abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 mei 2007 @ 12:22:42 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49564867
Sjiek hoor!
pi_49576907
Wij hebben natuurlijk alle geluk weer van de wereld.

De spiegelkast is fout geleverd

Betekent meteen dat ik ook het wandkastje niet op kan hangen omdat ik rekening moet houden met de hoogte van de spiegel.......

Daarnaast is bij de badklapwand, de rubberen afdichting voor de badaansluiting neit de juiste. Het lange deel is te lang en het korte deel daardoor dus te kort. De inkeping voor de bocht zit dus gewoon verkeerd.

Ik baal met de minuut meer,

Inmiddels wel de badombouw gevoegd. Dat rotklusje is ook weer klaar. Alleen nog kitten als kliederwerk.
  zondag 20 mei 2007 @ 17:37:32 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49577088

Hoe doe je dat toch steeds...
pi_49577478
quote:
Op zondag 20 mei 2007 17:37 schreef Brighteyes het volgende:

Hoe doe je dat toch steeds...
Karma?

Ieder mazzeltje dat we hebben wordt genadeloos afgestraft?

Misschien hebben we het wel te goed. Ik weet ut nie.
pi_49625637
Nog meer tegenslag.....

De kraan met waste en de sifon zijn samen te hoog/diep om gemonteerd te worden, De onderste lade kan niet meer open en dicht als hij gemonteerd zit

Ik kan 2 dingen doen:
-Stuk uit de achterkant van de lade zagen.
-Kijken of er ondiepere sifons zijn waarbij het wel past.

Waarschijnlijk moet er ook een stuk uit de achterwand van het kastje, omdat ook deze net iets te hoog zit, waardoor de afvoer net niet recht naar achter kan.

Of ik moet een andere kraan nemen zonder waste en dat wil ik ook weer niet.

Gaat weer lekker

Spiegelkast gaat minimaal 2 weken duren, tot die tijd kan ik ook de kolomkast niet ophangen omdat ik eerst wil weten hoe de spiegelkast komt, kwa hoogte en zo.

Voor de badwand hebben we de rubberen strip uit de winkel gekregen..niet helemaal nieuw dus, maar ja, weken wachten om te kunnen douchen is ook niet alles......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')