abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 5 mei 2007 @ 19:48:45 #101
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_49043962
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:24 schreef Leso_Varen het volgende:
Ben nu op de helft van het album, maar nummers als "Leave Out All The Rest" en "Shadow Of The Day" vind ik gewoon Boyband-nummers Zo jammer, dat waren ze niet, maar helaas. Misschien is het tweede deel beter.
Waag het er maar niet op, het gaat nog meer bergafwaarts.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_49045147
Het album meerdere keren goed geluisterd en ben ook behoorlijk teleurgesteld. Waar de vorige twee albums nog echt compleet waren is dat nu niet het geval, het is teveel een samenraapsel van nummers en het lijkt erop alsof ze niet konden beslissen welke kant ze op zouden gaan.

Ik vind het jammer dat er nog maar één nummer is met zowel de zang van Chester en Mike (Bleed It Out) en daarnaast lijkt de invloed van Joe Hahn een stuk minder geworden.
Heb altijd gehoopt dat ze meer nummers zouden maken zoals My December maar dat is toch enigszins mislukt op dit album helaas aangezien The Little Things Give You Away er alleen als 'rustig' nummer er bij in de buurt komt.

Natuurlijk is mijn muzieksmaak veranderd en daarnaast heeft het meer dan 4 jaar geduurd sinds het vorige studioalbum maar toch had ik meer dan dit verwacht. Al was het album alleen maar meer van hetzelfde geweest dan was het al een stuk beter geweest.

Cijfertjes voor de nummers:
1. Wake intro
2. Given Up 9
3. Leave Out All The Rest 6,5 - Ik hoop het niet, maar het zou me niks verbazen als dit nummer als single uitkomt en dan ook nog eens de best verkochte single gaat worden
4. Bleed It Out 9 - beste nummer op het album
5. Shadow Of The Day 5,5 - Bono had het zo kunnen inzingen
6. What I've Done 8
7. Hands Held High 6
8. No More Sorrow 8
9. Valentine's Day 4 - slecht..
10. In Between 7
11. In Pieces 7
12. The Little Things Give You Away 8,5
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:33:20 #103
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_49045376
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:25 schreef Supersheep het volgende:
Het album meerdere keren goed geluisterd en ben ook behoorlijk teleurgesteld. Waar de vorige twee albums nog echt compleet waren is dat nu niet het geval, het is teveel een samenraapsel van nummers en het lijkt erop alsof ze niet konden beslissen welke kant ze op zouden gaan.

Ik vind het jammer dat er nog maar één nummer is met zowel de zang van Chester en Mike (Bleed It Out) en daarnaast lijkt de invloed van Joe Hahn een stuk minder geworden.
Heb altijd gehoopt dat ze meer nummers zouden maken zoals My December maar dat is toch enigszins mislukt op dit album helaas aangezien The Little Things Give You Away er alleen als 'rustig' nummer er bij in de buurt komt.

Natuurlijk is mijn muzieksmaak veranderd en daarnaast heeft het meer dan 4 jaar geduurd sinds het vorige studioalbum maar toch had ik meer dan dit verwacht. Al was het album alleen maar meer van hetzelfde geweest dan was het al een stuk beter geweest.

1. Wake intro
2. Given Up 9
3. Leave Out All The Rest 6,5 - Ik hoop het niet, maar het zou me niks verbazen als dit nummer als single uitkomt en dan ook nog eens de best verkochte single gaat worden
6. What I've Done 8
7. Hands Held High 6
8. No More Sorrow 8
10. In Between 7
11. In Pieces 7
das een gemiddelde van 7.1 (11 nummers). Dat toch niet slecht zou ik zo zeggen...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_49046336
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:33 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

das een gemiddelde van 7.1 (11 nummers). Dat toch niet slecht zou ik zo zeggen...
Slecht heb ik het ook niet genoemd, wel een teleurstelling ten opzichte van de vorige twee albums. Weet zo goed als zeker dat als ik die zou gaan becijferen ze beide op een cijfer hoger dan 8 uitkomen.
Er staan ook best wel wat goede nummers op, maar als geheel vind ik het gewoon niet goed genoeg. Ben het dan ook eens met Haunter dat ze beter een EP uit hadden kunnen brengen (niet dat ze dat zouden kunnen maken na 4 jaar, maar toch).
  zaterdag 5 mei 2007 @ 22:58:34 #105
164697 shakaboem
meobakahs
pi_49049373
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 21:06 schreef Supersheep het volgende:Ben het dan ook eens met Haunter dat ze beter een EP uit hadden kunnen brengen (niet dat ze dat zouden kunnen maken na 4 jaar, maar toch).
Hoezo niet? Nine Inch Nails is er wel mee weg kunnen komen.
led nie op de spelvaudten!
pi_49050219
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:48 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Waag het er maar niet op, het gaat nog meer bergafwaarts.
Geluisterd, en niet veel soeps, de nummer boeien niet, en een deel zou niet misstaan op de gemiddelde boy-band cd. Heel jammer.
Sommige nummers die beginnen dan rustig, en dan denk je elk moment dat de harde gitaren/drums kunnen komen, en dan blijkt het nummer afgelopen te zijn. Dit had ik te vaak.
pi_49051010
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef sjarreltje het volgende:
kopie uit vorige topic:

What I've Done valt tegen vergeleken met wat ze tot nu toe hebben gemaakt. De scherpe randje (voor zover je daarvan kon spreken) zijn er helemaal afgeschaaft om het blijkbaar nog een keer te proberen om hoog in de hitlijsten te komen. Die andere nieuwe track die te vinden is (QWERTY .. een live-track opgenomen op Sonic-festival in Japan) is daarentegen weer vetter dan alles wat ze tot nu toe hebben gemaakt.
En ze gaan (en nu moet ik oppassen wat ik zeg) 'meer richting de kant van de metal'.
Dat nieuwe nummer komt niet in de buurt van metal. Vroeger hadden ze wel lichte metal invloeden, maar nu zijn ze verder van huis dan ooit met What I've Done. Ik vond't matige poprock, terwijl ik hun oudere stijl juist leuk vond.

Maar ja.. misschien is de rest van het album anders.
pi_49059678
ik las hierboven een 7 voor In Between? wat vind je in vredesnaam leuk aan dat nummer? ik vind het het grootste misbaksel dak ik ooit gehoord heb! Mike zingt het niet goed in (vind ik, kan persoonlijk zijn) en het nummer boeit totaal niet (vooral ook muzikaal niet)... blegh...

met de rest van de cijfers ben ik het trouwens wel eensch!
pi_49062380
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:22 schreef Patrijz het volgende:
ik las hierboven een 7 voor In Between? wat vind je in vredesnaam leuk aan dat nummer? ik vind het het grootste misbaksel dak ik ooit gehoord heb! Mike zingt het niet goed in (vind ik, kan persoonlijk zijn) en het nummer boeit totaal niet (vooral ook muzikaal niet)... blegh...

met de rest van de cijfers ben ik het trouwens wel eensch!
Ik hoorde van iemand dat die de stem van Mike erg rustgevend vond.
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
  zondag 6 mei 2007 @ 15:04:04 #110
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49062585
quote:
Op zondag 6 mei 2007 00:01 schreef DYin het volgende:

[..]
Maar ja.. misschien is de rest van het album anders.
Nog softer (paar nummers uitgezonderd)
pi_49067799
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:56 schreef Aardappelbeertje het volgende:

[..]

Ik hoorde van iemand dat die de stem van Mike erg rustgevend vond.
hmm ok... :S ik word nooit rustig als ik me irriteer aan iets dus geld niet voor mij hehe xD
pi_49091468
Sorry LP maar ik ben nog niet echt verkocht... (CD+DVD wel gekocht trouwens )
  maandag 7 mei 2007 @ 21:41:47 #113
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_49119068
fantastische CD weer!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 7 mei 2007 @ 22:21:24 #114
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_49121131
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:41 schreef Strolie75 het volgende:
fantastische CD weer!

Wat een ruk CD!
Dit is Linkin Park helemaal niet man.. Word een flop!
I picture your face.. In the back of my eyes
  maandag 7 mei 2007 @ 22:31:04 #115
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49121582
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:21 schreef Moron het volgende:

[..]

Wat een ruk CD!
Dit is Linkin Park helemaal niet man.. Word een flop!
True..
  maandag 7 mei 2007 @ 22:32:52 #116
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_49121672
Gelukkig is smaak persoonlijk
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 7 mei 2007 @ 22:50:25 #117
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_49122663
Ik heb 3 nrs gehoord.

Given Up en No More Sorrow vind ik wel redelijk, maar ik lees hier dat dat de betere nrs zijn, en de enige "hardere" nrs...

What I've Done vond ik weinig aan.

Ik denk dat ik de rest beter niet kan gaan luisteren.
pi_49124390
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:50 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb 3 nrs gehoord.

Given Up en No More Sorrow vind ik wel redelijk, maar ik lees hier dat dat de betere nrs zijn, en de enige "hardere" nrs...

What I've Done vond ik weinig aan.

Ik denk dat ik de rest beter niet kan gaan luisteren.
op een paar nummers na... moet je dat idd niet doen! what I've done is namelijk nummer 3 op de 'hard' lijst
  maandag 7 mei 2007 @ 23:51:11 #119
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49126138
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:17 schreef Patrijz het volgende:

[..]

op een paar nummers na... moet je dat idd niet doen! what I've done is namelijk nummer 3 op de 'hard' lijst
Ja, en Bleed it Out

Ik moet trouwens bekennen dat ik in The Little Things Give You Away het gedeelte vanaf 3.14 (met name waar de gitaren inzetten) erg goed vind!
pi_49131921
Ik heb de cd nu een eerste keer gehoord, en sommige nummers waren idd wat rustig.. Maar ik hoor hier allemaal mensen roepen 'dit is Linkin Park niet' etc.. Hoe weten jullie nou wat Linkin Park 'is'. Eerst begonnen ze met boel gytaar en zang, toen kwamen ze ineens met een hip-hop achtig intermezzo, en nu met wat gytaren en een paar wat softere nummers.. Ze zijn gewoon lekker aan het kloten . Beter dan een band die in 1 hoekje blijft zitten . Ik vind LP nog steeds leuk om te luisteren.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:20:09 #121
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_49132109
En die enige 2 redelijke nrs (Given Up en No More Sorrow), daar vult Papa Roach hele cd's mee.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:37:36 #122
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_49136364
Nou, ik vind het een fijn album. Heb Hybrid Theory, Meteora en Re-Animation ook op de plank staan, alsmede het album van Fort Minor (=fijn!) en het zijn gewoon vier verschillende albums. En zo luister ik ze ook, niet als "luisteren naar hun ontwikkeling". Deze is vrij rustig, prima. Als ik wat harders wil, dan zet ik een andere van ze op, simpel
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_49136623
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:37 schreef Elegy het volgende:
Nou, ik vind het een fijn album. Heb Hybrid Theory, Meteora en Re-Animation ook op de plank staan, alsmede het album van Fort Minor (=fijn!) en het zijn gewoon vier verschillende albums. En zo luister ik ze ook, niet als "luisteren naar hun ontwikkeling". Deze is vrij rustig, prima. Als ik wat harders wil, dan zet ik een andere van ze op, simpel
Heb ik ook allemaal
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:00:19 #124
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49139549
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:25 schreef Supersheep het volgende:

1. Wake intro
2. Given Up 9
6. What I've Done 8
7. Hands Held High 6
8. No More Sorrow 8
10. In Between 7
11. In Pieces 7
Dat vind ik over het algemeen ook nog te hoog. Maar ja, zal de teleurstelling misschien ook wel zijn....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_49150748
Het is inderdaad helaas een waardeloze cd met Given up en What I've Done als positieve uitschieters.
pi_49153396
Paar coole nummers, de rest had Dave Grohl of Bono nog beter kunnen inzingen Hybrid theory en Meteora waren echt véél beter, op dit album lijkt het wel alsof ze (naar mijn mening geheel onnodig) willen concurreren met grote poprock bands. Een spijtigheid
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:46:50 #127
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_49158946
Dat LP (of wat er nog van over is) dit album uitbrengt is DE doodsteek voor het nu-metal genre... Jammer! Gewoon heel erg jammer...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:28:02 #128
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49160758
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef Ziewoarut het volgende:
Dat LP (of wat er nog van over is) dit album uitbrengt is DE doodsteek voor het nu-metal genre... Jammer! Gewoon heel erg jammer...
Zo erg is het nou ook weer niet.
Er zijn nog wel wat grote bands te noemen die nog steeds dat soort muziek maken,.

KoRn
Slipknot (als die nog bij mekaar blijven met het succes van Stone Sour)
Disturbed

om maar ff snel een paar te noemen.
Maar de (commerciele) dood van het nu-metal genre werd al ingeluid toen Limp Bizkit de laatste 2 gedrochten van albums uitbracht.

Maar het blijft wel een feit dat 1 van de bekendste nu-metal bands van de afgelopen jaren nu wel erg van hun genre zijn afgestapt.

Als ze wat meer de punk kant op waren gegaan (zoals in QWERTY al een beetje te horen was en bij Given Up) dan had ik dat niet eens zo erg gevonden. Klinkt allemaal wel lekker.
Dat alternatieve zachte gezeur vind ik niets aan...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_49160773
Er zit cello in het nummer In Between!
Ik ben een meisje =)
pi_49161303
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:28 schreef Dupje het volgende:
Jammer dat het nummer nogsteeds bagger is
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:59:04 #131
42381 CvB
handles your hunger better
pi_49169352
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:28 schreef Dupje het volgende:
Luister eens naar de cello in Long forgotten van Oceansize....waawawaaaa...das pas prachtig...op de fiets midden in de nacht onder een naakte sterrenhemel...kword er spontaan emotioneel van...

Het nieuwe album van Linkin Park word ik ook emotioneel van, maar dan op een heel andere manier. Als ik 'm gekocht had zou ik 'm ritueel verbranden. Wat een crap. Natuurlijk is het technisch en qua teksten nooit heel erg goed geweest, maar heb me altijd ontzettend met Linkin park kunnen vermaken. Als ik dit album luister kan ik me alleen maar ergeren. En al helemaal als ik dan een nummer als qwerty in m'n achterhoofd neem
Vind ik
pi_49171783
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:59 schreef CvB het volgende:

[..]

Luister eens naar de cello in Long forgotten van Oceansize....waawawaaaa...das pas prachtig...op de fiets midden in de nacht onder een naakte sterrenhemel...kword er spontaan emotioneel van...

Het nieuwe album van Linkin Park word ik ook emotioneel van, maar dan op een heel andere manier. Als ik 'm gekocht had zou ik 'm ritueel verbranden. Wat een crap. Natuurlijk is het technisch en qua teksten nooit heel erg goed geweest, maar heb me altijd ontzettend met Linkin park kunnen vermaken. Als ik dit album luister kan ik me alleen maar ergeren. En al helemaal als ik dan een nummer als qwerty in m'n achterhoofd neem
Mja, cello, ik speel het zelf nu 11 jaar, en ik vind het geweldig als het gebruikt wordt in pop/rock of wat dan ook nummers.
Ik vond Qwerty juist een vette kant op gaan, maargoed, moet je van houden. Cd in het algemeen vind ik zeker niet de beste die ze hebben, maar ik kan m wel aanhoren
Ik ben een meisje =)
pi_49172094
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:11 schreef Dupje het volgende:

[..]

Mja, cello, ik speel het zelf nu 11 jaar, en ik vind het geweldig als het gebruikt wordt in pop/rock of wat dan ook nummers.
Ik vond Qwerty juist een vette kant op gaan, maargoed, moet je van houden. Cd in het algemeen vind ik zeker niet de beste die ze hebben, maar ik kan m wel aanhoren
Eindelijk iemand die het een beetje met mij eens is . Iedereen is zo negatief hier Ik werd pas negatief toen ze ineens heel erg de rap/hip-hop kant op gingen
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:23:03 #134
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_49174683
Mijn review na de eerste tweede derde keer luisteren:
quote:
1. Wake intro, maar heeft een goede openings melodie, beetje als A.S.P.
2. Given Up gewoon goed en stevig, veilig begin
3. Leave Out All The Rest Dit is een liedje beetje als Numb, kan idd wel eens goed verkopen
4. Bleed It Out 100% het beste nummer, wel een beetje kort, maar echt een geweldig nummer
5. Shadow Of The Day U2 nummer, geen ander woord voor
6. What I've Done gewoon goed, bekend nummer natuurlijk
7. Hands Held High als hij op het Fort Minor album had gestaan, zou dat ook goed klinken
8. No More Sorrow stevig, goede drums, donker, gewoon goed
9. Valentine's Day beetje My December wannabe, Chester die zingt met een hardere melodie
10. In Between weer een rustig nummer, te rustig...
11. In Pieces rustige opbouw, aardige gitaarmelodie, eindigt steviger
12. The Little Things Give You Away Mr. Hahn heeft wat meer invloed, weer een rustig liedje
Alles met alles moet ik zeggen dat het album net aan een 7 geeft, het album wil niet echt knallen vind ik.
Vooral 2e helft is te rustig...
quote:
[..]
Cd in het algemeen vind ik zeker niet de beste die ze hebben, maar ik kan m wel aanhoren
Denk dat ik het daar wel mee eens kan zijn

[ Bericht 7% gewijzigd door CybPraetorian op 09-05-2007 12:22:34 ]
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:08:48 #135
42381 CvB
handles your hunger better
pi_49176161
quote:

[..]

Ik vond Qwerty juist een vette kant op gaan, maargoed, moet je van houden.Cd in het algemeen vind ik zeker niet de beste die ze hebben, maar ik kan m wel aanhoren
Ja dat bedoel ik ook.

Als ik bedenk dat ze een nummer als qwerty bedachten tijdens het touren en dan een CD uitbrengen die zo'n beetje het tegenovergestelde is van dat nummer, dan kan ik me alleen maar ergeren aan de CD. Het had zoveel cooler kunnen zijn!

En idd, ik kan een cello en ook andere strijkers erg waarderen als ze een beetje goed gebruikt zijn. Vooral de cello kan zo ontzettend melancholisch klinken. Erg mooi.
Vind ik
pi_49178043
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:08 schreef CvB het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik ook.

Als ik bedenk dat ze een nummer als qwerty bedachten tijdens het touren en dan een CD uitbrengen die zo'n beetje het tegenovergestelde is van dat nummer, dan kan ik me alleen maar ergeren aan de CD. Het had zoveel cooler kunnen zijn!

En idd, ik kan een cello en ook andere strijkers erg waarderen als ze een beetje goed gebruikt zijn. Vooral de cello kan zo ontzettend melancholisch klinken. Erg mooi.
Ohh op die fiets Ik dacht dat je t anders bedoelde Qwerty is echt een tof nummer, maar echt niet het oude Linkin Park.
Ik ben een meisje =)
pi_49248057
Ik heb 'm.

Er zitten best veel fouten in de songteksten.
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:10:17 #138
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_49249363
wat een saai kutalbum!

Hij valt echt VIES tegen met de vorige 2 albums. Jammer de plank misgeslagen.

Bleed It Out is nog het aardigste nummertje. De rest is helaas echt slecht voor Linkin Park begrippen.
World domination is my middle name.
pi_49252410
Damn, wat een rustige nummers
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:38:07 #140
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_49255013
Wat een bagger die laatste videoclip hele is ruk zo te lezen trouwens .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_49274614
Leuk cd'tje hoor, hou wel van wat rustiger.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 18:43:52 #142
164697 shakaboem
meobakahs
pi_49277499
Special Limited edition van MTM. Gisteren gekocht.
Pic 1
Pic 2
Pic 3
Pic 4
  vrijdag 11 mei 2007 @ 20:42:10 #143
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49281161
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 18:43 schreef shakaboem het volgende:
Special Limited edition van MTM. Gisteren gekocht.
Pic 1
Pic 2
Pic 3
Pic 4
Wel heel leuk en aardig allemaal, maar het gaat bij mij om de muziek en niet om de rest er omheen. En aangezien de muziek behoorlijk tegen valt, dus geen tastbare Special Limited edition (en ook geen gewone versie) van het album voor mij
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:02:34 #144
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_49285842
Ik moet er wel aan wennen hoor Ik vind de vorige albums beter.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_49285848
Bleed it out
lekker nummertje
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:47:54 #146
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_49287372
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik moet er wel aan wennen hoor Ik vind de vorige albums beter.
Ja, idd.

Het is globaal genomen geen slecht album, er zitten best wel wat aardige nummers tussen hoor, maar dit album valt voornamelijk in de categorie pop / rock, en er zijn tientallen bands die het in deze categorie gewoon beter doen dan wat men in dit album neerzet.

Terwijl de unieke sound van Linkin Park, waarin gewoon lekker agressie wordt afgereageerd (en waarvoor ik nu juist Linkin Park luister) verdwenen is. En dat is zo zonde. Ze hebben zelf misschien het idee dat ze worden gezien als een crossover boyband en daarom moeten veranderen, maar ik denk dat ze zich niet realiseren dat ze een van de weinigen zijn die in hun originele 'genre' (imo) gewoon een van de besten waren.

Ik denk dat ze door dit album iig meer fans verliezen dan dat ze erbij krijgen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_49288591
  zaterdag 12 mei 2007 @ 00:34:31 #148
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_49289122
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Terwijl de unieke sound van Linkin Park, waarin gewoon lekker agressie wordt afgereageerd (en waarvoor ik nu juist Linkin Park luister) verdwenen is. En dat is zo zonde.
Precies
quote:
Ik denk dat ze door dit album iig meer fans verliezen dan dat ze erbij krijgen.
Geen idee.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_49298453
Is er iemand die de hele review van OOR hier kan posten?
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:52:21 #150
168141 Gertdh
Platvloers hedonist
pi_49300153
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:23 schreef CybPraetorian het volgende:
Mijn review na de eerste tweede derde keer luisteren:
[..]

Alles met alles moet ik zeggen dat het album net aan een 7 geeft, het album wil niet echt knallen vind ik.
Vooral 2e helft is te rustig...
[..]

Denk dat ik het daar wel mee eens kan zijn
Je vat het goed samen..
ik ben dan wel metallica-liefhebber, maar LP mag er zeker ook zijn
imo is het album te rustig, het ROCKT niet!..
maar de nummers de rocken doen dat wel goed... dus ga ik m maar selectief luisteren
een 7-
Freedom of speech is words that they will bend
  zaterdag 12 mei 2007 @ 21:09:29 #151
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_49311008
wat me nu ook opvalt:
hoeveel liedjes van Fort Minor op het album van LP hadden kunnen staan (o.a. Kenji),

en

hoeveel liedjes van LP op het album van Fort Minor had kunnen staan (o.a. Hand held high)

Dit zegt iets over? LP? Fort Minor? Mike Shinoda?
Fort Minor is een beetje LP, maar dan met net meer nadruk op rap en hip hop
en LP is een beetje Fort Minor, maar dan met net meer nadruk op rock en gitaren

Vergis je niet, ik vind beide muziek best heel goed, maar het is gewoon opvallend...
  zaterdag 12 mei 2007 @ 21:35:31 #152
158018 DennieXL
PSV & VVV
pi_49312175
Vind hem een beetje tegenvallen, maargoed heb alle tracks nog maar een keer geluisterd,
en ik verwachtte er ook wel erg veel van.
What i've done is na een paar keer luisteren vet nummer.
Live klinkt hij ook niet slecht.
  zondag 13 mei 2007 @ 14:25:27 #153
175985 Silaz
drie bier
pi_49330010
Bleed it Out vind ik ook wel een vet nummer Die gitaren enzo
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 14 mei 2007 @ 13:38:37 #154
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_49361877
Vooralsnog een uitermate teleurstellende CD. Na 4 jaar oefenen moeten ze toch wel met wat beters komen, me dunkt..
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
  maandag 14 mei 2007 @ 14:43:10 #155
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_49364738
ik vind het wel een fijne cd. maar ik mis wel de echte juweeltjes zoals numb. Maar goed, ben zeker niet ontevreden.. 2 rustige nummers minder, daarvoor 2 echt stevige 'ouderwetse' linkin park platen en je had een top album gehad.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  maandag 14 mei 2007 @ 15:19:20 #156
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49366342
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:43 schreef MrDice het volgende:
ik vind het wel een fijne cd. maar ik mis wel de echte juweeltjes zoals numb. Maar goed, ben zeker niet ontevreden.. 2 rustige nummers minder, daarvoor 2 echt stevige 'ouderwetse' linkin park platen en je had een top album gehad.
Minimaal 4 rockende platen erbij en dan was het wat beter geweest....
  maandag 14 mei 2007 @ 16:49:35 #157
175985 Silaz
drie bier
pi_49369824
Nou, ik heb dus zo'n CD gedownload van hun, deze dus, en daar zit ook zown bonus track bij.. Qwerty..
Oook een stevige rock plaat imo
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 14 mei 2007 @ 17:49:42 #158
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_49371895
Given up is wel lekker opzich!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 09:50:59 #159
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_49392448
quote:
Op maandag 14 mei 2007 16:49 schreef Silaz het volgende:
Nou, ik heb dus zo'n CD gedownload van hun, deze dus, en daar zit ook zown bonus track bij.. Qwerty..
Oook een stevige rock plaat imo
QWERTY is niet echt een bonus liedje, stond op de laatste fanclub CD, Underground V6.0 geheten. Hoort dus niet officieel op het album (en ik btw alllaaanngg uit en bekend onder de fans)

Wel is er geloof ik via Itunes een extra liedje bij gedaan. Iemand die al gehoord?
quote:
"Wake" - 1:43
"Given Up" - 3:11
"Leave Out All the Rest" - 3:31
"Bleed It Out" - 2:46
"Shadow of the Day" - 4:52
"What I've Done" - 3:25
"Hands Held High" 3:55
"No More Sorrow" 3:43
"Valentine's Day" 3:18
"In Between" 3:18
"In Pieces" - 3:40
"The Little Things Give You Away" - 6:25
"No Roads Left" - (Alleen verkrijgbaar bij iTunes, bij voorbestelling)
pi_49401868
Wat zijn de 'hardere' nummers van de nieuwe cd?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:59:47 #161
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49402334
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:47 schreef Lauder-Frost het volgende:
Wat zijn de 'hardere' nummers van de nieuwe cd?
Given Up, No More Sorrow en Bleed it Out (de laatste heeft echter alleen een beetje tempo en wel meer oude stijl qua vocalen)
  dinsdag 15 mei 2007 @ 17:11:31 #162
175985 Silaz
drie bier
pi_49408000
Je vergeet Qwerty, maar dat is bonustrack
  dinsdag 15 mei 2007 @ 17:16:52 #163
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49408185
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:11 schreef Silaz het volgende:
Je vergeet Qwerty, maar dat is bonustrack
Het is nog niet eens een bonustrack.. het is een nummer wat aangekondigd werd als nieuw nummer maar vanaf toen volledig van de tafel is geveegd.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 18:01:48 #164
175985 Silaz
drie bier
pi_49409819
Dat wis tik niet(A)
  woensdag 16 mei 2007 @ 09:30:30 #165
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_49431872
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:16 schreef Haunter het volgende:

[..]

Het is nog niet eens een bonustrack.. het is een nummer wat aangekondigd werd als nieuw nummer maar vanaf toen volledig van de tafel is geveegd.
QWERTY is niet echt een bonus liedje, stond op de laatste fanclub CD, Underground V6.0 geheten. Hoort dus niet officieel op het album (en btw alllaaanngg uit en bekend onder de fans)
  woensdag 16 mei 2007 @ 09:37:52 #166
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49432072
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 09:30 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

QWERTY is niet echt een bonus liedje, stond op de laatste fanclub CD, Underground V6.0 geheten. Hoort dus niet officieel op het album (en btw alllaaanngg uit en bekend onder de fans)
Eeuh, je zegt precies hetzelfde als ik maar alleen met andere woorden?
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:47:16 #167
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_49482539
Net geluisterd voor de eerste keer, verre van indrukwekkend. Maar ja, had ook niet echt een goed album meer verwacht van ze. Het is niet heel slecht, maar extreem mainstreem (naja, dat was het altijd wel, maar dat zal ook wel te maken hebben met mijn veranderende muzieksmaak), weinig nieuws. Denk ook niet dat ik er nog veel vaker naar zal gaan luisteren.

QWERTY is natuurlijk wel erg vet
Levenswerk: Berlijn Blog.
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:50:20 #168
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49482621
Op de AOL Sessions site kun je hun optreden daar bekijken, waar ze What I've done, No More Sorrow en Given Up van hun nieuwe cd speelden.
pi_49487336
No More Sorrow en In Between zijn wel ok, beter dan What I've Done( wat niet zo moeilijk is, overigens) maar nog steeds niet baanbrekend.. Misschien ben ik ook wel verwend geraakt. Vroeger vond ik Linkin Park leuk maar tegenwoordig luister ik hele andere dingen en Linkin Park valt daarbij voor m'n gevoel een beetje in het niets.
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:33:21 #170
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49487656
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:24 schreef DYin het volgende:
No More Sorrow en In Between zijn wel ok, beter dan What I've Done( wat niet zo moeilijk is, overigens) maar nog steeds niet baanbrekend.. Misschien ben ik ook wel verwend geraakt. Vroeger vond ik Linkin Park leuk maar tegenwoordig luister ik hele andere dingen en Linkin Park valt daarbij voor m'n gevoel een beetje in het niets.
In Between is het slechtste nummer wat ze gemaakt hebben vind ik
pi_49488217
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:33 schreef Haunter het volgende:

[..]

Dat vind ik van What I've Done
pi_49495897
quote:

[..]

dat ben ik enorm met je eens lol... heb ik geloof ik al eerder in dit topic gezegd... In Between is BORING muzikaal en vocaal... extreem lauw en geen diepgang, kan er niet naar luisteren... rest begint wel wat meer ok te worden, maar shadow, in between en valentines day blijf ik skippen... rest wel leuk
  zondag 20 mei 2007 @ 08:30:46 #173
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_49561518
In Between is vet man! Een lekker nummer als je drunk bent

Verder is het album gewoon relax. Ben het eens dat LP het niet altijd maar bij 1 soort stijl hoeft te houden want wie zegt dat nieuwe nummers in die stijl 'blijven' aanslaan?

Heb alle albums van LP en ieder album heeft wel zijn catchy tracks dus ben wat dat betreft gewoon positief tegenover hun keuzes.

Favoriete nummers:

Bleed it out
Hands held high
The little things give you away. (einde is idd erg mooi)
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_49673026
5 daagies En dan WEEER LP zien.... Hopelijk is het nog beter dan in de HMH toen
O+ BlaBlub O+
pi_49674100
Bijna inderdaad LP op PP

Ik heb nog steeds de bestelde cd/dvd combi niet binnen van CD-wow
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:50:39 #176
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49681973
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 03:34 schreef neggix het volgende:
5 daagies En dan WEEER LP zien.... Hopelijk is het nog beter dan in de HMH toen
Man dat is al lang geleden zeg.
Was ik trouwens ook bij en dat was echt een goed optreden. Staat nog steeds in mijn top 3 beste concerten. Ben nog maar zelden zo uit me plaat gegaan bij een concert

Maar het zal wel minder worden aangezien ze nu een paar rot nummers er tussen hebben zitten....

Anyway, het duurt bij mij een paar daagjes langer. 9 dagen nog
pi_49683694
Hm, het album doet het minder goed dan ik had verwacht. Had wel gedacht dat het by now op 1 zou staan...
pi_49686307
Heb 'm nu een paar keer gehoord en ik vind het echt een zwaar baggeralbum. Ik heb echt nog niets goeds kunnen ontdekken
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:57:25 #179
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_49686962
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:33 schreef Numbie het volgende:
Hm, het album doet het minder goed dan ik had verwacht. Had wel gedacht dat het by now op 1 zou staan...
Tjah al die negatieve recencies zijn niet bepaald een goede reclame he
pi_49718018
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:33 schreef Numbie het volgende:
http://muziek.nieuws.nl/4(...)ldwijd_op_een_binnen

Is dus zeker wel goed

Valt mee alles toch weer mee voor zo'n album
O+ BlaBlub O+
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:30:14 #181
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_49718049
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 11:29 schreef neggix het volgende:

[..]

Is dus zeker wel goed
ben jij me eventjes verdorie net voor! dit zou ik hier net posten
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:46:57 #182
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_49718604
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 11:29 schreef neggix het volgende:

[..]

Is dus zeker wel goed

Valt mee alles toch weer mee voor zo'n album
Hmmm, had ik niet verwacht.
pi_49720198
Ja, wereldwijd behalve Spanje en Nederland dus... Dus wie heeft'm nog niet???
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:39:02 #184
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_49720592
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:29 schreef Numbie het volgende:
Dus wie heeft'm nog niet???
Ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49729319
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel legaal hoop ik?
  zaterdag 26 mei 2007 @ 16:25:07 #186
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49793909
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik.
SPOILER
ik ook niet...
pi_49793983
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:29 schreef Numbie het volgende:
Ja, wereldwijd behalve Spanje en Nederland dus... Dus wie heeft'm nog niet???
Ik niet..Heb gewoon FLAC-files gedownload
Zelfde kwaliteit xD
  zondag 27 mei 2007 @ 12:16:35 #188
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_49814565
Morgen zie ik ze!
  zondag 27 mei 2007 @ 14:12:51 #189
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49817845
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:16 schreef Ziewoarut het volgende:
Morgen zie ik ze!
Nog iets minder dan een weekje dan zie ik ze ook.
SPOILER
pi_49817963
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nog iets minder dan een weekje dan zie ik ze ook.
SPOILER
Niet dat ik ze ga zien, maar kan je hem neerzetten? Ben wel benieuwd hoe ze dat zouden gaan oplossen aangezien het bijna hele album sloom is
pi_49846769
Hoe was het, waren ze goed op Pink Pop?
  maandag 28 mei 2007 @ 12:01:03 #192
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_49846981
quote:
Op maandag 28 mei 2007 11:54 schreef Leso_Varen het volgende:
Dat is vandaag
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
pi_49847709
quote:
Op maandag 28 mei 2007 12:01 schreef VaderJacob het volgende:

[..]

Dat is vandaag

Ik dacht dat ze ook gisteren waren
pi_49848489
Het album viel me eerst een beetje tegen, wennen enzo. Maar kan het nu wel waarderen.
Jammer dat ik niet bij pinkpop kan zijn. Maar LP
  maandag 28 mei 2007 @ 12:51:32 #195
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_49848616
Niet te vergeten dat Linkin Park live meestal geweldig is, die Chester Benningfield heeft een dijk van een stem.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_49854509
quote:

[..]

Sluit ik me bij aan. Zo saai.

En Chester zijn stem is inderdaad top.
pi_49859781
Wat ik luister op 3fm lijkt echt op een directe rip van Live in Texas Ook de tekstjes er tussen door.
  maandag 28 mei 2007 @ 22:43:44 #198
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49869513
Komen ze nog op ned3 vanavond? Ik hoor over de meest vage bandjes wel wat maar Linkin Park is sinds het begin van de uitzending nog niets over ze gehoord
  FOK!fotograaf maandag 28 mei 2007 @ 23:07:32 #199
159915 -Menn0-
MNO
pi_49870572
quote:
Op maandag 28 mei 2007 22:43 schreef Komakie het volgende:
Komen ze nog op ned3 vanavond? Ik hoor over de meest vage bandjes wel wat maar Linkin Park is sinds het begin van de uitzending nog niets over ze gehoord
Nee mogen ze niet uitzenden net als de Smashing Pumpkins niet en M. Manson niet.
,,/
pi_49874600
quote:
Op maandag 28 mei 2007 11:54 schreef Leso_Varen het volgende:
beste band van heel pinkpop, echt super
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')