quote:Op zondag 22 april 2007 21:31 schreef Eppie_NL het volgende:
Krijg volgende week een ps3 (terwijl ik al een xbox360 heb). Heb de PS3 nieuwtjes etc. dus ook volledig gemist.
Iemand die een (nederlandse) linkje heeft met allerlei info (zoals welke online abonnementen er zijn etc.)?
Chillquote:Op zondag 22 april 2007 21:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
dat is gratis hoef je niks voor te betalen.
quote:
Ik wacht netjes totdat een abbo komt met een ps3.quote:Op zondag 22 april 2007 21:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Anyway morgen PS3
![]()
![]()
![]()
grr vroeg op staan morgen, trein pakken naar Rotterdam en daar PS3 kopen voor ¤549,-. Busmaatschappijen staken toch, dus kan niet naar me stage toe. Dan maar de hele dag ps3en ook niet verkeerd.
![]()
Wifi werkt hier echt perfect, constant verbinding van 100%quote:Op zondag 22 april 2007 01:40 schreef Gstyles het volgende:
ik bedoel dan kun je lekker online gamen met de FOK clan![]()
Heb nu trouwens ipv Wifi kabelinternet op de PS3! das voor mijn gevoel 10 keer beter en sneller, altijd verbinding en de server klapt er niet meer uit! kabelinternet FTW!
Die gaten zijn er om de warmte weg te laten vloeien, dus ja, dat hoort.quote:Op maandag 23 april 2007 10:05 schreef DIEF het volgende:
Klein vraagje : mijn PS3 is nogal heet bij de ventilatie gaatjes (onder en achter ) na het spelen, hoort dat of niet?
Ja dat snap ik.quote:Op maandag 23 april 2007 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die gaten zijn er om de warmte weg te laten vloeien, dus ja, dat hoort.
Jups, op GT.TV zijn er een paar trailers waar ze de verschillen laten zien.quote:Op maandag 23 april 2007 12:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
vindt Oblivion wel iets mooier op de Ps3 , dan op de de Xbox![]()
niet veel..,,maar het is allemaal net ietsje strakker
Zolang er geen rook uitkomt zit het wel goedquote:Op maandag 23 april 2007 12:38 schreef DIEF het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Ik dacht alleen dat het iets koeler zou zijn, je kan het amper aan raken namelijk![]()
Zou het dan toch?quote:Final Fantasy XIII on 360
Final Fantasy fans that share a love of Microsoft can celebrate today as it's been confirmed that Final Fantasy XIII will be available on all formats.
In a move that will shock even more Sony fanboys into making pointless online petitions, Square Enix's Motomu Toriyama has confirmed that the Final Fantasy XIII project will be available on Nintendo and, more importantly, Microsoft hardware.
Square Enix have six games planned relating to Final Fantasy XIII and have dubbed it the Fabula Nove Crystallis.
Square UK have refused to comment on this and there has been some questions raised around this news being a mix up in translation of Toriyama's words but tThere's no smoke without fire.
We'll update you on this as it develop
zo christus zeg, er worden mensen links en rechts wakker. Al vanaf dag 1 heeft Square Enix gezegd dat het Fabula Nova Crystallis (or whatever) project multi-platform zal zijn en uit minstens 6 games zal bestaan. 3 ervan zijn al aangekondigd (XIII, vsXIII (beiden PS3-exclusive) en die GSM-game) de andere 3 moeten nog aangekondigd worden.quote:
Ja, eerst maar eens zien hoeveel ps3's er ten tijde van de launch zijn verkocht.quote:
Meer dan er 360s zijn verkochtquote:Op maandag 23 april 2007 16:14 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja, eerst maar eens zien hoeveel ps3's er ten tijde van de launch zijn verkocht..
cross-discussing ftwquote:Op maandag 23 april 2007 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, dat zei ik net dus ook in het 360 topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |