Nee S. voelt niks voor mij, hij is verliefd op een ander meisje. Maar hij is gewoon tactloos, echt heel tactloos, maar ik kan wel met hem lachen en goed met m praten.
Geen contact meer met hem zoeken is moeilijk, we fietsen nog steeds altijd samen (zelfde fietsgroepje), en bovendien hebben we twee uur in de week les samen, en dan zit hij ook nog wel naast mij.
Vandaag ook weer, over het algemeen doet hij wel aardig nu, maar ik weet gewoon nog niet waar ik aan toe ben. Ik denk eigenlijk dat hij ook niet weet wat hij er mee aan moet. Af en toe komt er nog een kutopmerking uit, maar sinds ik die zelf ook terug ben gaan maken gaat het beter. Wat ik wel héél lullig vond vandaag, was dat hij iets zei over wat we nog een keer met z'n vieren (fietsgroepje) zouden gaan doen, hij zei dat het al afgesproken was om het op de donderdag in de meivakantie te doen (dan ben ik er niet), en dat het dus maar jammer was maar dat er niks aan te doen was. Terwijl ik het er gisteren nog met T. (het andere meisje uit onze groep) erover had gehad, en die zei toen dat het wel zo leuk zou zijn als we er alle vier waren, en dat we het dan maar een andere keer moesten gaan doen.
Maarja. Ik moet nog es vragen of hij met me wil praten..
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.