Misschien kun je een keer proberen om een punt meer te halen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ik kan er niet meer tegen, 4x op rij met 1 punt verschil verloren in de 1e ronde.
http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewforum.php?f=3quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik kon en kan de voorspellingen van m'n tegenstander niet vinden, wie zegt dat de organisatie niet is omgekocht? Ik eis inzage!
Nee dat is waar. Zal ik intel tegen je laten spelen of wil je een walk-over?quote:
Als Elikian daar zelf ook mee eens is speel ik liever tegen Intel dan dat ik 2 byes achter elkaar hebquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:30 schreef XL het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Zal ik intel tegen je laten spelen of wil je een walk-over?
Toen ik erover nadacht ontdekte ik dat onze tweede ronde veel moeilijker is dan die bij Elikian, omdat zij de uitslagen van de eerste rond altijd al kennen. Wij wisten die niet, dat wil zeggen dat Elikian de tweede ronde niet eerlijk kan voorspellen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Als Elikian daar zelf ook mee eens is speel ik liever tegen Intel dan dat ik 2 byes achter elkaar heb.
Dank je Ray, gelukkig redde kabouter Rochus me. Nu weer eens tegen J., h2h sta ik beter.quote:
dank jequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:19 schreef Komakie het volgende:
omg. gewoon op 1 punt verloren
nouja, volgende keer weer beter en mijn felicitaties aan Cavalier1
Als middelmatige speler 1 punt tekort komen om tegen de grote mitt/Roger Federer te spelen, dat is inderdaad wel zuurquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:19 schreef Komakie het volgende:
omg. gewoon op 1 punt verloren
nouja, volgende keer weer beter en mijn felicitaties aan Cavalier1
Ik pis in m'n broek van de spanning!quote:
Degenedie als eerst voorspeld heeftquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:42 schreef Cavalier1 het volgende:
Als Blake van Massu wint staan Mitt en ik gelijk. We hebben ook de schiftingsvraag hetzelfde. Wat dan? Laagst geplaatste speler automatisch door?
1-1, Starace-Ferrero wordt beslissendquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik pis in m'n broek van de spanning!
Er zijn nog 3 verschillen, de vetgedrukte zijn mijn voorspellingen.
Volandri - Gasquet Nu bezig, 6-4 4-4
Blake - Massu Zal binnen een uurtje wel beginnnen
Ferrero - Starace Begint sowieso na 20:30
De live-scores zijn hier te vinden.
Voor mij en Hammer20 ook.... Come On Potito!!!!!quote:
Die pillenslikkers is net als met vrouwen Juan. Zie het als een ongesteldheid. Alleen Nadal speelt nooit als hij ongesteld. Dat is de kunst van een goede dokter.quote:
True, true. Hevige aanval van pms vandaag voor Guillermo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:13 schreef XL het volgende:
[..]
Die pillenslikkers is net als met vrouwen Juan. Zie het als een ongesteldheid. Alleen Nadal speelt nooit als hij ongesteld. Dat is de kunst van een goede dokter.
Ok, merci.quote:
Ja, maarquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:09 schreef Bruce117 het volgende:
XL, komt er vanavond ook nog een uitslag van de afgelopen ronde ?
Dank jequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Feli Bruce, helaas hadden we maar 1 verschil (Gonzo).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |