodat jij niet weer roet in het eten kan strooienquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
We doen het maar weer in het geheim, zodat jij niet weer roet in het eten kan strooien
ehhh...quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
We kunnen cp's inzamelen voor je, maar dan blijf je wel van Eendje afquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:51 schreef Prospera het volgende:
Het zou ook leuk zijn als hier weer een oudbewoner in zou komen, Cynix bv.![]()
dilemma....quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
We kunnen cp's inzamelen voor je, maar dan blijf je wel van Eendje af![]()
Voor zijn modschap was hij ook een bb-bewoner hierquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]Oud - bewoner?
Van wat, BB?
Wie is Cynix dan? Vond 'm altijd al wel een beetje op Ed van BB3 lijken.
Of het, blij-dat-die-andere-eindelijk-is-opgerot topic?quote:
Wie dan ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of het, blij-dat-die-andere-eindelijk-is-opgerot topic?
geduldquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:07 schreef Ionesco het volgende:
In de index staat er dat teamlead nog mod is
echt welquote:
Ik had het niet over het programmaquote:Op woensdag 18 april 2007 00:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
echt welIk heb DGK (het programma) ondertussen wel gezien. Als ik de uitzendingen zie, irriteert me de selectie van de beelden, als ik de streams zie irriteren de miljonairs me
En bovendien: met Gert, Day en Avonne ben ik helemaal niet nodig hier
quote:Op woensdag 18 april 2007 01:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik had het niet over het programma
Oki als je dat wilt, doe 1 klik op mn sig![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |