Kom je uit maastricht?quote:Op maandag 16 april 2007 20:46 schreef Burdie het volgende:
Ben ik para als ik denk dat mijn balkon naar beneden gaat vallen?
ik ken wel een AirwiN Krolsquote:Op maandag 16 april 2007 09:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Wel!
Voor details, bel Erwin Kroll.
Airwin is altijd krolsquote:Op maandag 16 april 2007 20:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ken wel een AirwiN Krolstelt dat ook?
Ja.quote:Op maandag 16 april 2007 20:46 schreef Burdie het volgende:
Ben ik para als ik denk dat mijn balkon naar beneden gaat vallen?
Een mooie tegenhanger voor die frigide nietsnutten hiero...quote:
je overcompenseertquote:Op maandag 16 april 2007 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooie tegenhanger voor die frigide nietsnutten hiero...
Volgens mij is frigide niet de juiste term voor de meeste hierquote:Op maandag 16 april 2007 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooie tegenhanger voor die frigide nietsnutten hiero...
ik eindelijk eens naar de tapasbar in Nijmegen geprobeerd hebquote:
Paar amerikanen dood.quote:Op maandag 16 april 2007 21:03 schreef Pheno het volgende:
Even lezen over de slachtpartij op die school en dan zijn we weer bij met het nieuws
gefrustreerde, sexloze rukkers vond ik zo lullig klinken...quote:Op maandag 16 april 2007 21:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij is frigide niet de juiste term voor de meeste hier
Dus het was lekker?quote:Op maandag 16 april 2007 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik eindelijk eens naar de tapasbar in Nijmegen geprobeerd heb
Ipv te ijlen over tapasdates zoals sommigen hier
frigide klinkt als een eigen keuze.quote:Op maandag 16 april 2007 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
gefrustreerde, sexloze rukkers vond ik zo lullig klinken...
Jij bent dan ook niet sexloos...quote:Op maandag 16 april 2007 21:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
frigide klinkt als een eigen keuze.![]()
Dat ljkt mij niet van toepassing.
quote:Op maandag 16 april 2007 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
gefrustreerde, sexloze rukkers vond ik zo lullig klinken...
tsk.. AirwiN's penis is al versleten en wij hebben allebei nog een glanzend glad onversleten exemplaarquote:
Ah, d'r zijn er toch genoegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |