abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49153396
Paar coole nummers, de rest had Dave Grohl of Bono nog beter kunnen inzingen Hybrid theory en Meteora waren echt véél beter, op dit album lijkt het wel alsof ze (naar mijn mening geheel onnodig) willen concurreren met grote poprock bands. Een spijtigheid
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:46:50 #127
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_49158946
Dat LP (of wat er nog van over is) dit album uitbrengt is DE doodsteek voor het nu-metal genre... Jammer! Gewoon heel erg jammer...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:28:02 #128
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49160758
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef Ziewoarut het volgende:
Dat LP (of wat er nog van over is) dit album uitbrengt is DE doodsteek voor het nu-metal genre... Jammer! Gewoon heel erg jammer...
Zo erg is het nou ook weer niet.
Er zijn nog wel wat grote bands te noemen die nog steeds dat soort muziek maken,.

KoRn
Slipknot (als die nog bij mekaar blijven met het succes van Stone Sour)
Disturbed

om maar ff snel een paar te noemen.
Maar de (commerciele) dood van het nu-metal genre werd al ingeluid toen Limp Bizkit de laatste 2 gedrochten van albums uitbracht.

Maar het blijft wel een feit dat 1 van de bekendste nu-metal bands van de afgelopen jaren nu wel erg van hun genre zijn afgestapt.

Als ze wat meer de punk kant op waren gegaan (zoals in QWERTY al een beetje te horen was en bij Given Up) dan had ik dat niet eens zo erg gevonden. Klinkt allemaal wel lekker.
Dat alternatieve zachte gezeur vind ik niets aan...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_49160773
Er zit cello in het nummer In Between!
Ik ben een meisje =)
pi_49161303
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:28 schreef Dupje het volgende:
Jammer dat het nummer nogsteeds bagger is
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:59:04 #131
42381 CvB
handles your hunger better
pi_49169352
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:28 schreef Dupje het volgende:
Luister eens naar de cello in Long forgotten van Oceansize....waawawaaaa...das pas prachtig...op de fiets midden in de nacht onder een naakte sterrenhemel...kword er spontaan emotioneel van...

Het nieuwe album van Linkin Park word ik ook emotioneel van, maar dan op een heel andere manier. Als ik 'm gekocht had zou ik 'm ritueel verbranden. Wat een crap. Natuurlijk is het technisch en qua teksten nooit heel erg goed geweest, maar heb me altijd ontzettend met Linkin park kunnen vermaken. Als ik dit album luister kan ik me alleen maar ergeren. En al helemaal als ik dan een nummer als qwerty in m'n achterhoofd neem
Vind ik
pi_49171783
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:59 schreef CvB het volgende:

[..]

Luister eens naar de cello in Long forgotten van Oceansize....waawawaaaa...das pas prachtig...op de fiets midden in de nacht onder een naakte sterrenhemel...kword er spontaan emotioneel van...

Het nieuwe album van Linkin Park word ik ook emotioneel van, maar dan op een heel andere manier. Als ik 'm gekocht had zou ik 'm ritueel verbranden. Wat een crap. Natuurlijk is het technisch en qua teksten nooit heel erg goed geweest, maar heb me altijd ontzettend met Linkin park kunnen vermaken. Als ik dit album luister kan ik me alleen maar ergeren. En al helemaal als ik dan een nummer als qwerty in m'n achterhoofd neem
Mja, cello, ik speel het zelf nu 11 jaar, en ik vind het geweldig als het gebruikt wordt in pop/rock of wat dan ook nummers.
Ik vond Qwerty juist een vette kant op gaan, maargoed, moet je van houden. Cd in het algemeen vind ik zeker niet de beste die ze hebben, maar ik kan m wel aanhoren
Ik ben een meisje =)
pi_49172094
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:11 schreef Dupje het volgende:

[..]

Mja, cello, ik speel het zelf nu 11 jaar, en ik vind het geweldig als het gebruikt wordt in pop/rock of wat dan ook nummers.
Ik vond Qwerty juist een vette kant op gaan, maargoed, moet je van houden. Cd in het algemeen vind ik zeker niet de beste die ze hebben, maar ik kan m wel aanhoren
Eindelijk iemand die het een beetje met mij eens is . Iedereen is zo negatief hier Ik werd pas negatief toen ze ineens heel erg de rap/hip-hop kant op gingen
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:23:03 #134
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_49174683
Mijn review na de eerste tweede derde keer luisteren:
quote:
1. Wake intro, maar heeft een goede openings melodie, beetje als A.S.P.
2. Given Up gewoon goed en stevig, veilig begin
3. Leave Out All The Rest Dit is een liedje beetje als Numb, kan idd wel eens goed verkopen
4. Bleed It Out 100% het beste nummer, wel een beetje kort, maar echt een geweldig nummer
5. Shadow Of The Day U2 nummer, geen ander woord voor
6. What I've Done gewoon goed, bekend nummer natuurlijk
7. Hands Held High als hij op het Fort Minor album had gestaan, zou dat ook goed klinken
8. No More Sorrow stevig, goede drums, donker, gewoon goed
9. Valentine's Day beetje My December wannabe, Chester die zingt met een hardere melodie
10. In Between weer een rustig nummer, te rustig...
11. In Pieces rustige opbouw, aardige gitaarmelodie, eindigt steviger
12. The Little Things Give You Away Mr. Hahn heeft wat meer invloed, weer een rustig liedje
Alles met alles moet ik zeggen dat het album net aan een 7 geeft, het album wil niet echt knallen vind ik.
Vooral 2e helft is te rustig...
quote:
[..]
Cd in het algemeen vind ik zeker niet de beste die ze hebben, maar ik kan m wel aanhoren
Denk dat ik het daar wel mee eens kan zijn

[ Bericht 7% gewijzigd door CybPraetorian op 09-05-2007 12:22:34 ]
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:08:48 #135
42381 CvB
handles your hunger better
pi_49176161
quote:

[..]

Ik vond Qwerty juist een vette kant op gaan, maargoed, moet je van houden.Cd in het algemeen vind ik zeker niet de beste die ze hebben, maar ik kan m wel aanhoren
Ja dat bedoel ik ook.

Als ik bedenk dat ze een nummer als qwerty bedachten tijdens het touren en dan een CD uitbrengen die zo'n beetje het tegenovergestelde is van dat nummer, dan kan ik me alleen maar ergeren aan de CD. Het had zoveel cooler kunnen zijn!

En idd, ik kan een cello en ook andere strijkers erg waarderen als ze een beetje goed gebruikt zijn. Vooral de cello kan zo ontzettend melancholisch klinken. Erg mooi.
Vind ik
pi_49178043
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:08 schreef CvB het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik ook.

Als ik bedenk dat ze een nummer als qwerty bedachten tijdens het touren en dan een CD uitbrengen die zo'n beetje het tegenovergestelde is van dat nummer, dan kan ik me alleen maar ergeren aan de CD. Het had zoveel cooler kunnen zijn!

En idd, ik kan een cello en ook andere strijkers erg waarderen als ze een beetje goed gebruikt zijn. Vooral de cello kan zo ontzettend melancholisch klinken. Erg mooi.
Ohh op die fiets Ik dacht dat je t anders bedoelde Qwerty is echt een tof nummer, maar echt niet het oude Linkin Park.
Ik ben een meisje =)
pi_49248057
Ik heb 'm.

Er zitten best veel fouten in de songteksten.
led nie op de spelvaudten!
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:10:17 #138
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_49249363
wat een saai kutalbum!

Hij valt echt VIES tegen met de vorige 2 albums. Jammer de plank misgeslagen.

Bleed It Out is nog het aardigste nummertje. De rest is helaas echt slecht voor Linkin Park begrippen.
World domination is my middle name.
pi_49252410
Damn, wat een rustige nummers
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:38:07 #140
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_49255013
Wat een bagger die laatste videoclip hele is ruk zo te lezen trouwens .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_49274614
Leuk cd'tje hoor, hou wel van wat rustiger.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 18:43:52 #142
164697 shakaboem
meobakahs
pi_49277499
Special Limited edition van MTM. Gisteren gekocht.
Pic 1
Pic 2
Pic 3
Pic 4
  vrijdag 11 mei 2007 @ 20:42:10 #143
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49281161
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 18:43 schreef shakaboem het volgende:
Special Limited edition van MTM. Gisteren gekocht.
Pic 1
Pic 2
Pic 3
Pic 4
Wel heel leuk en aardig allemaal, maar het gaat bij mij om de muziek en niet om de rest er omheen. En aangezien de muziek behoorlijk tegen valt, dus geen tastbare Special Limited edition (en ook geen gewone versie) van het album voor mij
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:02:34 #144
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_49285842
Ik moet er wel aan wennen hoor Ik vind de vorige albums beter.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_49285848
Bleed it out
lekker nummertje
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:47:54 #146
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_49287372
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik moet er wel aan wennen hoor Ik vind de vorige albums beter.
Ja, idd.

Het is globaal genomen geen slecht album, er zitten best wel wat aardige nummers tussen hoor, maar dit album valt voornamelijk in de categorie pop / rock, en er zijn tientallen bands die het in deze categorie gewoon beter doen dan wat men in dit album neerzet.

Terwijl de unieke sound van Linkin Park, waarin gewoon lekker agressie wordt afgereageerd (en waarvoor ik nu juist Linkin Park luister) verdwenen is. En dat is zo zonde. Ze hebben zelf misschien het idee dat ze worden gezien als een crossover boyband en daarom moeten veranderen, maar ik denk dat ze zich niet realiseren dat ze een van de weinigen zijn die in hun originele 'genre' (imo) gewoon een van de besten waren.

Ik denk dat ze door dit album iig meer fans verliezen dan dat ze erbij krijgen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_49288591
  zaterdag 12 mei 2007 @ 00:34:31 #148
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_49289122
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Terwijl de unieke sound van Linkin Park, waarin gewoon lekker agressie wordt afgereageerd (en waarvoor ik nu juist Linkin Park luister) verdwenen is. En dat is zo zonde.
Precies
quote:
Ik denk dat ze door dit album iig meer fans verliezen dan dat ze erbij krijgen.
Geen idee.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_49298453
Is er iemand die de hele review van OOR hier kan posten?
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:52:21 #150
168141 Gertdh
Platvloers hedonist
pi_49300153
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:23 schreef CybPraetorian het volgende:
Mijn review na de eerste tweede derde keer luisteren:
[..]

Alles met alles moet ik zeggen dat het album net aan een 7 geeft, het album wil niet echt knallen vind ik.
Vooral 2e helft is te rustig...
[..]

Denk dat ik het daar wel mee eens kan zijn
Je vat het goed samen..
ik ben dan wel metallica-liefhebber, maar LP mag er zeker ook zijn
imo is het album te rustig, het ROCKT niet!..
maar de nummers de rocken doen dat wel goed... dus ga ik m maar selectief luisteren
een 7-
Freedom of speech is words that they will bend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')