Wtf... Geen idee dat jij naar metal luisterde.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:31 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je: 99.9% van de bands ondergaat personeelsveranderingen.
Mortuus > you.
[..]
Black metal =
Death metal =![]()
Black metal met death metal zang =![]()
![]()
quote:De Earthshaker Roadshock tournee welke in Nederland de Waerdse Tempel aan zou doen is afgelast.
Op deze tournee stonden o.a. Finntroll, After Forever en Tarot.
De afgelasting is nog niet officieel bekend gemaakt door een van de bands.
De volgende shows zijn afgelast:
5 mei - Vienna, Oosternijk, Planet Music
6 mei - Padova, Italië, Sottoopra
7 mei - Pratteln, Zwitserland, Z7
8 mei - Essen, Duitsland, Zeche Carl
9 mei - Saarbrücken, Duitsland, Garage
10 mei - London, Engeland, Scala
11 mei - Heerhugowaard, Nederland, Waerdse Tempel
12 mei - Strasbourg, Frankrijk, La Laiterie
13 mei - Paris, Frankrijk, La Locomotive
Eigenlijk zijn die gasten dus ook ontzettende sell outs. Eerst glamrocken en toen harde muziek weer stoer werd kwamen ze met Cowboys from hell.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:28 schreef VaderVanJezus het volgende:
Hehe, ik vind hem echt vreselijk fout maar is wel leuk.
Die hoes is het ergst
[afbeelding]
je hebt redelijk gelijk, behalve dat ze met Cowboys From Hell juist aan de wieg stonden van die hardere jaren 90.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:00 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn die gasten dus ook ontzettende sell outs. Eerst glamrocken en toen harde muziek weer stoer werd kwamen ze met Cowboys from hell.
Alles van Accept, Judas Priest en Motley Crue tot de zwaarste black & deathquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:08 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Wtf... Geen idee dat jij naar metal luisterde.
Maarre, welkom. Tenminste, ik heb je hier nooit eerder gezien.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:52 schreef Soul79 het volgende:
Ik hou mijn mond verder maar, want ik heb nu The Final Countdown van Europe opstaan![]()
![]()
Toch vind ik het hun leukste album.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:28 schreef VaderVanJezus het volgende:
Hehe, ik vind hem echt vreselijk fout maar is wel leuk.
Die hoes is het ergst
[afbeelding]
Hmmm, ik zat nog steeds te twijfelen of ik hier heen moest gaan - ik vind eigenlijk alleen Finntroll leuk.quote:
Als alles zo gaat zoals vermeld word kan ik denk ik naar mijn geld fluitenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:45 schreef Hills het volgende:
[..]
Hmmm, ik zat nog steeds te twijfelen of ik hier heen moest gaan - ik vind eigenlijk alleen Finntroll leuk.
Maar goed, dat probleem ook weer opgelost, dus![]()
Ik ga er heen, 2 daagjes met mn tentje. Ik kon eerst ook niemand vinden (arme vriendenquote:Op zondag 6 mei 2007 03:38 schreef Artanis1 het volgende:
* Artanis1 meldt
Is er nog iemand hier van plan om naar Fields of Rock te gaan? Beetje saai om in je eentje te gaan, en kan niemand in mijn directe omgeving vinden. Overigens zal dit mijn eerste concert worden
![]()
watdan ? dikke pit ?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
volgens mij had je beter in Arnhem kunnen zijn gisteren
Ben zelf niet van plan om te gaan kamperen (terug met de trein, of bus indien deze niet meer rijden wanneer 't afgelopen is). Het zou wel leuk zijn om met iemand mee te gaan, though.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:56 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Ik ga er heen, 2 daagjes met mn tentje. Ik kon eerst ook niemand vinden (arme vrienden), tot ik er achterkwam dat een vriend+zn vriendin in ene keer wel gingen.
En gister tijdens het kopen van mn FoR kaartje, dit gekocht tijdens een shoppingspree:
[[url= afbeelding]]http://ex.dakiny.com/HardRock/Maiden/iron/iron.jpg]afbeelding[/url]][/url]
[afbeelding]
En voor het hoesje heb ik deze niet gekocht, tering wat een misbaksel:
[afbeelding]
Was het optreden slecht of boeide de muziek je niet? Ik vond ze een paar maanden terug in Sneek wel goed.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:18 schreef Demon_Hunter het volgende:
tvp ...gisteren trouwens ook vader live gezien in wageningen ... wat een baggervond het niet echt goed sorry
Hmm, nee, wist niet dat er weer een uit was, die van vorig jaar dus.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:00 schreef Tokus het volgende:
de nieuwe?
Ja die nieuwe cdquote:
die komt volgende maand geloof ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hmm, nee, wist niet dat er weer een uit was, die van vorig jaar dus.
Hmmm, ja ik zag het, ben toch wel benieuwd hoewel het misschien een beetje clichémetal is, maar ik vind het toch wel ok.quote:
Er is een graspoptopicquote:Op maandag 7 mei 2007 17:44 schreef Hansch het volgende:
wie gaan er nog meer naar graspop van fok?
Ik vind 'm wel tof.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:08 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ja die nieuwe cd![]()
Waar is die Doom sound gebleven![]()
Vond ze minder dan in Sneek, maar het is en blijft een enorm vette band!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Was het optreden slecht of boeide de muziek je niet? Ik vond ze een paar maanden terug in Sneek wel goed.
én Chimaira natuurlijk!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:16 schreef VeganKid het volgende:
Doe mij maar Lamb Of God in 013 op 21 JuniMet natuurlijk als voorprogramma As I Lay Dying.. dat is pas de shit
![]()
Even in het goede topic zettenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:41 schreef ikheetmartijn het volgende:
Gister 5 nummers afgemixt met onze band Hogtied (eindelijk).
Twee voorproefjes:
Hogtied - Loath
Hogtied - Shortcut to hell
Deze nummers zullen gebruikt gaan worden voor een split met Youngbreeder (christbait, dernrutlidge, blood duster members)
Het is nog niet bekend of we het zelf gaan doen (deadlock records) of een ander label gaan zoeken.
Meer info volgt.
(mjah beetje onder verkeerde topic geplaatst, maar goed)
Je vergeet Stryper.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:20 schreef Tokus het volgende:
he witchfynder met je spijkerjas met Kiss patch!
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:57 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
kut. Ik had al kaartjes. Metallysee ftw![]()
Xystus support, andere support is nog niet bekend.quote:Het optreden van Fintroll is gecanceld. After Forever blijft wel op het programma. De entreeprijs is nu EUR 14,- in tegenstelling tot de eerdere entreeprijs van EUR 19,-.
Diegene die een ticket heeft gekocht van EUR 19,- krijgt bij binnenkomst EUR 5,- terug.
Yep! Ik dacht: die doe ik weer aan.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:20 schreef Tokus het volgende:
he witchfynder met je spijkerjas met Kiss patch!
De klassieker.quote:
dank uquote:Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef Witchfynder het volgende:
Klinkt best lekker, dat Hogtied..
Productie klinkt ook best ok.
14E voor After Forever.. je bent zwaar fucked.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:24 schreef Hills het volgende:
Pfff, lekker dan. Dus als je alleen voor Finntroll heen zou gaan, kun je dus naar je geld fluiten? Nou ja, minus die EUR 5,- dan. Enig idee overigens waarom Finntroll gecanceld heeft?
tsja, ik weet niet of een spijkerjas mij wel staat, ik ben ook maar een klein ventje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:35 schreef Hansch het volgende:
ik moet ook nog eens een spijkerjas kopen ik heb ook nog een zooi patches liggen
Waarom niet gewoon naar Wacken? Dat is iets dichterbij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:03 schreef Hansch het volgende:
Ook nog eens kijken waar ik zon ding kan vinden 8)
'Gewoon bij een cheapass winkel.
Ow trouwens ik wil immortal echt zo graag zien live.
Ik denk dat ik naar noorwegen naar Hole In The Sky Festival ga
www.holeinthesky.no
Ben ik ook van plan idd, leuke backpatch van Anthrax' "State of Euphoria" erop als ik die nog kan vinden en ik heb een leuk jack om naar concerten aan te doen enzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:03 schreef Hansch het volgende:
Ook nog eens kijken waar ik zon ding kan vinden 8)
'Gewoon bij een cheapass winkel.
Lol, nah ik wel wel iets "leuks".quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:06 schreef Hansch het volgende:
Moet het staan dan? 8)
Ik bedoel ik kijk totaal niet naar wat ik aan heb, als het maar zwart of vies is
Maar waar kun je online nou fatsoendelijke patches vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |