Dankje, ik had het overigens net al uitgevogeld. Maar het werkt niet zoal sidk acht. Als je een grafiek uit Excel in Word plakt, dan kun je er geen rondjes op tekenen. Ik heb net ondervonden dat het heel makkelijk is om de grafiek in Paint te plakken, een rondje te tekenen en het vervolgens in Word te plakken.quote:
En als je dat uitprint ziet het er niet uit...quote:Op maandag 16 april 2007 18:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dankje, ik had het overigens net al uitgevogeld. Maar het werkt niet zoal sidk acht. Als je een grafiek uit Excel in Word plakt, dan kun je er geen rondjes op tekenen. Ik heb net ondervonden dat het heel makkelijk is om de grafiek in Paint te plakken, een rondje te tekenen en het vervolgens in Word te plakken.
Ik heb er anders nooit moeite mee... Maar aan de andere kant, ik zou het waarschijnlijk gewoon in Excel tekenen, maar ja...quote:Op maandag 16 april 2007 18:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dankje, ik had het overigens net al uitgevogeld. Maar het werkt niet zoal sidk acht. Als je een grafiek uit Excel in Word plakt, dan kun je er geen rondjes op tekenen. Ik heb net ondervonden dat het heel makkelijk is om de grafiek in Paint te plakken, een rondje te tekenen en het vervolgens in Word te plakken.
Kan dat!!! Hoe dan!!quote:Op maandag 16 april 2007 20:16 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ik heb er anders nooit moeite mee... Maar aan de andere kant, ik zou het waarschijnlijk gewoon in Excel tekenen, maar ja...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |