Dankjewel fluitertjequote:Op maandag 14 mei 2007 17:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Disana , Leuk, ook wat plaatjes bij streamverslagen![]()
De mensen achter de schermen. (Redactie.)quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:23 schreef SlagerKorrel het volgende:
Wie of wat is de Febo waar Avonne het in de update over heeft?
"Achter" oftewel de productie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:23 schreef SlagerKorrel het volgende:
Febo = de redactiequote:Op woensdag 16 mei 2007 00:23 schreef SlagerKorrel het volgende:
Ik heb hem bedachtquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:33 schreef SlagerKorrel het volgende:
Alledrie bedankt!
Is dat een afkorting ergens van, of waar komt die naam vandaan?
De bewoners hebben het vaak over de productie / regie en noemen het afwisselend Buren, Snackbar, Wasserette, Keukenterras, God, etcetera.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:33 schreef SlagerKorrel het volgende:
Alledrie bedankt!
Is dat een afkorting ergens van, of waar komt die naam vandaan?
Ja ja... met een beetje geluk wordt het voor ons genietenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Disana![]()
Bedankt voor de melding bij de updates ,
dat het a.s. zondag familie en vriendendag is
en de bewoners 2 gasten mogen uitnodigen.
Dat kan gezellig worden.![]()
Geen dank lief fluitertje, ik was mn tanden aan het poetsen en kon net op tijd wat caps maken. Toch zou ik graag een hond hebben, maar dat terzijdequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Kleinzusje ,
Bedankt voor de mooie caps en de uitslag van de stemming .![]()
Ik was de honden aan het uitlaten,
had de stemming pas verwacht rond 21:00,
maar het begon dus eerder om 20:15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |