JE bent Gewoon zo jeloers DAT jij dit soort dingen niet meemaakt!! en nu ben je CKER zoo efen aan het huilen dat je een super saai levent heb!! haha!!quote:
Ik ben niet jaloers, ik krijg bananen altijd in 1 keer open.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:24 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
JE bent Gewoon zo jeloers DAT jij dit soort dingen niet meemaakt!! en nu ben je CKER zoo efen aan het huilen dat je een super saai levent heb!! haha!!![]()
Ja maar jij luistert hiphopquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers, ik krijg bananen altijd in 1 keer open.
okquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:46 schreef Frrreek het volgende:
waarom zegt niemand wat over de vervelende GROENE STEEL? Groene bananen = openingsproblemen en buikpijn. Heel belangrijk dus. Nu graag een quote, want ik wil aandacht.
oquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:46 schreef Frrreek het volgende:
waarom zegt niemand wat over de vervelende GROENE STEEL? Groene bananen = openingsproblemen en buikpijn. Heel belangrijk dus. Nu graag een quote, want ik wil aandacht.
Aiiiquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:46 schreef Frrreek het volgende:
?quote:
quote:
De bananen in pyjamaquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:54 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer waar het over ging, maar ik weet wel dat ik het tof vond
Hoe komt du daar nou weer BIJ SWA!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:41 schreef nokia6200 het volgende:
Ben jij een mongool ofzo?
Waarom haal je mijn zus hier bij!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:55 schreef Maisnon het volgende:
Jezus vierkantblokjeWat heb jij voor een worm in je hoofd zitten (of in wiens hoofd zit je
)
Wow, de eerste serieuze reactie in dit topicquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:48 schreef Mister1977 het volgende:
Vreselijk irritant ja. Dat je de banaan met behulp van het steeltje wil openmaken en dat het steeltje dan gewoon omknikt en dat het bovenste stuk van de banaan dan in moes verandert (bananenmoes). Helemaal erg is het als er dan toch een sneetje onstaat waardoor het bananenmoes dan naar buiten komt.
Maar een banaan maakt dan wel een hoop goed. Eenmaal open is het verder een peuleschilletje. Dat kan ik van bijvoorbeeld een sinaasappel niet zeggen.
Nein Ich ben geen TWAALF!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:58 schreef cerreur het volgende:
Hoe oud ben je, 12?
Is er iets mis met twaalf zijn?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:58 schreef cerreur het volgende:
Hoe oud ben je, 12?
warmer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |