Is het niet toch een gek idee Cattie? Om toch al een bod gedaan te hebben?
Succes.
Ik weet niet of er mensen zijn die ons akkefietje van vorige zomer, met de buren over hun papegaai nog kunnen herinneren. Het beest stond de hele zomer buiten en zei echt alles na. Twintig keer per minuut 'lekker wijf' en 'kutzooi'
Het was irritant. Toen ik een keer ziek was en rust wilde, hebben we gevraagd of het beest voor één avond naar binnen kon. Dat wilden de buren niet; dan konden ze elkaar niet verstaan
![]()
Echt woedend waren we
![]()
lekker kinderachtig ook maar we hadden al echte plannen om wraak te nemen maar ja die gevoelens namen af en ik was het beest bijna vergeten. Totdat.....het weer mooi weer werd
Afgelopen zaterdagavond zat ik met Jolie en Myrthe in de tuin en ik moest me echt inhouden om er niets van te zeggen. Het is zo'n scherp geluid, dat het beest maakt. Het is echt erg. De buurvrouw (die overigens familie had kunnen zijn van dat beest) zat door een pratende papegaai heen met haar vriendinnen te bellen. Ze vertelde echt tien keer over d'r borstvergroting, die ze pas samen met haar moeder heeft gehad
![]()
Ze zijn mooi en heel natuurlijk
![]()
Echt om gek van te worden maaaaaar vandaag heeft het zichzelf opgelost. Jolie en ik zaten in de tuin te knutselen toen de buurvrouw thuiskwam. 'Hallo Coco'
![]()
'Tieten - Heel tuurlijk - Tieten - Heel tuurlijk'
![]()
Hij staat nu binnen