Uhm... Nee?quote:Op maandag 16 april 2007 13:01 schreef Burakius het volgende:
heb ik zoals jullie al hebben opgemerkt zijn avatar gekopieerd en daaronder trigger clan gezet.
Dan bent u vanaf nu als neutraal te beschouwen tegen over de Trigger clan. Echter zal een betichting ons 'triggeren' u als vijandig te zien.quote:Op maandag 16 april 2007 13:04 schreef Megumi het volgende:
Ik ga alleen voor een clan als het mijn clan is. Niks tenkoste wat Triggershot aangaat.
nu welquote:
Die moslimfundamentalist die mod is.quote:Op maandag 16 april 2007 13:06 schreef GateWayX het volgende:
Wie ?
Als een moslim de Islam correct volgt een moslimfundementalist is volgens jou. Dan ja.quote:Op maandag 16 april 2007 13:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die moslimfundamentalist die mod is.
Dat is hij dus.quote:Op maandag 16 april 2007 13:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als een moslim de Islam correct volgt een moslimfundementalist is volgens jou. Dan ja.
Nee, jij wel lekker kleine meisjes geneukt met je profeet samen?quote:Hofstad hoe was je dagje met Wilders. Heb je em weer lekker gepepen?
Ga ff in een ander topic zieken gozer.quote:Op maandag 16 april 2007 13:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is hij dus.
[..]
Nee, jij wel lekker kleine meisjes geneukt met je profeet samen?
Dat valt naar mijn mening best mee. Trouwens jij bent een anti-moslim fundamentalist.quote:Op maandag 16 april 2007 13:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die moslimfundamentalist die mod is.
Ik meld me aan als lid!quote:Op maandag 16 april 2007 13:13 schreef __Saviour__ het volgende:
dan moet er ook een tegen-clan komen. die ik bij deze opricht!
Moet je je eigen topcique er over maken. Hier in ieder geval de mensen aanmelden die meedoen met mij.quote:Op maandag 16 april 2007 13:13 schreef __Saviour__ het volgende:
dan moet er ook een tegen-clan komen. die ik bij deze opricht!
Niveau + fok. Serieus zijn op fok. Serieus zijn op fok = niet 0quote:Op maandag 16 april 2007 13:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dit laat je niveau wel weer heel duidelijk zien.Triest figuur.
![]()
Das alte bokte Benjaminquote:
Daar heeft hij al moeite mee.quote:Op maandag 16 april 2007 13:46 schreef Platina het volgende:
Waarom spel je requirements fout? Of spel het goed in je OP of praat gewoon Nederlands.
Yeuy, stuur hem maar recht in de handen van de murp clanquote:Op maandag 16 april 2007 13:52 schreef HeatWave het volgende:
---> ONZ
quote:
En da Wu Tang Clan danquote:Op maandag 16 april 2007 14:03 schreef Megumi het volgende:
Er zijn maar twee volkeren die een clan mogen oprichten en dat zijn de Schotten en de Ieren.En gezien het bovenstaande komen er maar weinig voor in aanmerking.
wie?quote:Op maandag 16 april 2007 13:28 schreef zarGon het volgende:
de murp clan is opgeheven.
het was afgesproken om dat op een maandag te doen en de meesten hebben het gedaan.
degene die het niet gedaan hebben, doen het om erbij te horen.
en anders block je die plaatjes maar
debiel..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Don't talk unless you can improve the silence.
Hou je bek dan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
donder toch een end op manquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hou je smoel kuthoerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:24 schreef yvonne het volgende:
Wordt dit um Z?
flikker op tering mongoolquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:43 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hou je smoel kuthoer.
Verkapte poging om een rel te starten
Je zag hier werkelijk waar potentie in?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:24 schreef yvonne het volgende:
Wordt dit um Z?
Neequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zag hier werkelijk waar potentie in?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:07 schreef Houtspeer het volgende:
Ik meld me aan bij __Saviour__
geen kristellogoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Puike keuze. Dit is ons verbroederende logo. Plaats het bij elke post, zodat wij elkaar herkennen en kunnen steunen in onze doelen!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |