Ik las er ook al over in andere threads en ik kan eigenlijk maar tot een conclusie komen. Die nieuwe bewoner is een huisdier.
Wat denken jullie
Jaap Suter
Een naaktslak zou ook wel wat zijn, zien we tenminste is een keer wat!
Dit veklaart ook waarom Tara nu weg is Dankzij haar TARAnormale gave vorzach ze dit en is ze weg gegaan.
quote:
op 09-30-1999 om 12:07 PM schreef Alkyone het volgende:Ik denk overigens niet dat het een huisdier is, omdat ze goed schijnt te zijn in vechtsporten.
Precies zo denk ik er ook over. V. heeft tot nu toe nog niks gezegd wat een huisdier zou tegenspreken.
ALs ik aan de regels en eerlijkheid denk dan zou ik het absurd vinden als er een nieuwe bewoonster in zou komen.
Maar aan de andere kant...
V. is tot nu toe alleen nog maar oneerlijk geweest (vast wel volgens het contract maar toch niet echt etisch) en dus zullen ze geen problemen hebben met het plaatsen van een nieuwe bewoner.
Alle kijkers verwachten momenteel spectakel vanavond dus V. gaat kijkers verliezen als er niet een echte bewoner in komt maar een flauwe grap als bijvoorbeeld een huisdier.
Ik denk dus dat er wel een echte nieuwe bewoner (Een mens) komt.
Jaap Suter
quote:
op 09-30-1999 om 12:20 PM schreef mderooij het volgende:
Er staat een Amsterdamse te trappelen? Dan is het vast een merrie... komt wel goed uit met die dekhengsten.
Kunnen ze meteen integreren in de volgende week opdracht. "leer een wilde merrie binnen een week pootjes geven"
Lijkt me wel wat ja.
dat geknoei met regels dat kan toch niet. de fout zit em in dat je d'r zomaar kan uitstappen... opsluiting=opsluiting
maar goed voor die donderdagen hebben ze 2 "toppers" ingehuurd, de commentatoren dus, en die zijn al betaald, maw elke donderdag moet d'r iets spectaculairs gebeuren
en nieuwe bewoners zijn noodzakelijk, iemand ooit gedacht, je bent met z'n 2 over nog 2 weken te gaan, dan schrijf je toch gewoon zo'n briefje dat je verbrand, je dealt goed jij stapt d'r uit, we delen de poen...
toch elk 12.5k
quote:
op 09-30-1999 om 05:04 PM schreef SiGNe het volgende:
Lijkt me wel geinig als de nieuwe bewoonster ook op deze site heeft gekeken
Tja, maar V. een beetje kennende zullen ze wel iemand hebben gescreend die bij het woord 'processor' of 'pentium' net zo reageert als ABE (zie VilaMuis)
Go ABE, Go ABE
Voorkennis.
Hebben ze die persoon ook vanaf het begin afgescheiden van media en alles en nog wat want anders gaat deze persoon de overige 7 personen wel even briefen over de stand van zaken buiten het huis. Ik zie dit toch een beetje als vervuiling...Het principe van BB wordt hiermee in feite getorpedeerd.
Kijkdichtheid stunt is het (maar weet toch niet 100%)
Rob uit
Alkmaar - zuid
Ik plaats elke dag een kijkcijfer vergelijking met alle andere programma's rond 20:00
in nl.media.tv en alt.nl.tv.big-brother
Maar ik weet niet of je in nieuwsgroepen kijkt
Misschien wel een idee om het ook hier te plaatsen ???
Duidelijk mag zijn dat mijn hond slimmer is, mijn kat sneller van begrip en een doorsnee varken knapper om te zien.
Hoe noemen we dit dier dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |