abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48393922
quote:
BLACKSBURG - Door een schietpartij op de campus van de technische universiteit van Virginia zijn maandag meerdere slachtoffers gevallen. De Virginia Tech meldde op zijn website dat de schoten waren gelost in een hal van de universiteit. De politie heeft een verdachte gearresteerd en zoekt nog naar een mogelijke handlanger.

Volgens de Amerikaanse nieuwszender CNN zouden op de campus twee verschillende schietpartijen hebben plaatsgehad. Er zouden één dode en zeven of acht gewonden zijn gevallen.

De universiteit heeft alle activiteiten stilgelegd en de studenten opgedragen binnen te blijven.
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_schietpartij.html
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 16 april 2007 @ 21:01:42 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48393935
spuit11 er lopen al tig topics waaronder ook 1 in NWS
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 16 april 2007 @ 21:01:52 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_48393940
Psst.. Je loopt, zoals gewoonlijk, weer achter: Slachtpartij op Amerikaanse campus #2 Men is al aan deel 2.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 16 april 2007 @ 21:01:52 #4
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_48393941
ook goeiemorgen...
pi_48394061
Kun je ongeveer al deel 3 van maken..
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_48394071
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Psst.. Je loopt, zoals gewoonlijk, weer achter: Slachtpartij op Amerikaanse campus #2 Men is al aan deel 2.
dicht dus
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')