Dankje Noekje
Ik heb dit net op VOL gepost: Beste SV schrijvers. Ik zelf zit op Fok en kom hier zelden tot nooit. Ik voel me op FOK gewoon meer thuis.
Toch wil ik jullie heel erg bedanken voor de streamverslagen. Op FOK probeer ik de updates bij te houden en merk dat er veel users zijn die wel 24 uur per dag streamen , maar geen moeite doen om een update of verslag te plaatsen. Zelf users die hier meelurken maken geen eigen verslag op FOK terwijl ze anderen verwijten dat ze terug moeten lezen. Ik ben niet in staat om objectieve verslagen te schrijven, omdat ik graag subjectief, met humor post. Daarom vind ik het maken van een COS op FOK ook heel leuk. Omdat ik veel mis van DGK lees ik vaak hier bij. De vilavandaag is te karig en bij jullie lees ik extra dingen die zich afspelen. Tevens vind ik het erg netjes dat als men hier iets uit FOK overneemt, het er bij wordt gezet.
Waar ik wel moeite mee heb is de namen op de caps, maar dat is jullie traditie. Ook bij FOK gebeurt dit nu veel vaker en daar heb ik ook moeite mee. Maar dat terzijde.
Ook was het zeer prettig dat ik hier tijdens de site problemen op Fok heel hartelijk werd ontvangen. Ook dank daarvoor.
Wat ik ook nog wil zeggen is dat ik een grote fan ben van Peter6000. Ik weet niet hoe hij hier valt, maar weet dat het echt een schat is, die niet voor niks op VOL post.
Dit was mijn verhaal
dag Vol mensen