Jezusquote:Op maandag 16 april 2007 23:01 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Schietpartij op universiteit Virginia: 32 doden
BLACKSBURG - Bij een schietpartij in een gebouw van de technische universiteit in de Amerikaanse staat Virginia zijn maandag tientallen doden gevallen. Het dodental is inmiddels opgelopen tot 32, onder wie de schutter. Dat meldt CNN maandagavond.
![]()
28.1quote:
Zou heel goed kunnen dat je niet verkeerd hebt gegeken hoorquote:Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Hoezo kippig? Zit ik gewoon een nieuwe te openen, hele post aangepast en alles, issie er allang![]()
Scott +1quote:Op maandag 16 april 2007 23:11 schreef ScottTracy het volgende:
27,8
Een kennerquote:Op maandag 16 april 2007 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fiets em er in
Gein op het plein
Tobbedansen
Vlieg er eens uit
Hoog en droog
Nou ja, of je daar nou zo blij mee moet zijn...quote:
Nog steeds erg makkelijk dusquote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef ScottTracy het volgende:
Lordi?
Toch een makkiequote:Op maandag 16 april 2007 23:34 schreef ElizabethR het volgende:
Ombudsman en hoogleraar recht
Nope, sorryquote:Op maandag 16 april 2007 23:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
En ter vervollediging; het komt uit LOTR; Fellowship of the Ring.
You've got a point there...quote:Op maandag 16 april 2007 23:51 schreef broer het volgende:
Uit welke film niet, kun je beter vragen.
Ah kom op! Het is een klassieker hoor. Degene die het vraagt is dus tandarts, en als zijn slachtoffer dus niets weet boort ie tot op de zenuw!!quote:Op maandag 16 april 2007 23:51 schreef broer het volgende:
Uit welke film niet, kun je beter vragen.
Ik doe het niet gauw goed geloof ik hé??quote:
Exactly!!quote:Op maandag 16 april 2007 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Marathon Man?
Hij blijft dat vragen, dat Mengele figuur. En telkens zegt Dustin: 'I have no idea what you mean'. Weer die boor erop! Hij vraagt die quote echt wel 20x. Deze quote staat vermeldt in de quote top 100.quote:Op maandag 16 april 2007 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Brrr... Afgrijselijke film. Ik kan me die quote niet herinneren
Jawel, hoor. Ik zat maar een beetje flauw te doen.quote:Op maandag 16 april 2007 23:53 schreef ElizabethR het volgende:
Ik doe het niet gauw goed geloof ik hé??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |