Ook daar is wat voor te zeggen, het is namelijk wel onmogelijk gebleken (zwaar) wapenbezit te voorkomen.quote:Op maandag 16 april 2007 21:47 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Tussen al die studenten had er maar eentje gewapend hoeven zijn om hier een einde te maken. Maar nee, de campus was een wapenvrije zone, dus niet eens mensen met een vergunning mochten een wapen dragen. Dus stonden al die slachtoffers lekker op de politie te wachten terwijl ze een voor een geëxecuteerd werden.
Dus voor mij is het wel degelijk een argument voor vrijer wapenbezit.
Zonder vrij wapenbezit is het even goed mogelijk hoor...quote:Op maandag 16 april 2007 21:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dankzij dat vrije wapenbezit is het dus mogelijk geweest dat dit gebeurt is!![]()
Denk dat 't meer een shocktoestand is van die kerel ofzo. Dat het besef over een paar dagen wel komt ....quote:Op maandag 16 april 2007 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat mij verbaasde aan het gesprek is hoe kalm deze jongen was.
Als ik in mijn arm was geschoten en mee had gemaakt wat hij had meegemaakt, dan had ik zoveel adrenaline door de aderen stromen dat ik geen zinnig woord uit kon brengen.
Dit is een orde waar je denk ik geen idee van kan hebben. De helderheid van geest hebben om de deur te baricaderen zodat de schutter niet meer naar binnen kon... dan ben je wat mij betreft iemand waar je respect voor kan hebben.
Idd, iedere student een gun meegeven. Dat zal het aantal incidenten flink drukken!quote:Op maandag 16 april 2007 21:47 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Tussen al die studenten had er maar eentje gewapend hoeven zijn om hier een einde te maken. Maar nee, de campus was een wapenvrije zone, dus niet eens mensen met een vergunning mochten een wapen dragen. Dus stonden al die slachtoffers lekker op de politie te wachten terwijl ze een voor een geexecuteerd werden.
Dat weet ik niet, maar het had in dit geval veel ellende kunnen besparen. Dat zo'n gek (illegaal) wapens aanschaft en meesleept kun je toch niet voorkomen. En in die tijd dat die onschuldige slachtoffers staan te wachten op de politie zijn er al 20 dood.quote:Op maandag 16 april 2007 21:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dus als we allemaal standaard met een wapen op zak rond gaan lopen wordt de wereld een stuk veiliger?![]()
Jij kan ook naar goede tijden kijkenquote:Op maandag 16 april 2007 21:48 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk snuitJe doet net of het 3 minuten geleden is gebeurd. Alles wat jij zegt staat al in het eerste topic vanaf pagina 2 ofzo
![]()
Ja he, en dan ook lekker meenemen op ontgroeningsfeesten en zuipfestijnen.quote:Op maandag 16 april 2007 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Idd, iedere student een gun meegeven. Dat zal het aantal incidenten flink drukken!
Among the dead is the gunman who federal authorities describe as a young, Asian male who was "heavily armed and wearing a vest."quote:Op maandag 16 april 2007 21:52 schreef rutger05 het volgende:
Is er al wat bekend over de achtergrond en de beweegreden(en) van de dader?
Ik begrijp dat je wapenbezit verdedigd omdat je zelf een Glock hebt, maar kom op zeg.. Door wapenbezit vrijer te maken komen meer labiele idioten aan wapens en zul je dus nog meer van dit soort breaking news berichten zien.quote:Op maandag 16 april 2007 21:47 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Tussen al die studenten had er maar eentje gewapend hoeven zijn om hier een einde te maken. Maar nee, de campus was een wapenvrije zone, dus niet eens mensen met een vergunning mochten een wapen dragen. Dus stonden al die slachtoffers lekker op de politie te wachten terwijl ze een voor een geexecuteerd werden.
Er zijn genoeg universiteiten waar geen draagverbod geldt voor vergunninghouders, het is niet alsof daar dit soort incidenten meer gebeuren. En als ze zouden gebeuren zouden ze wel veel sneller over kunnen zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Idd, iedere student een gun meegeven. Dat zal het aantal incidenten flink drukken!
Nope.quote:Op maandag 16 april 2007 21:52 schreef rutger05 het volgende:
Hij was pissig omdat hij steeds vet gepwned werd in counterstrike vermoed ik...quote:Op maandag 16 april 2007 21:52 schreef rutger05 het volgende:
Hij was ook 2x geraakt volgens mij, zou me niet verbazen als hij behoorlijk verdoofd wasquote:Op maandag 16 april 2007 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat mij verbaasde aan het gesprek is hoe kalm deze jongen was.
Als ik in mijn arm was geschoten en mee had gemaakt wat hij had meegemaakt, dan had ik zoveel adrenaline door de aderen stromen dat ik geen zinnig woord uit kon brengen.
Dit is een orde waar je denk ik geen idee van kan hebben. De helderheid van geest hebben om de deur te baricaderen zodat de schutter niet meer naar binnen kon... dan ben je wat mij betreft iemand waar je respect voor kan hebben.
ik ben 12 en neem mee naar de brugklas. een pen, een schrijfblok, wiskunde leerboek, wiskunde werkboek, engels leerboek, geschiedenisboek een broodpakketje, een flesje water en een M60.quote:Op maandag 16 april 2007 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit soort zaken heeft mij een fervent voorstander van vrij wapenbezit gemaakt!
Precies, en als er onvoldoendes vallen zien we wel verder.quote:Op maandag 16 april 2007 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schiet jij Henkie dood , word ik boos, ik schiet jou dood , word je zussie boos , die schiet mij dood ........quote:Op maandag 16 april 2007 21:48 schreef Re het volgende:
[..]
het blijft komisch
laten we allemaal een gun naar school meenemen kan je elkaar afschieten als je voordringt in de rij
iedere burger die een gun heeft mogen ze van mij opsluiten, dan voel ik me veiliger...quote:Op maandag 16 april 2007 21:51 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar het had in dit geval veel ellende kunnen besparen. Dat zo'n gek (illegaal) wapens aanschaft en meesleept kun je toch niet voorkomen. En in die tijd dat die onschuldige slachtoffers staan te wachten op de politie zijn er al 20 dood.
Verantwoordelijke burgers die goed gecontroleerd en opgeleid zijn, mogen wat mij betreft best een wapen dragen, ik zou me er veiliger door voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |