wyccie wou altijd zo anoniem mogelijk zijn.. Zoals Lienekien zeg maar...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Moet je nagaan hoe veel ze hier was...en dan * floep* weg. Kende iemand wyccie 'in het echt'?
Dat haar relatie vorig jaar uitging wist ik, maar niet dat het met treinhomo was!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:32 schreef Z het volgende:
En ze had toch een relatie met treinhomo? Dat was weer uit overigens, wellicht heeft dat er iets mee te maken.
Oja. Verhip. Die zien we ook al minder dan voorheen.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:32 schreef Z het volgende:
En ze had toch een relatie met treinhomo? Dat was weer uit overigens, wellicht heeft dat er iets mee te maken.
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
wyccie wou altijd zo anoniem mogelijk zijn.. Zoals Lienekien zeg maar...
[...]
Ahum. Misschien dat je wat beter moet opletten. Ahum.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat haar relatie vorig jaar uitging wist ik, maar niet dat het met treinhomo was!
Leuk zo'n lijstje. Tot nr 32 ken ik ze allen, daarna ook nog veel.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:53 schreef Isabeau het volgende:
Voor wie het leuk vindt om te weten:
Hij klopt niet voor de volle 100% maar het is een aardige benaderingTop 50 posters in de TTK LPT reeks
Ik lees hier niet alles hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 13:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ahum. Misschien dat je wat beter moet opletten. Ahum.
Nee, dat blijkt.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik lees hier niet alles hoor
Sinds wanneer trek je je daar iets van aan?!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:56 schreef JAM het volgende:
Ik heb zo'n zin om te schelden met de vreselijkste ziektes, maar dat mag niet van Lien..
Grote Kruisstraat 16a.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:58 schreef Gellius het volgende:
Kom op zeg, je laat je toch niet weerhouden door zo'n anonymusje uit Stad?
Nou, al een hele tijd Lien. Heeft iemand de kankerstatistieken bij zich?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek je je daar iets van aan?!
Het was vorige week 18 jaar geleden.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:00 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, al een hele tijd Lien. Heeft iemand de kankerstatistieken bij zich?
Ik zal isa eens vragenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:00 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, al een hele tijd Lien. Heeft iemand de kankerstatistieken bij zich?
Ik heb in een straat gewoond die niets van dat al in de straatnaam had. Wat dacht je daar van.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:01 schreef JAM het volgende:
Weten jullie wel dat ik m'n hele leven nog nooit in een straat heb gewoond? Nee, op een horst, op een laan, op een andere laan, op een plein en op een gracht.
Nou, ik heb nog in een straat gewoon die niet eens een straatnam had! Wat dacht je daarvan!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb in een straat gewoond die niets van dat al in de straatnaam had. Wat dacht je daar van.
Ik zie een overbodige spatie. Ik denk: ik zeg het even.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:07 schreef Z het volgende:
Ik heb hier wel eens een sollicitatie brief voorbij zien komen van iemand die op 'Hamster 17' woonde. Je zou zo iemand bijna niet serieus nemen.
DE ENG ELSE ZIEKTE! DE ENG ELSE ZIEKTE!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:07 schreef Z het volgende:
Ik heb hier wel eens een sollicitatie brief voorbij zien komen van iemand die op 'Hamster 17' woonde. Je zou zo iemand bijna niet serieus nemen.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:08 schreef JAM het volgende:
[..]
DE ENG ELSE ZIEKTE! DE ENG ELSE ZIEKTE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |