Lees maar, dit kreeg ik vanmiddag binnen.
Tís wat daar op Nowlive.
![]()
quote:
Geachte leden van Nowlive,
Op dit moment worden Nick en ik bedreigd door Sly, omdat wij onze eigen Gouden Kooi pagina op de site hebben gezet.
Wij zijn vanaf februari heel hard aan de slag geweest met Nowlive (script, chatbox, techniek, etc.), maar door allerlei omstandigheden is het geescaleerd tussen Sly en ons.
Sly wil heel veel aandacht en dat ging ten koste van ons, waardoor wij er geen lol meer in hadden.
Wij werden voor alles gebruikt, merken wij nu achteraf en meneer speelde mooi weer naar de buitenwereld.
Op zich konden we dit nog wel hebben, maar bij elke storing of wat dan ook hing meneer aan de lijn, van wat heb je nou weer gedaan Nick?
Als Nick contact had met mensen, die niet zo positief waren over hem, dan werden ze geband. Andersom is gebleken dat mensen over ons wel alles mochten zeggen, zelfs van de week toen wij onze site online deden, werd er notabene door moderators van Nowlive gezegd dat wij het van Sly hadden overgenomen.
Ons eigen werk notabene, dat bewijst ook hoe de verhoudingen waren.
Er is zelfs gezegd van doe maar aardig tegen Nick, want Sly heeft hem nodig.
Nick heeft ook een fout gemaakt, daar zullen we eerlijk over zijn, nu alles toch op tafel gaat.
Nick heeft tijdens de ballonnenactie geld ontvangen van een sponsor en doordat hij rood stond op zijn rekening en de sponsor niet meer verder wilde, kon hij niet terug betalen.
Nick heeft inmiddels een regeling met die sponsor, dus dat wordt opgelost.
Ook is er een verhaal over ballonnengeld, dat er leden zijn geweest die geld hebben betaald voor een ballon, die niet is gekomen.
Dit geld staat nog vast en wordt zo gauw het vrij komt op Sly zijn rekening gestort door dat bedrijf, zodat de mensen hun geld terug kunnen krijgen.
Nick heeft ook Sly 150 euro betaald voor de server, iets wat ik (Ilonka) heel erg schandelijk vond, zeker omdat wij zoveel werk hebben verricht al die maanden en ook omdat hij het geld nu via de leden kreeg. Inmiddels heeft Nick dat geld terug gekregen d.m.v. het VIP geld dat toen gsmst was.
Nick heeft nu een andere server en heeft Sly aangeboden, dat hij via die server de chatbox kon gaan hosten, zodat er minder dataverkeer zou komen en ook geen extra kosten, maar omdat hij geen vertrouwen meer heeft in Nick, heeft hij nee gezegd, vervolgens gaf hij ook meerdere malen aan liever alleen verder te willen.
Nogmaals er zijn fouten gemaakt, maar die zijn allemaal uitgesproken en opgelost, maar Sly probeert Nick hier mee te chanteren.
Wij gaan aangifte doen, omdat hij heeft gezegd dat er iemand langs gaat komen hier, die Nick iets gaat laten tekenen.
Wij hebben inmiddels begrepen dat er ook andere leden van Nowlive door Sly zijn bedreigd en vinden dit een zorgelijke situatie.
Het is absoluut nooit te doen geweest om op deze manier een site te beheren, maar zoveel jaloezie en agressie gaat ons te ver.
Wij willen gewoon los komen van Nowlive en alle ellende die ons de afgelopen maanden is overkomen. We hebben altijd gezwegen, maar laten ons niet chanteren, bedreigen of beschuldigen van dingen die wij niet hebben gedaan!
Wij maken al jaren site\'s en nog nooit is het zo een drama geweest als nu.
De Gouden Kooi is van Talpa en niet van Nowlive.
Ik heb Sly ook gezegd waarom maak je jezelf zo druk, maar hij gilt maar over concurentie tussen ons.
Dat ligt niet aan ons, maar aan hem, als wij zo nodig meteen groot hadden willen worden, dan hadden we het ledenbestand van Nowlive in onze site verwerkt.
Juist door dat niet te doen, hebben wij de leden zelf die keus laten maken.
Nowlive is Nowlive en dat is een gezellige site, waar heel veel mensen hun plezier vinden en waarom zou je dan als eigenaar zo over de rooie moeten gaan???
Meer hoeven we niet mee te zeggen toch......
Groetjes Nick en Ilonka (Joy)
Wat zal de politie hiervan denken?
Wie is Sly eigelijk? Ik ken Nowlive site wel, maar Fok vind ik nog altijd beter.
Dit is één van de vele topic's die leden hebben aangemaakt na het lezen van het bericht, en wat me opvalt is dat ze allemaal gesloten zijn.
http://www.nowlive.eu/forum/topic.php?id=796&pagina=1[ Bericht 0% gewijzigd door F04 op 16-04-2007 22:18:04 ]