Beide zijn Azatisch...quote:Op maandag 16 april 2007 18:45 schreef MikeAtTilburg het volgende:
Een van de daders is een jonge Aziatische man..
jammer, ik vind dat echt een waardeloze kutdocumentaire!quote:Op maandag 16 april 2007 18:43 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja, om aan te geven dat er geen verband is. Zwitserland: Heel veel wapens, heel weinig moorden. Amerika Veel wapens: Heel veel moorden.
[..]
Bowling for Columbine zeker
Ze zullen ook wel weer roch geluisterd hebben...quote:Op maandag 16 april 2007 18:47 schreef Strolie75 het volgende:
Speelde de daders Doom?
Zeg niet zo'n domme dingen, weet je wat de ergste was tot vandaag?quote:
Ik hoor nog steeds dat er maar 1 dader blijkt te zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 18:45 schreef MikeAtTilburg het volgende:
Een van de daders is een jonge Aziatische man..
Zegt wie?quote:Op maandag 16 april 2007 18:51 schreef Super7fighter het volgende:
Die Aziaten konden zeker niet meer tegen de pesterijen op.
Er was eerder vandaag toch al een schietpartij ofzo en daar is één man bij opgepakt en nu weer een schietpartij toch?quote:Op maandag 16 april 2007 18:51 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds dat er maar 1 dader blijkt te zijn.
ik dacht dat er één dood is (zelfmoord?) en dat er één gearresteerd is.quote:Op maandag 16 april 2007 18:51 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds dat er maar 1 dader blijkt te zijn.
Als het twee verschillende daders zijn en beiden Aziaat.quote:Op maandag 16 april 2007 18:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er was eerder vandaag toch al een schietpartij ofzo en daar is één man bij opgepakt en nu weer een schietpartij toch?
Wat doet het er toe dat het een Aziaat is?
Het is een universiteit kerel, geen basisschool.quote:Op maandag 16 april 2007 18:52 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
22 doden.
Zwaai je 'ochtends vroeg je kind uit, krijg je het die avond terug in een bodybag, vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |