Jaaaaa, ik heb 'm dezelfde dag nog op de bus gedaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dus hij is allang aangekomen daar, als het goed is?
Niet vergeten, bewust weggelaten. Ik vond het zo al een hele mond volquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:20 schreef webspider het volgende:
[..]
"Zijne Koninklijke Hoogheid" vergeten!
Het was iets van: "Van harte geluk gewenst met de geboorte van een nieuw prinsesje. We wensen jullie alle goed en veel geluk met dit moois." Ofzoiets.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:27 schreef Q. het volgende:
Was het van het zelfde niveau als die kaartjes die ik heb gehad?
Shit, ik heb echt zúlke mooie foto's gemaakt, maar nu ben ik benieuwd naar de artiesten erachterquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:28 schreef TwistedDarling het volgende:
Voor zover ik weet niet Burdie.
Oh goeie! Ik ga trouwens mijn foto's even online zetten bij flickr utrechtquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:32 schreef TwistedDarling het volgende:
http://dompics.schippie.nl/?p=33
Misschien weet die gast wel iets. Ik ga ook even zoeken.
Ja, maar wie weet werken ze met emailadressen waar niet hun naam in staat enzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:32 schreef Burdie het volgende:
Ja, ik ben hard aan het zoeken. Maar die lui willen natuurlijk ook anoniem blijven he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |