hahahahaa jij noobje je kan helemaal niet luisteren op FOK!quote:Op maandag 16 april 2007 13:05 schreef Mustard_Man het volgende:
TS, what you've just said is one of the most insanely idiotic things I have ever heard. At no point in your rambling, incoherent response were you even close to anything that could be considered a rational thought. Everyone in this room is now dumber for having listened to it for having to read this. I award you no points, and may God have mercy on your soul.
SAM. pwndquote:Op maandag 16 april 2007 13:08 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
hahahahaa jij noobje je kan helemaal niet luisteren op FOK!
Adam Sandler!!!!!!!quote:Op maandag 16 april 2007 13:05 schreef Mustard_Man het volgende:
TS, what you've just said is one of the most insanely idiotic things I have ever heard. At no point in your rambling, incoherent response were you even close to anything that could be considered a rational thought. Everyone in this room is now dumber for having listened to it. I award you no points, and may God have mercy on your soul.
hahaaha alsof ik een werkplek heb!!quote:Op maandag 16 april 2007 13:15 schreef Tuvai.net het volgende:
Dat zal zometeen lekker gaan ruiken. Heb je een goeie afzuiging op je werkplek?
Zo te lezen niet nee en ik denk niet dat je die ooit krijgt....De enige werkplek die jij ooit zal zien is een afwerkplek.quote:Op maandag 16 april 2007 13:24 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
hahaaha alsof ik een werkplek heb!!
volgens mij ben jij in de war met tocht!quote:Op maandag 16 april 2007 14:20 schreef Ritchie het volgende:
toch is met CH.
quote:Op maandag 16 april 2007 14:35 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
volgens mij ben jij in de war met tocht!
En daar bedoelt hij geen vrouwelijke collega's meequote:Op maandag 16 april 2007 13:15 schreef Tuvai.net het volgende:
Dat zal zometeen lekker gaan ruiken. Heb je een goeie afzuiging op je werkplek?
quote:Op maandag 16 april 2007 13:53 schreef Frollo het volgende:
Te dom zijn om te poepen: ik dacht altijd dat het gewoon een uitdrukking was, maar ze bestaan dus écht!
Wel mannelijkequote:Op maandag 16 april 2007 15:27 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
En daar bedoelt hij geen vrouwelijke collega's mee![]()
Ken uw ranzige niet-grappige pauperacteurs.quote:Op maandag 16 april 2007 13:23 schreef mvingerhoets het volgende:
[..]
Adam Sandler!!!!!!!
Ken uw klassiekers!!!
ik moest lachenquote:Op maandag 16 april 2007 16:11 schreef freud het volgende:
HAHAHA, TS, pak dan in ieder geval een kloon man!
A: je spelling is van een breezersletje met hersenrot
B: een riem niet loskrijgenmijn neefje van 3 is handiger
C: je capslock geblaat is zoooo infantiel
Weet je mama wel dat je achter de computer zit?
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die denken dat er mensen zijn die dit geloven en daar dan ook nog op gaan reageren.quote:Op maandag 16 april 2007 16:15 schreef chiren het volgende:
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die dit geloven!!!
Mafkees, sommigen geloven dit dus serieus wel, ik heb mensenkennisquote:Op maandag 16 april 2007 16:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die denken dat er mensen zijn die dit geloven en daar dan ook nog op gaan reageren.
Daar sluit ik mij bij aanquote:Op maandag 16 april 2007 16:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die denken dat er mensen zijn die dit geloven en daar dan ook nog op gaan reageren.
OMG MAN DAN moet ik ZOEEen Kloon gaan maken!! maar dat kost zo heel veel geld jeweets mannetje!!! EEINS!! en dadelijk gaat het mis en dan heb ik zooeen 3 vingers ofzo maar!!quote:Op maandag 16 april 2007 16:11 schreef freud het volgende:
HAHAHA, TS, pak dan in ieder geval een kloon man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |