Warmquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:33 schreef SaskiaR het volgende:
werkverschaffing?
Dat is toch gewoon een ander woord voor wat het antwoord moet zijn??? Lijkt me goed.quote:
Ik dacht dat je niet mocht opzoeken...?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een ander woord voor wat het antwoord moet zijn??? Lijkt me goed.
Sterker nog, volgens mij zou Wiki beter aangepast kunnen worden en Saskia's term gebruiken.
Als jij een halfuur wegblijft moet iemand wel de antwoorden controleren he.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet mocht opzoeken...?
Daarom deed ik ook niet meer mee. Ik dacht dat je weg was, dus heb het antwoord opgezocht om te kijken of iemand al het goede had gegeven.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet mocht opzoeken...?
Oftewel, ik heb opgezocht en doe niet meer mee.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:21 schreef PhysicsRules het volgende:
het goede antwoord zit er nog niet tussen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Stenaline
Ja, grappig hč, dit is nou de oorzaak van het lawaai de eerste maandag in de maand.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:03 schreef PhysicsRules het volgende:
Luchtalarm op paal
En eh, dat is nummer 3quote:
net zo snel een nieuwe vraag als je antwoord pleasequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:21 schreef methan het volgende:
ja die drie
okquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:28 schreef steekbal het volgende:
heinrich boll
Ja, onze grote vriendquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef SaskiaR het volgende:
matthaus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |