oh mijn god, het is er zoéén.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:25 schreef Autoreply het volgende:
[..]
School, kom op. Wij hebben een universiteit![]()
quote:
Is A_A weer 's geband?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:44 schreef Originele_Naam het volgende:
je bent toch op fok of ben ik nou gek
o wacht je bent een kloon
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:11 schreef Autoreply het volgende:
De meet:
Waar![]()
Koornbeurs, grote markt. Aan de Voldersgracht, ter hoogte van het woordje "markt" link
Dan de trap af naar beneden. Voor 't eten weer omhoog.
Wanneer![]()
Donderdag 19 april, 18:00 in de eetzaal om samen te eten. Daarna beneden in de kelder (bar) en daarna zien we wel, kom je laat regel dan een telefoonnummer van iemand die er al is maar houdt er rekening mee dat je in de Koornbeurs 0.0 ontvangst hebt![]()
Wie![]()
ZekerBravebart Oshiro Double_D_dennis Sven Pjay seekfaM (na 't eten?) McDavid (alleen eten) Originele_naam Autoreply
WellichtM-kay Ienepien SeaofLove
Zoiets?![]()
1 maarquote:Op donderdag 19 april 2007 11:51 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tering man, je hebt toch al 83 miljard klonen?![]()
Bridget Jonesquote:Op donderdag 19 april 2007 14:32 schreef Ienepien het volgende:
GVD zit hier één of andere kuthaan/kip herrie te schoppen, tsk...![]()
Ow ik kom niet vanavond, ben echt in een uitermate zeikhumeur, dus ik ga mij thuis bezatten in m'n eentje denk ik...kutdag...
![]()
Nou ik was niet van plan heel vals te gaan zingenquote:
Euhquote:Op donderdag 19 april 2007 14:48 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou ik was niet van plan heel vals te gaan zingen![]()
en ik heb geen ldvd...
Maar voel mij wel afgewezen![]()
In twee dagen tijd voor drie banen worden afgewezen is nie leuk. Ook al zijn de redenen niet altijd mijn schuld....quote:
Ga bij uitzendbureau werkenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:13 schreef Ienepien het volgende:
[..]
In twee dagen tijd voor drie banen worden afgewezen is nie leuk. Ook al zijn de redenen niet altijd mijn schuld....![]()
Hoi, neuken?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:48 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou ik was niet van plan heel vals te gaan zingen![]()
en ik heb geen ldvd...
Maar voel mij wel afgewezen![]()
Lijkt er wel opquote:Op donderdag 19 april 2007 16:13 schreef mcDavid het volgende:
Zo, voel je je al beter?
Ze rent nou echt gillend weg.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:13 schreef mcDavid het volgende:
Zo, voel je je al beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb eerder de neiging om onder te duikenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:13 schreef mcDavid het volgende:
Zo, voel je je al beter?
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:22 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Heb eerder de neiging om onder te duiken![]()
Maar lief dat je het probeert![]()
quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:30 schreef Originele_Naam het volgende:
bewijst maar weer eens dat er in Delft veels te veel mannen en veels te weinig vrouwen wonen
lolquote:Op donderdag 19 april 2007 16:40 schreef Ienepien het volgende:
En ik heb niet eens grote tieten, kun je nagaan!![]()
Daar kan wat aan gedaan wordenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:40 schreef Ienepien het volgende:
Vanavond kansloos In Casa?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:30 schreef Originele_Naam het volgende:
bewijst maar weer eens dat er in Delft veels te veel mannen en veels te weinig vrouwen wonen
Cup AAquote:Op donderdag 19 april 2007 16:40 schreef Ienepien het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vanavond kansloos In Casa?
[..]
Cup AA
Ja, ontevreden echtgenoten enzoquote:
Oh.... je meende het dat je op kleine tieten valt...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:59 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat was de intentie ook niet per sé![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:03 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Oh.... je meende het dat je op kleine tieten valt...![]()
excuses![]()
Ow nee hangen doen ze nietquote:Op donderdag 19 april 2007 17:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
Van die grote uitzakte dingen zijn zo![]()
Klemsequote:Op donderdag 19 april 2007 17:06 schreef Ienepien het volgende:
Deze dame gaat naar huus, na een tussenstop bij de suup. Ik hoor morgen alle stoere drankverhalen wel! Toedelssss![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |