Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef Ziewoarut het volgende:
Dat LP (of wat er nog van over is) dit album uitbrengt is DE doodsteek voor het nu-metal genre... Jammer! Gewoon heel erg jammer...
Luister eens naar de cello in Long forgotten van Oceansize....waawawaaaa...das pas prachtig...op de fiets midden in de nacht onder een naakte sterrenhemel...kword er spontaan emotioneel van...quote:
Mja, cello, ik speel het zelf nu 11 jaar, en ik vind het geweldig als het gebruikt wordt in pop/rock of wat dan ook nummers.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:59 schreef CvB het volgende:
[..]
Luister eens naar de cello in Long forgotten van Oceansize....waawawaaaa...das pas prachtig...op de fiets midden in de nacht onder een naakte sterrenhemel...kword er spontaan emotioneel van...![]()
Het nieuwe album van Linkin Park word ik ook emotioneel van, maar dan op een heel andere manier. Als ik 'm gekocht had zou ik 'm ritueel verbranden. Wat een crap. Natuurlijk is het technisch en qua teksten nooit heel erg goed geweest, maar heb me altijd ontzettend met Linkin park kunnen vermaken. Als ik dit album luister kan ik me alleen maar ergeren. En al helemaal als ik dan een nummer als qwerty in m'n achterhoofd neem
Eindelijk iemand die het een beetje met mij eens isquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:11 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja, cello, ik speel het zelf nu 11 jaar, en ik vind het geweldig als het gebruikt wordt in pop/rock of wat dan ook nummers.
Ik vond Qwerty juist een vette kant op gaan, maargoed, moet je van houden. Cd in het algemeen vind ik zeker niet de beste die ze hebben, maar ik kan m wel aanhoren
Alles met alles moet ik zeggen dat het album net aan een 7 geeft, het album wil niet echt knallen vind ik.quote:1. Wake intro, maar heeft een goede openings melodie, beetje als A.S.P.
2. Given Up gewoon goed en stevig, veilig begin
3. Leave Out All The Rest Dit is een liedje beetje als Numb, kan idd wel eens goed verkopen
4. Bleed It Out 100% het beste nummer, wel een beetje kort, maar echt een geweldig nummer
5. Shadow Of The Day U2 nummer, geen ander woord voor
6. What I've Done gewoon goed, bekend nummer natuurlijk
7. Hands Held High als hij op het Fort Minor album had gestaan, zou dat ook goed klinken
8. No More Sorrow stevig, goede drums, donker, gewoon goed
9. Valentine's Day beetje My December wannabe, Chester die zingt met een hardere melodie
10. In Between weer een rustig nummer, te rustig...
11. In Pieces rustige opbouw, aardige gitaarmelodie, eindigt steviger
12. The Little Things Give You Away Mr. Hahn heeft wat meer invloed, weer een rustig liedje
Denk dat ik het daar wel mee eens kan zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:11 schreef Dupje het volgende:
[..]
Cd in het algemeen vind ik zeker niet de beste die ze hebben, maar ik kan m wel aanhoren
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:11 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja, cello, ik speel het zelf nu 11 jaar, en ik vind het geweldig als het gebruikt wordt in pop/rock of wat dan ook nummers.
Ik vond Qwerty juist een vette kant op gaan, maargoed, moet je van houden.Cd in het algemeen vind ik zeker niet de beste die ze hebben, maar ik kan m wel aanhoren
Ohh op die fietsquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:08 schreef CvB het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook.
Als ik bedenk dat ze een nummer als qwerty bedachten tijdens het touren en dan een CD uitbrengen die zo'n beetje het tegenovergestelde is van dat nummer, dan kan ik me alleen maar ergeren aan de CD. Het had zoveel cooler kunnen zijn!
En idd, ik kan een cello en ook andere strijkers erg waarderen als ze een beetje goed gebruikt zijn. Vooral de cello kan zo ontzettend melancholisch klinken. Erg mooi.
Wel heel leuk en aardig allemaal, maar het gaat bij mij om de muziek en niet om de rest er omheen. En aangezien de muziek behoorlijk tegen valt, dus geen tastbare Special Limited edition (en ook geen gewone versie) van het album voor mijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:43 schreef shakaboem het volgende:
Special Limited edition van MTM. Gisteren gekocht.![]()
Pic 1
Pic 2
Pic 3
Pic 4
Ja, idd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik moet er wel aan wennen hoorIk vind de vorige albums beter.
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Terwijl de unieke sound van Linkin Park, waarin gewoon lekker agressie wordt afgereageerd (en waarvoor ik nu juist Linkin Park luister) verdwenen is. En dat is zo zonde.
Geen idee.quote:Ik denk dat ze door dit album iig meer fans verliezen dan dat ze erbij krijgen.
Je vat het goed samen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:23 schreef CybPraetorian het volgende:
Mijn review na de eerste tweede derde keer luisteren:
[..]
Alles met alles moet ik zeggen dat het album net aan een 7 geeft, het album wil niet echt knallen vind ik.
Vooral 2e helft is te rustig...
[..]
Denk dat ik het daar wel mee eens kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |