abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48388044
quote:
Op maandag 16 april 2007 18:04 schreef Houtspeer het volgende:
Volgens mij is TS een onzekere jongen die eindelijk dacht een leuke vriendin te hebben, maar alleen gebruikt werd ( en niet eens voor seks ).
Wat overigens een typische vrouwenstreek is
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_48388678
quote:
Op maandag 16 april 2007 17:24 schreef Zeikmans het volgende:
Gek wordt ik er van
Waarom zijn ze nooit eerlijk in wat ze vinden? Altijd gezeik. Gunnen elkaar het licht in de ogen niet, jaloerse sekreten.
Waarom altijd zo gecompliceerd?
naam: zeikmans
sig: ~2 zeik or not 2 zeik.... that is the question~

errrr?
Ik doe niet meer aan een signature
  maandag 16 april 2007 @ 18:48:44 #28
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48388832
Idd, het zijn altijd weer die vrouwen die op de meest onmogelijke momenten naar de WC moeten!
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_48389183
quote:
Op maandag 16 april 2007 18:48 schreef Frezer het volgende:
Idd, het zijn altijd weer die vrouwen die op de meest onmogelijke momenten naar de WC moeten!
~2 zeik or not 2 zeik.... that is the question~
pi_48390325
wat een zeiktopic
Waarom moet je altijd volgens het boekje leven om te worden geaccepteerd? Fuck It!
pi_48390417
Ik zou hem naar KLB kunnen schoppen, maar dan zou ik doen wat in de lijn der verwachting ligt en heb je niets om over te klagen. Dus hé, ik doe gek en gooi 'm op slot. Dit is zó freakin' standaard oppervlakkig onduidelijk en onnodig gezeur dat niemand er wat aan heeft.
pi_48390486
quote:
Op maandag 16 april 2007 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou hem naar KLB kunnen schoppen, maar dan zou ik doen wat in de lijn der verwachting ligt en heb je niets om over te klagen. Dus hé, ik doe gek en gooi 'm op slot. Dit is zó freakin' standaard oppervlakkig onduidelijk en onnodig gezeur dat niemand er wat aan heeft.
waar blijft dat slotje dan
Waarom moet je altijd volgens het boekje leven om te worden geaccepteerd? Fuck It!
  maandag 16 april 2007 @ 19:41:27 #33
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_48390695
Vergeten
And all the things you do with it
pi_48390766
quote:
Op maandag 16 april 2007 19:41 schreef Houtspeer het volgende:
Vergeten
Mods....Gek wordt ik er van
Waarom zijn ze nooit eerlijk in wat ze zeggen? Altijd gezeik. Gunnen elkaar het licht in de ogen niet, zeggen ze topics op slot te gooien vergeten ze dat en dan arme users de schuld geven.
pi_48390782
Godver, hebben ze alsnog iets om over te klagen.

Ik haat mezelf .
pi_48390800
quote:
Op maandag 16 april 2007 19:43 schreef nomen_nescio het volgende:

[..]

Mods....Gek wordt ik er van
Waarom zijn ze nooit eerlijk in wat ze zeggen? Altijd gezeik. Gunnen elkaar het licht in de ogen niet, zeggen ze topics op slot te gooien vergeten ze dat en dan arme users de schuld geven.
!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')