abonnement Unibet Coolblue
pi_48416614
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 08:20 schreef Witchfynder het volgende:
50 minuten is niks. Dat spelen wij al. Voor een band als Annihilator is het een schande. Gelukkig voor Trivium noemen zij Annihilator 'special guest' ipv 'support'. Dan was de (Alison) Hell uitgebroken. .
Ondanks dat ik het een rukband vind, is het eigenlijk wel netjes van Trivium. Uit een interview met Jeff Waters bleek dat ze helemaal niets hoeven te betalen als support act, die lui van Trivium (die tegenwoordig nu eenmaal groter en bekender zijn) willen gewoon graag hun helden mee op toer nemen.
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:48:19 #27
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_48425021
Mua Trivium is meer mainstream dan Annihilator, of heb ik het mis. Annihilator bestaat ook iig sinds de jaren 80.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:23:42 #28
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_48430761
Ja, dat is zeker wel zo, meneer komkommer.
Vraag mij wel af hoe populair Trivium in Europa is.

Daar vergissen ze zich altijd in met support acts trouwens. Maiden is eens met Bullet for my Valentine gekomen. Was eeeecht geen succes, maar niet zo catastrofisch als Godsmack in het voorprogramma van Black Sabbath. Ik snap dat echt niet. Sukkels.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:52:41 #29
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_48432163
Hammer Smashed Face van Cannibal Corpse is een gigantisch vet nummer. Stom van mezelf dat ik CC nu pas leer kennen
Hallowed be my name
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:18:11 #30
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_48433324
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:10 schreef Grauen het volgende:
Daar speelde Swallow the Sun toch ook?
StS is een zeer toffe doom band, de sound van ,t album waar Descending Winters op staat staat als een huis.
Teminste een doom band met een beukende sound.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_48434641
Het nieuwe StS album (Hope) is ook erg tof maar Ghost of Loss rockt ook behoorlijk.

Iemand het nieuwe Dark Tranqullity album (Fiction) al beluisterd? Heeft hoge score op metalstorm, morgen maar eens kijken offie in Nederland al uit is..
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2007 @ 20:58:48 #32
159966 lifeblind
pi_48434949
Heb de promo een paar weken geleden gedownload, klinkt zeker niet verkeerd, Het meeste is flink uptempo met wat aardige afwisselingen. Maar echt goed heb ik m nog niet geluisterd, dus een 100% oordeel kan ik nog ff niet geven. Het viel me in ieder geval niet tegen, laat ik het zo zeggen.
pi_48435112
En qua vocals? Zit er nu ook wat cleane zang doorheen? Miste dat beetje over Damage Done en Character...
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:18:14 #34
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_48435715
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:52 schreef Ferdie88 het volgende:
Hammer Smashed Face van Cannibal Corpse is een gigantisch vet nummer. Stom van mezelf dat ik CC nu pas leer kennen
Make them Suffer moet je ook horen.

Spine Splitter
Addicted to Vaginal Skin
Fucked with a knife


Luister ook maar naar die.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2007 @ 21:31:48 #35
159966 lifeblind
pi_48436380
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:03 schreef smesjz het volgende:
En qua vocals? Zit er nu ook wat cleane zang doorheen? Miste dat beetje over Damage Done en Character...
Cleane zang in 1 of 2 nummers maar.
  dinsdag 17 april 2007 @ 23:07:27 #36
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_48441212
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:18 schreef rakotto het volgende:

[..]

Make them Suffer moet je ook horen.

Spine Splitter
Addicted to Vaginal Skin
Fucked with a knife


Luister ook maar naar die.
En I cum Blood . I need a live woman... a delicate girl, to mutilate fuck and kill
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  woensdag 18 april 2007 @ 00:02:42 #37
172120 Grauen
Gloom, Beauty & Despair
pi_48443243
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:03 schreef smesjz het volgende:
En qua vocals? Zit er nu ook wat cleane zang doorheen? Miste dat beetje over Damage Done en Character...
Ik dacht inderdaad in één of twee nummers, in het nummer 'Misery's Crown' en The Mundane and the Magic', in de laatste zit ook vrouwelijk zang, wat best mooi is..

Vind het persoonlijk een wel aardig album, lijkt erg op de voorganger (beetje het zelfde) maar Dark Tranquility , persoonlijk vind ik The Mundane an the Magic' erg fijn..
Without order nothing exists... Without chaos nothing evolves...
pi_48448072
quote:
Op woensdag 18 april 2007 00:02 schreef Grauen het volgende:

[..]

Ik dacht inderdaad in één of twee nummers, in het nummer 'Misery's Crown' en The Mundane and the Magic', in de laatste zit ook vrouwelijk zang, wat best mooi is..
Ik vind die vrouwelijke zang op UnDo Control (Projector album) ook mooi. Niet overdone. Alleen jammer dat live Mikael zowel de male als female vocals doet (Live Damage DVD).
quote:
Vind het persoonlijk een wel aardig album, lijkt erg op de voorganger (beetje het zelfde) maar Dark Tranquility , persoonlijk vind ik The Mundane an the Magic' erg fijn..
Ben benieuwd. CD komt vrijdag uit in .nl

En nu maar wachten op nieuw Tiamat materiaal....dan ben ik ook weer blij
  woensdag 18 april 2007 @ 14:38:50 #39
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_48462172
En Jari heeft recentelijk bekendgemaakt dat het nieuwe Wintersun album niet in 2007 in de schappen ligt
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  woensdag 18 april 2007 @ 15:23:17 #40
172120 Grauen
Gloom, Beauty & Despair
pi_48463953
Overigens voor de liefhebbers van doomdeath (á la Swallow the Sun), het eerste album van Hanging Garden is bijzonder geslaagd. www.myspace.com/findoom
Without order nothing exists... Without chaos nothing evolves...
pi_48464561
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:23 schreef Grauen het volgende:
Overigens voor de liefhebbers van doomdeath (á la Swallow the Sun), het eerste album van Hanging Garden is bijzonder geslaagd. www.myspace.com/findoom
Dit kan ik alleen maar onderschrijven; ik vind het ook een fijn album.
Love me two times
pi_48464577
Beetje anti-Trivium stemming hier. Komt dat omdat ze zo mainstream zijn? Kan er niks aan doen, maar ik vind het naar veel maatstaven een goeie band. Zelfs als je er niet van houdt zijn het prima songwriters (ze zullen nog wel eens een MTV-hit scoren denk ik) en prima muzikanten (vooral de twee gitaristen). Het is nogal gelikt, maar ach.

Moet er wel bij zeggen dat Trivium de eerste 'nieuwe' metalband is die ik in tijden hoor. Ik ben 10 jaar geleden na de vroege Pantera en Machine Head afgehaakt. Van Opeth heb ik nog wel wat van meegekregen, maar dingen als nu-metal en Tool en al die subgenres vond ik totaal niet te pruimen.

Doe mij dan maar die laatste van Trivium. Als iemand betere suggesties heeft voor een terugkeer naar de metal na jaren afwezigheid, hoor ik dat graag
  woensdag 18 april 2007 @ 16:45:10 #43
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_48467587
Cynic in 013 op 28 juni.
Met Sein Reinert.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  woensdag 18 april 2007 @ 17:16:33 #44
173331 VeganKid
Straight Edge!
pi_48468917
Doe mij maar Lamb Of God in 013 op 21 Juni Met natuurlijk als voorprogramma As I Lay Dying.. dat is pas de shit
Straight Edge is het beste in de wereld
  woensdag 18 april 2007 @ 17:18:06 #45
173331 VeganKid
Straight Edge!
pi_48468975
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:40 schreef Soul79 het volgende:
Beetje anti-Trivium stemming hier. Komt dat omdat ze zo mainstream zijn? Kan er niks aan doen, maar ik vind het naar veel maatstaven een goeie band. Zelfs als je er niet van houdt zijn het prima songwriters (ze zullen nog wel eens een MTV-hit scoren denk ik) en prima muzikanten (vooral de twee gitaristen). Het is nogal gelikt, maar ach.

Moet er wel bij zeggen dat Trivium de eerste 'nieuwe' metalband is die ik in tijden hoor. Ik ben 10 jaar geleden na de vroege Pantera en Machine Head afgehaakt. Van Opeth heb ik nog wel wat van meegekregen, maar dingen als nu-metal en Tool en al die subgenres vond ik totaal niet te pruimen.

Doe mij dan maar die laatste van Trivium. Als iemand betere suggesties heeft voor een terugkeer naar de metal na jaren afwezigheid, hoor ik dat graag
Ik weet niet van wat soort metal je houd. Maar als je van harde metal houd met iig goede screams en grunts zou ik je aanraden om naar metalcore te gaan luisteren. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.
Straight Edge is het beste in de wereld
pi_48469325
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:40 schreef Soul79 het volgende:
Beetje anti-Trivium stemming hier. Komt dat omdat ze zo mainstream zijn? Kan er niks aan doen, maar ik vind het naar veel maatstaven een goeie band. Zelfs als je er niet van houdt zijn het prima songwriters (ze zullen nog wel eens een MTV-hit scoren denk ik) en prima muzikanten (vooral de twee gitaristen). Het is nogal gelikt, maar ach.

Moet er wel bij zeggen dat Trivium de eerste 'nieuwe' metalband is die ik in tijden hoor. Ik ben 10 jaar geleden na de vroege Pantera en Machine Head afgehaakt. Van Opeth heb ik nog wel wat van meegekregen, maar dingen als nu-metal en Tool en al die subgenres vond ik totaal niet te pruimen.

Doe mij dan maar die laatste van Trivium. Als iemand betere suggesties heeft voor een terugkeer naar de metal na jaren afwezigheid, hoor ik dat graag
Jij was niet zo blij met die alternative golf binnen de metalscene in de jaren negentig?
  woensdag 18 april 2007 @ 17:41:50 #47
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_48469777
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:16 schreef VeganKid het volgende:
Doe mij maar Lamb Of God in 013 op 21 Juni Met natuurlijk als voorprogramma As I Lay Dying.. dat is pas de shit
Lamb of God is ook erg leuk, maar ze hebben geen Sein Reinert op drums.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_48471388
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Jij was niet zo blij met die alternative golf binnen de metalscene in de jaren negentig?
Nou ja, ben nooit een metalfreak geweest in die zin dat ik bladen las of van de allernieuwste bands wist. De meeste metal heb ik met terugwerkende kracht ontdekt, toen ik opgroeide halverwege de jaren '90 had je alleen Pantera en Machine Head die ik leuk vond, later ben ik de ouwe 80s trash gaan waarderen plus wat afsplitsingen als nota bene Cynic (dacht dat die allang verdwenen waren?)

Maar over de ontwikkelingen na +/- 1994 zou ik weinig zinnigs kunnen zeggen, behalve dat ik er niet warm van werd

@Vegankid: zo'n term als metalcore kan ik dus al niet meteen thuisbrengen Ik begrijp dat het dicht bij punk ligt, dan zou het me moeten aanspreken.
pi_48473267
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:18 schreef VeganKid het volgende:

[..]

Ik weet niet van wat soort metal je houd. Maar als je van harde metal houd met iig goede screams en grunts zou ik je aanraden om naar metalcore te gaan luisteren. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.
Zou ik juist niet aanraden aan iemand die van ouwere metal houd, mischien komt dat omdat ik de pleurus aan metalcore heb
  woensdag 18 april 2007 @ 19:22:36 #50
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_48473934
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:50 schreef smesjz het volgende:
Het nieuwe StS album (Hope) is ook erg tof maar Ghost of Loss rockt ook behoorlijk.

Iemand het nieuwe Dark Tranqullity album (Fiction) al beluisterd? Heeft hoge score op metalstorm, morgen maar eens kijken offie in Nederland al uit is..
Mjah, wel wat van gehoord, maar persoonlijk blijf ik Projector ,t gaafst vinden.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')