Eensch, dat kutjong bij die oude grijze auto die er met z'n gas tegenaan staan de hangenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef ijsmeis het volgende:
Jasses. Dat die mensen hun auto er tussen zetten. Al die mensen + kiddo's die eraan zitten.![]()
.
Precies. Bij die dacht ik het dus vooral ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eensch, dat kutjong bij die oude grijze auto die er met z'n gas tegenaan staan de hangen![]()
Rits er tegenaan en hij kan naar de spuiter![]()
Ze zijn allang weg, waren om 3 uur ofzo wegquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Hoelaat rijden ze terug naar soestdijk?
Ik hoop dat ik ze tegen kom als ik naar huis rijquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ze zijn allang weg, waren om 3 uur ofzo weg
volgens mij zouden ze om half 6 bij Paleis Soestdijk zijn, dus misschien dat je geluk hebt en ze er nog niet zijn, maar verwacht het nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ze tegen kom als ik naar huis rij.
Ik moet vanaf a'dam naar deventer.
Ik zal er morgen nog wel een aantal van m'n collega plaatsen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:58 schreef Lekiamh het volgende:
mooie foto's!!blijf ze plaatsen!
tvp'tje![]()
Dan moet je toch eens wat beter opletten, in het weekend rijden de taxi's af en aan over de Brink...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Dixidito het volgende:
En ik maar denken dat de Brink autovrij was
dat is inderdaad behoorlijk suf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:35 schreef Relin het volgende:
Oh en zo'n sufkut ook: "Nou, ik denk wel dat er hier voor een miljoen aan auto's staat..."
http://www.dumpert.nl/mediabase/13283/1a951309/index.htmlquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:57 schreef DS4 het volgende:
Rutger van Geenstijl heeft er een leuk filpje van gemaakt. Geniaal hoe die kerel reageert op de opmerking dat er geen trekhaak op zit. Diep beledigd...![]()
omgquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:35 schreef Relin het volgende:
Oh en zo'n sufkut ook: "Nou, ik denk wel dat er hier voor een miljoen aan auto's staat..."
*zucht* meneer, er staan 2 enzo's, die zijn alleen al meer waard dan een miljoen!
rutgerquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:57 schreef DS4 het volgende:
Rutger van Geenstijl heeft er een leuk filpje van gemaakt. Geniaal hoe die kerel reageert op de opmerking dat er geen trekhaak op zit. Diep beledigd...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |