Pff, als ik ergens een gruwelijke hekel aan hebquote:
Mits bierquote:
Ik was het iig niet, ik liep toen in Rotterdamquote:Op zondag 22 april 2007 15:20 schreef Nachtdier het volgende:
Iemand nog in de kerkklokken gehangen die nacht?
Ik werd gewoon om vier uur snachts wakker door kerkklokken![]()
![]()
![]()
nachtdiertje voor het eerst paar dagen in Delft geslapen heeft
![]()
Me neither, ik was bezig Antwerpen nog onveiliger te makenquote:Op maandag 23 april 2007 01:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik was het iig niet, ik liep toen in Rotterdam![]()
Kan dat ?quote:Op maandag 23 april 2007 01:47 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Me neither, ik was bezig Antwerpen nog onveiliger te maken![]()
Je kent me toch?quote:
Ik weet het; sommige wijken wil je echt niet komen als je leven je lief isquote:Op maandag 23 april 2007 11:31 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je kent me toch?![]()
Maar serieus, Antwerpen is een erg toffe stad om uit te gaan mits je naar de goede wijken gaat.![]()
Ghehequote:
Eensch is.quote:
Houd je bek eens gekquote:
Care, mn postaantal is iig op peilquote:
In dat geval, ik de langste.quote:Op maandag 23 april 2007 14:55 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ben het op een na langst Fok!kende lid van deze SC volgens mij![]()
quote:
...aldus mister 132246.quote:Op maandag 23 april 2007 14:57 schreef Originele_Naam het volgende:
ow jullie hebben het over mij aantal posts. Man ik ben geen newb. Ik zit hier al fakin lang
Opgezout. Motorrijden is goddelijk, net als mijn lichaamquote:
Ik sinds juni 2003. Beat thatquote:Op maandag 23 april 2007 14:57 schreef Originele_Naam het volgende:
ow jullie hebben het over mij aantal posts. Man ik ben geen newb. Ik zit hier al fakin lang
sinds 2005 al
Humor heb je iig welquote:
Behalve het probleem met je broertjes heb ik hetzelfde probleemquote:Op maandag 23 april 2007 15:08 schreef rashudo het volgende:
Het is warm in Delft.
Leren wil niet lukken.
Mijn boertjes ruiken naar vis en koffie.
broertjesquote:Op maandag 23 april 2007 15:10 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Behalve het probleem met je broertjes heb ik hetzelfde probleem
Niet dat ik wel een leven heb, maar ik post nog op wat andere fora:quote:Op maandag 23 april 2007 15:09 schreef Originele_Naam het volgende:
Sinds 2003 en je aantal posts is nog lager dan die van mij. Kan het erger
Dudequote:Op maandag 23 april 2007 15:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Niet dat ik wel een leven heb, maar ik post nog op wat andere fora:RAS (een paar duizend) Zweefportaal en de voorloper (ook een paar duizend) Zweefjeugd (miss tienduizend in totaal) planeur.net (rond de 1000) segelflug.de (een paar honderd) gliderforum (een paar honderd) Ons clubforum (tegen de 10.000 in totaal)
![]()
En ik op een hamsterforumquote:Op maandag 23 april 2007 15:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Niet dat ik wel een leven heb, maar ik post nog op wat andere fora:RAS (een paar duizend) Zweefportaal en de voorloper (ook een paar duizend) Zweefjeugd (miss tienduizend in totaal) planeur.net (rond de 1000) segelflug.de (een paar honderd) gliderforum (een paar honderd) Ons clubforum (tegen de 10.000 in totaal)
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 15:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
Damn dan heb je wel een grote e-penis!quote:Op maandag 23 april 2007 15:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
Juist niet, compensatie enzo. Eerder een vergrote talenknobbel.quote:Op maandag 23 april 2007 15:27 schreef rashudo het volgende:
[..]
Damn dan heb je wel een grote e-penis!
Jèh, raitquote:Op maandag 23 april 2007 15:31 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Juist niet, compensatie enzo. Eerder een vergrote talenknobbel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |