Fok: 2%quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:10 schreef scanman01 het volgende:
Die jongen moet er uit. Hopelijk scoort hij heel erg laag komende ppoll.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom gaat hij nu zo ver???Tuurlijk.
Ik denk wel dat Lieke vele malen meer voor Huub voelt dan andersom, maar ook dat zal door vele fokkers als onzin worden afgedaan () .
Ah. Nou, dan kunnen we het vannacht zeker ook wel weer vergeten... paard verstoord.quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ongeveer 25 seconden voordat ik de cap op FOK had staan ......
Dat is knap, terwijl ik nog aan de senseo zit. Maar ik ben hier wel heel fel op ja, want ik vind het echt bij de beesten af wat er vandaag gebeurd is. opvallend dat veel fokkers ook op de hand van Lieke waren, terwijl dat eerder niet zo was. De aanpak van Palma was echt beneden alle peil en dat heeft iedereen gelukkig wel opgepikt. Het was ook echt lager dan laag, die actie vandaag. Zoiets flikt je niemand, maar in de gouden kooi blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent net zo dronken als Huub.
Palma mag niet weg, dat is inmiddels wel duidelijk.
Ooit weleens een kleuter meegemaakt die zijn zin niet kreeg? En Lieke is camerageil net als Huub trouwensquote:Op dinsdag 17 april 2007 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom gaat hij nu zo ver???Tuurlijk.
Ik denk wel dat Lieke vele malen meer voor Huub voelt dan andersom, maar ook dat zal door vele fokkers als onzin worden afgedaan () .
Batterij van paardje zijn zender moest worden vervangenquote:Op dinsdag 17 april 2007 03:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Nou, dan kunnen we het vannacht zeker ook wel weer vergeten... paard verstoord.
Net als Juf Judith ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is knap, terwijl ik nog aan de senseo zit. Maar ik ben hier wel heel fel op ja, want ik vind het echt bij de beesten af wat er vandaag gebeurd is. opvallend dat veel fokkers ook op de hand van Lieke waren, terwijl dat eerder niet zo was. De aanpak van Palma was echt beneden alle peil en dat heeft iedereen gelukkig wel opgepikt. Het was ook echt lager dan laag, die actie vandaag. Zoiets flikt je niemand, maar in de gouden kooi blijkbaar wel.
Nou nee, zo'n verstoring is dit niet. Eerder vanavond ging Bolle zelfs liggen toen iedereen bij de stal stond.quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Nou, dan kunnen we het vannacht zeker ook wel weer vergeten... paard verstoord.
Als ze eric eruit stemmen, dan kan nico de volgende keer syl immuun maken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:10 schreef scanman01 het volgende:
Eric loopt weer eens enorm onzin uit te kramen. Eric wil nu dat Huub tot een oplossing moet komen, maar warom wilde hij dat niet met de Lieke/Palma situatie dan???? Die jongen moet er uit. Hopelijk scoort hij heel erg laag komende ppoll.
Ja, eerder op de avond heb ik meegekregen. Er werd hier gezegd dat Ellen haar woensdag mee zou nemen, dat heb ik dus niet gehoord. Jij wel?quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou nee, zo'n verstoring is dit niet. Eerder vanavond ging Bolle zelfs liggen toen iedereen bij de stal stond.
Gezien de rust kun je op dit moment ook eigenliojk niet veel verstoren, je ziet aan Bolle dat er niets aan de hand is. Ik ga daarom dadelijk slapen.
Anders word jij even wakker en realiseer jij je ook dat iedereen die je in de villa voorbij ziet komen die camera;s wel een prettige bijkomstigheid vindt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ooit weleens een kleuter meegemaakt die zijn zin niet kreeg? En Lieke is camerageil net als Huub trouwens![]()
Wake up and smell the money![]()
Nee, heb ik niet gehoord. Tenminste, niet dat ze haar mee (=weg) zou nemen. Ik begreep dat ze haar dochter mee zou nemen naar de villa.quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, eerder op de avond heb ik meegekregen. Er werd hier gezegd dat Ellen haar woensdag mee zou nemen, dat heb ik dus niet gehoord. Jij wel?
Dat levert wel heel veel vrije tijd op.quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze eric eruit stemmen, dan kan nico de volgende keer syl immuun maken?
Dan is het bye bye huub
Net alsof ze ooit nog een keer voor een andere camera komen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Anders word jij even wakker en realiseer jij je ook dat iedereen die je in de villa voorbij ziet komen die camera;s wel een prettige bijkomstigheid vindt.
Die was ook erg ja, maar staat nog in geen verhouding.quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net als Juf Judith ?![]()
(buiten alle proporties)
Zie je wel... kun je nagaan hoe dingen soms verkeerd gehoord kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet gehoord. Tenminste, niet dat ze haar mee (=weg) zou nemen. Ik begereep dat ze haar dochter mee zou nemen naar de villa.
Dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Anders word jij even wakker en realiseer jij je ook dat iedereen die je in de villa voorbij ziet komen die camera;s wel een prettige bijkomstigheid vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |