Minimaal 4 rockende platen erbij en dan was het wat beter geweest....quote:Op maandag 14 mei 2007 14:43 schreef MrDice het volgende:
ik vind het wel een fijne cd. maar ik mis wel de echte juweeltjes zoals numb. Maar goed, ben zeker niet ontevreden.. 2 rustige nummers minder, daarvoor 2 echt stevige 'ouderwetse' linkin park platen en je had een top album gehad.
QWERTY is niet echt een bonus liedje, stond op de laatste fanclub CD, Underground V6.0 geheten. Hoort dus niet officieel op het album (en ik btw alllaaanngg uit en bekend onder de fans)quote:Op maandag 14 mei 2007 16:49 schreef Silaz het volgende:
Nou, ik heb dus zo'n CD gedownload van hun, deze dus, en daar zit ook zown bonus track bij.. Qwerty..
Oook een stevige rock plaat imo
quote:"Wake" - 1:43
"Given Up" - 3:11
"Leave Out All the Rest" - 3:31
"Bleed It Out" - 2:46
"Shadow of the Day" - 4:52
"What I've Done" - 3:25
"Hands Held High" 3:55
"No More Sorrow" 3:43
"Valentine's Day" 3:18
"In Between" 3:18
"In Pieces" - 3:40
"The Little Things Give You Away" - 6:25
"No Roads Left" - (Alleen verkrijgbaar bij iTunes, bij voorbestelling)
Given Up, No More Sorrow en Bleed it Out (de laatste heeft echter alleen een beetje tempo en wel meer oude stijl qua vocalen)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:47 schreef Lauder-Frost het volgende:
Wat zijn de 'hardere' nummers van de nieuwe cd?
Het is nog niet eens een bonustrack.. het is een nummer wat aangekondigd werd als nieuw nummer maar vanaf toen volledig van de tafel is geveegd.quote:
QWERTY is niet echt een bonus liedje, stond op de laatste fanclub CD, Underground V6.0 geheten. Hoort dus niet officieel op het album (en btw alllaaanngg uit en bekend onder de fans)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:16 schreef Haunter het volgende:
[..]
Het is nog niet eens een bonustrack.. het is een nummer wat aangekondigd werd als nieuw nummer maar vanaf toen volledig van de tafel is geveegd.![]()
Eeuh, je zegt precies hetzelfde als ik maar alleen met andere woorden?quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:30 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
QWERTY is niet echt een bonus liedje, stond op de laatste fanclub CD, Underground V6.0 geheten. Hoort dus niet officieel op het album (en btw alllaaanngg uit en bekend onder de fans)
In Between is het slechtste nummer wat ze gemaakt hebben vind ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:24 schreef DYin het volgende:
No More Sorrow en In Between zijn wel ok, beter dan What I've Done( wat niet zo moeilijk is, overigens) maar nog steeds niet baanbrekend.. Misschien ben ik ook wel verwend geraakt. Vroeger vond ik Linkin Park leuk maar tegenwoordig luister ik hele andere dingen en Linkin Park valt daarbij voor m'n gevoel een beetje in het niets.
Dat vind ik van What I've Donequote:Op donderdag 17 mei 2007 19:33 schreef Haunter het volgende:
[..]
In Between is het slechtste nummer wat ze gemaakt hebben vind ik![]()
dat ben ik enorm met je eens lol... heb ik geloof ik al eerder in dit topic gezegd... In Between is BORING muzikaal en vocaal... extreem lauw en geen diepgang, kan er niet naar luisteren... rest begint wel wat meer ok te worden, maar shadow, in between en valentines day blijf ik skippen... rest wel leukquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:33 schreef Haunter het volgende:
[..]
In Between is het slechtste nummer wat ze gemaakt hebben vind ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |