Volgens mij zijn die ideeën van jou dan helemaal niet zo 'fantastisch' gelijk je hier een ieder wil laten geloven doen.quote:
Terug van nooit weggeweest, G.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:22 schreef Gellius het volgende:
Komen er typografische baldadigheden in voor? Da's ook erg in.
Dus als ik had gezegd: ja er wordt in geneukt, dan was het fantastisch geweest.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die ideeën van jou dan helemaal niet zo 'fantastisch' gelijk je hier een ieder wil laten geloven doen.
Nee.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:24 schreef JAM het volgende:
Gaat het over de eurlog, de eurlog, Lien?
Ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:24 schreef JAM het volgende:
Gaan er mensen in dood? En dieren?
Nou, dan ben je al een heel end, Lien, dan moet er ook nog gezopen, gekotst, gejankt en gescholden worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus als ik had gezegd: ja er wordt in geneukt, dan was het fantastisch geweest.
Hooguit zijdelings.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:24 schreef JAM het volgende:
Gaat het over Den Haag?
Er zijn al genoeg Brusselmansen, ik ben juist blij dat Lien het anders aan gaat pakken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:25 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, dan ben je al een heel end, Lien, dan moet er ook nog gezopen, gekotst, gejankt en gescholden worden.
Gaan ze dood van ouderdom? Of geweld? Of ziekte? Of een freak accident waarbij iemand een priester onderkotst?quote:
Brusselmans is dan ook iemand die helemaal niet over neuken, zuipen, kotsen, janken, schelden en zo nu en dan een middagrukje kan schrijven. Brusselmans is een een geile kânkâhreserruvulimbugâht en ook niet veel meer dan dat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg Brusselmansen, ik ben juist blij dat Lien het anders aan gaat pakken.
Nee, ik kom net terug.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je bent laat, knal je niet zowat uit elkaar nu?
Ik kan me wel wat interessanters voorstellen. Ik bedoel, over neuken, zuipen, kotsen, janken en schelden kan jij vast wel wat schrijven.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:25 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, dan ben je al een heel end, Lien, dan moet er ook nog gezopen, gekotst, gejankt en gescholden worden.
En zo nu en dan een middagrukje,.
Ik moet vaak best wel giechelen om zijn schrijfsels. Soms komt er zelfs een schaterlachje aan te pas! Wat je verder van 'm mag vinden, dát heeft hij toch maar mooi bereikt!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Brusselmans is dan ook iemand die helemaal niet over neuken, zuipen, kotsen, janken, schelden en zo nu en dan een middagrukje kan schrijven. Brusselmans is een een geile kânkâhreserruvulimbugâht en ook niet veel meer dan dat.
Ja, dat is natuurlijk enorm lullig, dat ik dat natuurlijk niet ga vertellen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:30 schreef JAM het volgende:
Wat voor een fantastisch idee voor een roman heb je, Lien?
Dat ándere idee dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk enorm lullig, dat ik dat natuurlijk niet ga vertellen.
! - ik vergeet de kutjes en de jazz helemaal! - !quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan me wel wat interessanters voorstellen. Ik bedoel, over neuken, zuipen, kotsen, janken en schelden kan jij vast wel wat schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |