Zeg dat wel.. da's het leuke van gekochte opties, je kunt max je inleg verliezen, maar je winst is onbeperkt. Zo kocht ik gisterenmiddag 10 calls voor 1,10, maar ik zag de beurs dalen en verkocht ze uit pure lafheid voor 1,00quote:
Hoe bedoel je? Ik had een aantal putopties apr07 op de AEX en die lopen nu waardeloos af.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:11 schreef klausch het volgende:
Nice hoor,, waar zie je dat van die puts
Mijn OP, wat doe je! Helemaal waardeloosquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:39 schreef SnuggLe het volgende:
Is er ergens een leuke informatieve site die mij wat meer verteld over puts en calls?
haha prachtigquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:46 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Mijn OP, wat doe je! Helemaal waardeloos![]()
![]()
Heel goedquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:12 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. da's het leuke van gekochte opties, je kunt max je inleg verliezen, maar je winst is onbeperkt. Zo kocht ik gisterenmiddag 10 calls voor 1,10, maar ik zag de beurs dalen en verkocht ze uit pure lafheid voor 1,00en waar staan ze nu op? 5,25
Ik koos voor 100 euro verlies, terwijl ik ruim 4000 euro winst had kunnen hebben..
quote:Op zondag 22 april 2007 20:53 schreef SnuggLe het volgende:
Volgens teletekst is de deal tussen ABN Amro en Barclays zo goed als rond.
Wie gaat er morgen nog een ritje maken?
quote:Op zondag 22 april 2007 20:53 schreef SnuggLe het volgende:
Volgens teletekst is de deal tussen ABN Amro en Barclays zo goed als rond.
Wie gaat er morgen nog een ritje maken?
Dat moet ik nog maar zien, of er meer in het vat zit. Koers van het aandeel fluctueert hevig zo in het eerste uur.quote:Het bankconcern ABN Amro stond maandagochtend op de beurs in Amsterdam in het middelpunt van de belangstelling op het nieuws dat het overeenstemming heeft bereikt met Barclays. De Britse bank wil ABN Amro inlijven voor 36,25 euro per aandeel. Beleggers denken echter dat er meer in het vat zit.
Goodlifequote:
Ik hoop niet...?! Ik zit ook in ING..long danwelteverstaan.quote:Op maandag 23 april 2007 18:32 schreef arexes het volgende:
ING is flink aan het pieken, er is nog geen sprake geweest van een daling deze maand geloof ik (of de daling was niet aanzienlijk) wanneer stopt dit? (ja ik zit in de puts)
better sooner than laterquote:Op maandag 23 april 2007 19:23 schreef klausch het volgende:
Iedereen gordels om? Tijd om een ritje te maken
quote:Op maandag 23 april 2007 19:02 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik hoop niet...?! Ik zit ook in ING..long danwelteverstaan.
Enlighten me, wat gaan we doen. ABN omlaag? Ing omhoog?quote:Op maandag 23 april 2007 19:23 schreef klausch het volgende:
Iedereen gordels om? Tijd om een ritje te maken
quote:Veruit de grootste stijger bij de AEX-aandelen was Akzo Nobel, met een koerswinst van 4,4%. Het chemie- en farmacieconcern maakte voorbeurs een stijging bekend van het bedrijfsresultaat tot 219 miljoen euro. Dat was veel beter dan verwacht. Analisten gingen gemiddeld uit van een daling tot 179 miljoen euro. Bovendien start Akzo op 3 mei een programma voor de inkoop van eigen aandelen, zo werd aangekondigd.
Van mij mag hij het liefste in elkaar donderen kan namelijk niet geloven dat dit de correctie zal zijn, ff afwachten wat amerika voor de rest doet en asie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:58 schreef DoimeN het volgende:
Is dit nou de correctie?die paar puntjes of gaat hij morgen verder
![]()
![]()
Ja de olieprijzen daalde dus dan gaan we gewoon weer het negatieve nieuws onder laten sneeuwen..ik had niets anders verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:41 schreef SnuggLe het volgende:
Consumenten vertrouwen omlaag in de VS en minder huizen verkocht dan verwacht.
En toch gaat de DOW omhoogIk vind het niet erg hoor gezien al mijn long posities, maar het blijft komisch :-)
Lijkt me toch wel voornamelijk ABN, aangezien een lagere opening was verwacht totdat het nieuws van ABN naar buiten kwam. ABN trekt gewoon een hoop fondsen mee het groen in. Rodamco stond even op -3% overigens.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:08 schreef arexes het volgende:
das grappig, een kleine winst in amerika en een redelijke verlies in asie (of iig de nikkei) en wat doet de AEX, gewoon 7/10 van een procent hoger openen. Het is niet alleen ABN die de AEX omhoog helpt ik zie namelijk 17 fondsen in het groen.
Kan toch wel op basis van goede bedrijfsresultaten. Macrocijfers komen altijd nog op de 2e plek en worden echt belangrijk in tijden dat er geen bedrijfsresultaten naar buiten komen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:41 schreef SnuggLe het volgende:
Consumenten vertrouwen omlaag in de VS en minder huizen verkocht dan verwacht.
En toch gaat de DOW omhoogIk vind het niet erg hoor gezien al mijn long posities, maar het blijft komisch :-)
Misschien heb je wel gelijk, begin me een beetje zorgen te maken over mijn puts in ING. Ben bang dat ING overgenomen word door een andere bank maar gelukkig zijn mijn puts tot december dus ik kan het nog een beetje aankijken.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel voornamelijk ABN, aangezien een lagere opening was verwacht totdat het nieuws van ABN naar buiten kwam. ABN trekt gewoon een hoop fondsen mee het groen in. Rodamco stond even op -3% overigens.
Het bod is geplaatst op een ABN AMRO incluis LaSalle. Groenink dacht de aasgieren te snel af te zijn door LaSalle in de uitverkoop te doen en snel in het bootje te stappen met Barclays. De TCI heeft opheldering gevraagd over deze voorgenomen verkoop. Het is even afwachten hoe zich dat ontwikkelt.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:30 schreef SnuggLe het volgende:
Bod van 39 euro per aandeel op ABN-Amro.
Staat nu op 36nogwat. Nog interessant om een aantal procentjes mee te pakken?
Ja de coupon is gewoon 8.25%.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:01 schreef basmens het volgende:
geeft deze obligatie:
NEDERLAND 8.250% 1992-2007 15/09
in 2007 nog recht op een rente van 8.25% ?
of krijg je dan het bedrag terug(100 euro)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |